x تبلیغات
arooskhanoom

انواع یراق سرویس خواب

یراق سرویس خواب

در زمان انتخاب تخت خواب حتما به یراق آلات آن توجه کنید. مهمترین یراق در سرویس خواب، یراقی است که در محل اتصال تاج جلو و عقب با قیدهای کناری بکار می رود.یراق ها انواع مختلفی دارند به شرح آنها می پردازیم :

یراق تخت خواب شامل موارد زیر است:فرنگ تخت / یراق تخت تاشو / یراق تخت نوزاد

فرنگ تخت چیست؟یکی از پر کاربرد ترین یراق آلات اتاق خواب فرنگ تخت است. این محصول با توجه به نیاز مشتریان در سایزهای متنوع، طراحی و تولید شده است. فرنگ تخت موجب اتصال چهار گوشه ی بدنه تخت خواب به یکدیگر می‌شود. در زمان انتخاب فرنگ تخت، لازم است از استحکام و کیفیت مطلوب فرنگ تخت اطمینان کافی داشته باشید، تا در طول زمان دچار شکستگی یا آسیب نشود.

یراق تخت تاشو چه کاربردی دارد؟یکی دیگر از یراق آلات مدرن و پر فروش در دسته یراق تخت خواب، کلاف فلزی تخت تاشو است. کلاف فلزی بدنه اصلی تخت محسوب می‌‌‌‌‌شود.تخت خواب تاشو یک گزینه مناسب و ایده آل برای اتاق خواب هایی با فضای کوچک است. تخت خواب کمجا، قابلیت جمع شدن در داخل یک فضای تعیین شده را دارد و در دو حالت عمودی یا افقی، به صورت داشبوردی باز و بسته می‌شود.

یراق تخت نوزاد چیست؟گهواره سنتی به حالت ننو باعث آرامش نوزادانی است که راحت نمی خوابند. اغلب والدین برای نوزادان خود در سال اول زندگی از گهواره استفاده می کنند. در دنیای امروز و ورود به عصر مدرنیته بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از ننو نوزاد مکانیکی استفاده کنند.

 

 

 

همه چیز درباره سرویس خواب

 

از آنجایی که نوع چیدمان اتاق خواب بسیار مهم می باشد ، وسایلی که درون اتاق خواب شما قرار دارند هم از اهمیت بالایی برخوردار هستند . سرویس خواب بخش بیشتری از اتاق خواب را اشغال می کند پس باید هنگام خرید سرویس خواب به نکاتی توه کنید .

در این مقاله مموعه آریا چوب برای شما اطلاعات مفیدی در این زمینه به اشتراک گذاشته است .

یک سرویس خواب شامل چه مواردی می شود ؟

تخت خواب دو نفره

پا تختی

آیینه

میز آرایش

پاف

انواع مدل سرویس خواب ؟

سرویس خواب سلطنتی : این سرویس خواب ها با تاج منبت کاری شده و پشتی لمسه کاری شده ، تولید می شوند . این نوع سرویس خواب برای افرادی که به چیدمان اشرافی علاقه مند هستند بسیار مناسب است .

سرویس خواب مدرن : مهم ترین ویژگی این سرویس خواب ، سادگی آن می باشد که برای افراد ساده پسند می تواند انتخاب مناسبی باشد . هم چنین سرویس خواب های مدرن به دلیل قیمت مناسبی که دارند ، بسیار پر طرفدار هستند .

سرویس خواب کلاسیک : سرویس خواب های کلاسیک ، تلفیقی از سبک سلطنتی و مدرن می باشد که می توان گفت در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند .

انواع متریال سرویس خواب چیست ؟

داشتن خوابی راحت و آسوده ملزم به داشتن یک سرویس خواب خوب و با کیفیت می باشد پس سعی کنید هنگام خرید به متریال سرویس خواب مورد نظر توجه کنید.

چوب ، فلز ، ام دی اف ، نئوپان ، چرم ، پارچه  و . . . از جمله متریال های ساخت سرویس خواب می باشد.اگر بر حسب اولویت بخواهیم قیمت گذاری کنیم بی تردید چوب از ام دی اف گران تر است و ام دی اف هم به طبع از ملامینه  و فلز گران تر می باشد.

امیدواریم که مطالبی که گفته شد مفید واقع شده باشد .

 

اجزای سرویس خواب

 

کدام جزدر سرویس خواب  اهمیت بالاتری دارد؟

همان اندازه که تخت خواب اهمیت بالایی دارد  سایر اجزای سرویس خواب مانند درآور، پاتختی‌ها و حتی آینه میز آرایش مهم هستند.

شما نیز برای خرید سرویس خواب به این موضوع دقت فرمایید. دراین مقاله میخواهیم کمی شما را با این موضوع آشنا کنیم:

سرویس خواب ها شامل : سرویس خوابی کامل است که تمامی لوازم مورد نیاز در اتاق خواب را دارا باشد. از تخت خواب گرفته تا پاتختی، کمد، آینه، پاف، کتابخانه، دراور، میز آرایشی یا توالت و ... که همگی در یک جنس و طرح همسان ساخته می شوند.

پاتختی: ازجمله وسایلی است که در کنار تخت خواب قرار می‌گیرد .پاتختی‌ها اندازه و ابعاد گوناگونی دارند.عموما تخت خواب تک‌نفره، یک پاتختی و دونفره، دو پاتختی دارد. ابعاد پاتختی نیز متفاوت است و بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متر متغیر است.

دراور:دراور یکی دیگر از تجهیزات دکوراسون داخلی منزل می باشد که در اتاق خواب ها  بیشتر دیده می شود و افراد از آن برای نگهداری لباس و وسایل خصوصی خود استفاده می کنند .

آینه:معمولاً آینه‌ها به دو صورت جدا و متصل به میز آرایش وجود دارند. نکته‌ای که وجود دارد این است که از آینه‌های قدی به دلیل اشغال فضای زیاد در اتاق‌های کوچک نباید استفاده کرد.

میز آرایش :محل قرارگیری میز آرایش معمولاً در کنار و یا روبروی تخت خواب است.

تخت خواب مکانی برای استراحت و آرامش است ،بدون وجود تخت خواب جایی برای خوابیدن نخواهید داشت و بدون وجود درآور و پاتختی‌ها تمام وسایل ضرورریتان بدون هدف در اتاق رها می‌شوند. نبود میز آرایش نیز سبب می‌شود که وسایل آرایشی‌تان به دلیل چیدمان نامنظم آسیب ببینند .

بنابراین تمام وسایل خواب در قالب یک مجموعه منسجم باید در اتاق خواب قرار بگیرند تا به راحتی بتوانید وسایلتان را نظم دهید .

 

سرویس خواب مدرن مناسب چگونه پیدا کنیم ؟

 

از آنجایی که اتاق خواب ، مهم ترین و اساسی ترین بخش خانه می باشد ، لازم است که این مکان تا حد امکان برای افراد خانه آرامش بخش باشد . شما می توانید با چیدمان سرویس خواب دو نفره خود ، مکانی راحت برای استراحت  و رهایی از مشغله های روزانه برای خود رقم بزنید .

امروزه به دلیل اینکه سبک مدرن در میان مردم پر طرفدار شده است ، خرید سرویس خواب  دو نفره مدرن می تواند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب شما باشد . به طور کلی سبک مدرن به دلیل سادگی و زیبایی که  دارد مورد توجه تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است .

ویژگی های سرویس خواب دو نفره مدرن چیست؟

رنگ های مختلف : همانطور که گفته شد در تولید سرویس خواب های مدرن به انتخاب رنگ و طرح توجه ویژه ای میشود که قابلیت تصیم گیری های متفاوتی را به کاربران و مخاطبان خود می دهد .

استفاده از ام دی اف در تو لید : این نوع سرویس خواب دارای استحکام بیشتر در برابر فشار و ضربه است که همین یک نکته مثبت در خرید این سریس خواب می شود .

اشغال فضای کمتر : این نوع سرویس خواب فضای کمتری از اتاق خواب شما را اشغال می کند و انتخاب مناسبی برای اتاق خواب های کوچک می باشد .

ویژگی های سرویس خواب دو نفره مدرن چیست؟

رنگ های مختلف : همانطور که گفته شد در تولید سرویس خواب های مدرن به انتخاب رنگ و طرح توجه ویژه ای میشود که قابلیت تصیم گیری های متفاوتی را به کاربران و مخاطبان خود می دهد .

استفاده از ام دی اف در تو لید : این نوع سرویس خواب دارای استحکام بیشتر در برابر فشار و ضربه است که همین یک نکته مثبت در خرید این سریس خواب می شود .

اشغال فضای کمتر : این نوع سرویس خواب فضای کمتری از اتاق خواب شما را اشغال می کند و انتخاب مناسبی برای اتاق خواب های کوچک می باشد .

 

همه چیز درباره پاتختی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که میدانید سرویس خواب از اجزاء مختلف و متفاوتی تشکیل شده است که هر یک  از آنها دارای ویژگی و کاربرد های خاص خود هستند .

امروز مجموعه آریا چوب در این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهتر با این ویژگی ها و کاربردها آشنا بشوید . هم چنین این مجموه دارای محصولات متنوعی از سرویس خواب دونفره می باشد که می توانید با مراجعه به این مجموعه از خدمات آنها بهره مند شوید.

پا تختی ها سرویس خواب چیست؟

پا تختی ها یکی از لوازم جانبی سرویس خواب هستند که مانند سایر اجزاء مثل میز آرایش در ابعاد و اشکال مختلف دلخواه شما تولید می شوند. البته پا تختی ها برای یک اتاق خواب بسیار ضروری هستند زیرا وسایل زیادی را در خود جای می دهد .

ابعاد استاندارد پا تختی سرویس خواب دو نفره چیست؟

ارتفاع استاندارد پا تختی ها از سطح زمین اصولا 18 سانتی متر می باشد و حداقل طول و عرضی که برای پا تختی ها توصیه می شود ، 40 تا 50 سانتی متر است.

کاربرد پا تختی در سرویس خواب چیست ؟

پا تختی یکی از وسایل کاربردی سرویس خواب دو نفره می باشد.هم چنین پا تختی ها جنبه تزئینی هم دارند.این میز محل نگه داری وسایل مورد نیاز شما هنگام استراحت در طول شبانه روز می باشد.

شما می توانید سایل تزئینی مثل آباژور ، مجسمه و . . .  را روی پا تختی ها قرار دهید . البته پا تختی ها باید به صورت قرینه درکناره های تخت خواب قرار بگیرند.

مزایای استفاده از پا تختی ها چیست؟

وجود پا تختی ها در اتاق خواب بسیار الزامی است  چرا که شما وسایلی  مثل دار ، لیوان آب و هر چیز دیگری که در اتاق خواب به آن نیاز دارید را روی پا تختی های خود قرار می دهید.

تخت خواب بادی و مزایای آن

 انتخاب یک تخت خواب باکیفیت و زیبا جزء اصلی ترین مواردی است که در چیدمان اتاق باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین کیفیت جنس تخت نیز اهمیت زیادی دارد چرا که استفاده از تخت نامناسب، باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری به سلامتی افراد می شود. در اینجا با تخت خواب بادی  آشنا خواهیم شد:

تخت خواب بادی چگونه تختی است؟

تخت خواب بادی همان طور از نامش مشخص است توسط باد پر می شود.ساختار ظاهری تخت خواب های بادی شبیه به تخت خواب های چوبی و فلزی است ، رویه مواج در تخت خواب های بادی باعث می شود تا انعطاف پذیری سطح تخت بسیار بیشتر شود به همین دلیل رویه فرم پذیر تری داشته باشند ، همچنین این رویه ها باعث می شود تا فشار کمتری بر روی اندام ها وارد شود تا در نهایت خواب سبک تر و راحت تری داشته باشید ، علت این سبکی و راحتی نیز جریان داشتن طبیعی خون در بدن حتی در حالت خوابیده است ، در این صورت هیچگاه در اندام ها و عضلات خود گرفتگی نخواهید داشت .جنس استفاده شده در ساخت بیشتر تخت خواب های بادی که استاندارد هستند از پی وی سی الیاف دار می باشند.

تحمل وزن تخت خواب بادی چقدر است؟

تخت های بادی تک نفره می توانند از وزن 70 کیلوگرم تا 125 کیلوگرم و تخت بادی دو نفره تا 275 کیلوگرم  می توانند تحمل  کنند.

مزایای تخت خواب بادی

از مزایای تخت خواب بادی می توان به پرتابل بودن و قابل حمل بودن ، سبک بودن و کم جا بودن آنها اشاره کرد که این امر باعث شده است که طرفدارهای زیادی داشته باشد.

تخت خواب تاشو چه کاربردی دارد؟

 

تخت خواب تاشو

یکی از ملزومات خواب راحت ، داشتن تخت خواب مناسب می باشد.تختخواب های تاشو یکی از کاربردی ترین تولیدات در جهت استفاده حداکثری از فضاهای در دسترس، به ویژه در واحدهای مسکونی کوچک  محسوب می شوند. اشغال کمترین فضای ممکن، تناسب اندازه هر محصول با ابعاد اتاق و استفاده های  دیگر، از مهم ترین مزایای این نوع از تختخواب ها می باشد. گاهی خانه ما فقط یک اتاق دارد و باید از آن هم به عنوان اتاق کار و هم اتاق خواب استفاده کنیم. در این شرایط فضا ایجاد شده نه مناسب کار است و نه مناسب استراحت. بهترین گزینه استفاده از تخت خواب تاشو است که در هنگام کار در داخل دیوار جمع می شود و اتاق کار شیک و منظمی را در اختیارتان قرار می دهد.

طول عمر و کارایی در تخت خواب تاشو به طور عمده به کیفیت مواد مورد استفاده مرتبط می باشد که با توجه به سابقه و اعتبار تولید کنندگان می تواند مورد پیش بینی قرار گیرد.

تخت خواب تاشو برای آپارتمان های کم جا و کم فضا گزینه ای مناسب است. این نوع تخت خواب ها بسیار تنوع دارند و به صورت افقی هم باز می شوند و به صورت عمودی هم قابل استفاده هستند و البته به هر دو صورت هم کاربرد دارند. برای ساخت تخت خواب تاشو از مواد و متریال مختلفی استفاده می شود.استفاده از تخت خواب تاشو دیواری، فضای کمی را اشغال می کند پس می توانید یک اتاق خواب بسیار زیبا داشته باشید و از فضای دلباز و بزرگتر لذت ببرید.

تخت خواب ها ازچه چیزی  تولید می شوند؟

تخت خواب ها عمدتا در دو جنس فلزی و چوبی تولید می شوند.البته تخت خواب های چوبی ضمن داشتن استحکام کافی از زیبایی خاصی برخوردارند و می توان به راحتی آنها را با محیط اتاق خواب ست. تخت های فلزی نسبت به تخت های چوبی از کیفیت پایین تری برخوردار اند.

 

چاپ پاکت سی دی به چه صورت است ؟

 

پاکت سی دی وسیله ای برای حفظ اطلاعات شما در دست مخاطبان ، و به عنوان راهی برای تقویت نام تجاری و بازاریابی مستقیم می باشد . چاپ پاکت سی دی به د روش اختصاصی و عمومی انجام می شود .چاپ پاکت سی دی یک راه و روش تبلیغی برای تبلیغات هرچه بیشتر شما به  مشتریان و روشی بسیار مناسب برای نگهداری اطلاعات شما جهت ارایه به مخاطبین می باشد . طراحی پاکت باید به نحوی باشد که در نگاه اول مخاطب را جذب محتویات سی دی کند .

ویژگی های پاکت سی دی درب دار :

کـاغـذ :   گلاسه 300 گرم

روکش :   یوی براق

چـــاپ :   چهار رنگ افست

ابعــاد  :   161 × 340  MM

تعــداد:   1000 عدد

کاربرد پاکت های سی دی چیست ؟

شما می‌توانید اطلاعات مربوط به شرکت، آمار فروش، دستاوردها بازاریابی و رشد مجموعه را در سی دی نمایش دهید

بهترین ابزار برای ارسال آن پاکت سی دی (CD) و بسته‌بندی شکیل و زیبا و مقاوم می‌باشد

تعرفه قیمت طراحی و چاپ مناسب آماده همکاری با شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی می‌باشد

کاغذ پاکت سی دی :

کاغذ مقوایی

کاغذ گلاسه

تمام کاغذها ابتدا در چاپخانه چاپ خورده، سلفون یا یو وی روی آن‌ها کشیده می‌شود سپس برش می زنند و اطراف کار چسب را چسب میزنند تا به دست مشتری برسانند .

چه نوع پاکت سی دی را سفارش دهیم ؟

پاکت سی دی ساده : این نوع پاکت سی دی از جنس گلاسه می باشد و بدون درب می باشد . هم چنین از قیمت پایین تری نسبت به پاکت فانتزی برخوردار است .

پاکت سی دی فانتزی : پاکت سی دی فانتزی شکل ظاهری بهتری نسبت به پاکت سی دی ساده دارند . هم چنین در جنس های سلفون مات و گلاسه یووی با ضخامت 300 گرم چاپ می شوند .

 

 

 

اطلاعاتی درباره ی سرویس خواب مدرن

 

سرویس خواب مدرن

یکی از مهم‌ترین عناصر در مرحله دکوراسیون اتاق خواب سرویس خواب آن است. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد سرویس خواب مدرن در اختیار شما قرار دهیم:

سرویس خوابِ مدرن مناسب چه کسانی می باشد؟

سرویس خوابِ مدرن به صورت تک نفره و دونفره وجود دارد، که امروزه بیش تر مورد توجه جوان ها قرار می گیرد. سرویس خواب مدرن، مناسب ساده پسندان و کسانی که از شلوغی تزئینات گریزان هستند ولی در عین حال دنبال کار شیک و خاص می باشند، می باشد.سرویس خواب را حتما با سلیقه خود و علاقه انتخاب کنید، زیرا این سرویس خواب قرار است سال های زیادی جلوی چشم شما باشد و به اتاق خواب شما جلوه دهد. پس سرویس خواب تان  را طوری انتخاب کنید که، حس خوبی از آن بگیرید.باید از متریال محکم و مقاوم برای ساخت آن استفاده شده باشد. هم چنین باید استاندارد باشد تا هم به راحتی در اتاق خواب شما جا بگیرد و هم این که قابلیت جابه جایی داشته باشد. مثلا افرادی که هرچند وقت جا به جا می شوند باید سرویس خوابی را انتخاب کنند که قطعات آن به راحتی از هم جدا شده و به سادگی بشود آن را جا به جا کرده و هم چنین به سادگی بتوان قطعات آن را روی هم سوار کرد.

مشخصات سرویس خواب مدرن

سرویس خوابِ مدرن نیز مانند بقیه سرویس خواب ها شامل تخت خواب، پا تختی ، آینه، میز توالت، کمد و پاف (مبل پا تختی که از اجزای ضروری نبوده و قابل حذف است) می باشد که شما با توجه به فضای داخل اتاق خواب، سلیقه و انتخاب خود از همه اجزا یا تعدادی از آن ها در اتاق خود، استفاده می کنید.با سرویس خوابِ مدرن، شما می توانید فضای اتاق خواب خود را لوکس و فانتزی کنید.معمولا متریال این نوع سرویس خواب، از انواع چوب، ام دی اف وکیوم شده، هایگلاس یا فلز می باشد.در این سبک از ترکیب جنس های مختلف استفاده می شود. مثلا پارچه و چرم و تزئیناتی نظیر آینه کاری و حکاکی های سبک مدرن با متریال این سبک، ترکیبی استفاده می شود. ام دی اف وکیوم شده علاوه بر استحکام و مقاومت بیش تر(مقاوم در برابر رطوبت، الکل، اسید و…)، جلوه و زیبایی خاصی به سرویس خواب و به دنبال آن به اتاق خواب می دهد. هم چنین تمیز کردن آن راحت تر و عمرشان بیش تر می باشد.

 

سرویس خواب فانتزی چه سرویس خوابی است؟

 

سرویس خواب فانتزی

سرویس خواب های فانتزی، در اشکال و انواع گوناگون در بازار موجود هستند و مدل های بسیار متنوعی دارند، که در اینجا به برخی سرویس خواب فانتزی اشاره می کنیم :

سرویس خواب فانتزی به شکل کلبه و یا خانه:

تصور کنید که تخت فرزند شما در یک قاب شبیه خانه قرار گرفته است، این مورد بسیار زیبا به نظر خواهد رسید و احساس آرامش و امنیت را برای فرزندان به دنبال خواهد داشت.

سرویس خواب فانتزی به شکل ماشین:

ماشین مسابقه‌ای و یا هر مدل ماشینی، که به تختخواب تبدیل شده باشد، قطعاً یک مورد جذاب برای کودکان بالاخص پسربچه ها  خواهد .

تخت خواب مدل قصر:

در این مدل تخت خواب، همانند یک قصر طراحی شده است و بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.

سرویس خواب فانتزی در طرح کشتی و قایق:

تختی در طرح قایق چوبی، یک انتخاب آگاهانه از سوی والدین برای کودکشان خواهد بود. زمانی که کودکان تصور کنند ملوان یک کشتی در حال حرکت هستند، قطعاً جذب فضای اتاق خوابشان خواهند شد.

تخت خوابی در طرح عروسکی:

تمامی دختران عاشق شخصیت عروسکی هستند، تختی با سرتختی به شکل و طرح عروسک انتخابی جذاب برای دختران است.

رنگ سرویس خواب فانتزی و تخت خواب فانتزی

با توجه به اینکه طرح انتخابی تخت فانتزی شما چه طرحی است، رنگ آن هم متفاوت خواهد بود. زمانی که از فانتزی بودن سرویس خواب، حرف می زنیم تصویری که در ذهن نقش می بندد، یک فضا با لوازمی فانتزی و همچنین رنگ های فانتزی است. رنگ های صورتی، نارنجی، قرمز، سبز، آبی و به طور کلی رنگ های شاد. رنگ ها در اتاق کودکان و سرویس خواب فانتزی آنها، می‌تواند بر اساس جنسیت فرزند شما نیز تغییر کند.

جنس تخت خواب فانتزی و سرویس خواب فانتزی

تخت خواب های فانتزی معمولاً جنس چوبی دارند. قبل تر گفتیم که تخت خواب و سرویس خواب های فانتزی در طرح های ماشین، کشتی،کلبه، قصری و ... هستند. ساخت تخت در این مدل ها فقط با جنس چوبی امکان‌پذیر است، زیرا جنس چوبی از زیبایی و ظرافت بالایی برخوردار می باشد و تولیدکنندگان هر طرحی را که در ذهن دارند، می توانند بر روی کار پیاده کنند و رضایت مشتریان گرامی را فراهم سازند.

تخت های دو طبقه فانتزی

اگر شما دارای چند فرزند هستید و اتاق خواب آنها مشترک است، می توانید از تخت های دو طبقه فانتزی استفاده کنید. این تخت ها در طرح های ماشینی، عروسکی، کارتونی و... هستند و در دو طبقه ساخته و ارائه می‌شوند.

 

 

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد