x تبلیغات
arooskhanoom

چطور بفهمیم هزینه تحصیل در انگلیس چقدر است؟

 

مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان و شرایط عمومی آن:

انگلیس در شمال غربی اروپا و در قسمت جنوبی بریتانیا قرار گرفته است. این کشور جزیره ای بوده و همچنین بخشی از پادشاهی متحده انگلستان است. پایتخت انگلیس لندن می باشد و از شهرهای بزرگ دیگر آن می توان بیرمنگام، منچستر، شفیلد، لیورپول، نیوکاسل و لیدز را نام برد. همچنین از معتبر ترین مراکز عملی دنیا میباشد و هزینه تحصیل در انگلستان با توجه به تایپ دانشگاه و مقطع تحصیلی متفاوت میباشد. انگلیس اقتصاد بزرگی دارد و از پوند استرلینگ به عنوان واحد پول خود استفاده می کند. انگلیسی، اسکاتلندی و ولزی زبان هایی هستند که در این کشور صحبت می شوند. انگلیس به عنوان سومین جزیره پرجمعیت جهان بیش از 67 میلیون نفر جمعیت دارد و مساحت 130،279 کیلومتر مربع را به خود اختصاص داده است. برای انگلستان رشد اقتصادی در لندن و جنوب شرقی این کشور متمرکز شده است. بازار کار لندن 10 برابر بیشتر از سایر نقاط کشور رونق دارد که باعث شده رقابت بسیار بیشتری برای مشاغل به وجود بیایددرآمد و هزینه در انگلستان نیز دلیل موجه دیگری برای انتخاب این کشور به عنوا مقصد مهاجرت کاری است. لیست فرصت های شغلی در انگلستان که با کمبود نیرو مواجه اند و در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان قرار دارند، شامل دانشمندان بیوشیمی و فیزیک، مهندسین عمران، مکانیک و برق، بخش فناوری اطلاعات، پزشکی، آموزش، طراحان گرافیک و سر آشپز های ماهر است. نمودار زیر افراد شاغل در انگلستان را نشان می دهد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در مقایسه با سال قبل، به میزان 247،000 نفر کاهش یافته است که بیشترین کاهش سالانه از سال2010 تا کنون بوده است.

بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های انگلیس

  • اقتصاد : این رشته در بین چهار رشته بسیار پرطرفدار است زیرا حقوق و دستمزد فارغ التحصیلان این رشته خوب است . همه این ها به خاطر این است که کارفرمایان روی این رشته که با مهارت های علوم پایه و هنر درآمیخته شده است ارزش گذاری کرده اند . البته نرخ اشتغال این رشته بسیار کم تر است و اما باز هم در بین بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های انگلیس است .

این رشته دارای هزینه های تحصیل بسیار بالایی است و اما باز هم چون بازار کار خوبی دارد متقاضیان بسیار خوبی دارد .در سال ۲۰۱۴ حدود هشت هزار دانشجو در مقطع کارشناسی در این رشته تحصیل کرده اند و این تعداد در نوع خود رقم بسیار بالایی است .

البته بین متقاضیان برای تحصیل در این رشته رقابت بسیار زیادی وجود دارد . البته آن دسته از افرادی که به دنبال تحصیل در این رشته اند باید مهارت های لازم خود را در زمینه ریاضی تقویت کنند.

  • آموزش : آن دسته از افرادی که در این رشته تحصیل می کنند بعد از کسانی که از رشته های پزشکی و دندان پزشکی فارغ التحصیل شده اند رضایت بسیار زیادی از دوران تحصیل خود و این رشته دارند . در سال ۲۰۱۵ افراد بسیار زیادی جدب این رشته شده اند . در این رشته رقابت بیش تر بر سر دوره های BED برای تریبت مدرس در مقطع کارشناسی می باشد . در سایر دوره های آموزشی نظیر دوره های آموزش کودکان و یا آموزش در فضای باز هنوز هم شانس قبول شدن بسیار بالا است .
  • جرم شناسی :از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های انگلیس می توان به رشته جرم شناسی اشاره کرد . این رشته به تازگی به جدول رشته های دانشگاه اضافه شده است . برای تحصیل در این رشته متقاضیان بسیار زیادی وجود داشته است . از جمله دانشگاه هایی که در ابتدا این رشته به آن اضافه شده است دانشگاه یورک است . البته اکنون بیش تر از صد و سی دانشگاه این رشته را ارائه می کنند و البته تعدادی از آن ها نیز این رشته را در قالب یک مدرک علوم اجتماعی آن را ارائه می دهند .

 

  • مردم شناسی : از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های انگلیس می توان به رشته مردم شناسی اشاره کرد .در ابتدا ورودی های این رشته بسیار کم بوده است واما در چهار سال اخیر دو برابر شده است . دغدغه اصلی کسانی که از این رشته فارغ التحصیل می شوند نرخ پایین اشتغال است .
  • حسابداری و امور مالی :در سال ۲۰۱۵ تعداد افرادی که این رشته را برای تحصیل انتخاب کرده اند به میزان ده درصد بیش تر شده است .این تعداد در سال ۲۰۱۵ نیز افزایش یافته است . البته در رشته امور مالی نیز نسبت به رشته حسابداری متقاضیان بیش تری ثبت نام کرده اند . البته نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که استخدما فارغ التحصیلان این رشته به میزان بسیار زیادی کم شده است. البته آن دسته از افرادی که استخدام می شوند دارای حقوق بسیار بالایی هستند و این رشته شغل های پردرآمدی را رقم خواهد زد

 

کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال چیست؟

 

رمز ارزها یا ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی چیست؟

رمزارزها ارزهای دیجیتال یا مجازی هستند که زیربنای سیستم های رمزنگاری دارند. آنها امکان پرداخت آنلاین امن را بدون استفاده از واسطه های شخص ثالث فراهم می کنند و شما میتوانید خرید رمز ارز ها رو بعد از یادگیری آموزش های اولیه انجام دهید. "Crypto" به الگوریتم‌های رمزگذاری مختلف و تکنیک‌های رمزنگاری اشاره دارد که از این ورودی‌ها محافظت می‌کنند، مانند رمزگذاری منحنی بیضوی، جفت‌های کلید عمومی-خصوصی، و توابع هش. ارزهای دیجیتال را می توان استخراج کرد یا از صرافی های ارز دیجیتال خریداری کرد. همه سایت های تجارت الکترونیک امکان خرید با استفاده از ارزهای دیجیتال را ندارند. در واقع، ارزهای دیجیتال، حتی ارزهای محبوب مانند بیت کوین، به سختی برای معاملات خرده فروشی استفاده می شوند. با این حال، ارزش سرسام آور ارزهای رمزنگاری شده باعث محبوبیت آنها به عنوان ابزار معاملاتی شده است. به میزان محدودی از آنها برای نقل و انتقالات برون مرزی نیز استفاده می شود.

تعریف بلاکچین از دید سایت ارز نبض

بلاک چین مرکزی برای جذابیت و عملکرد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین است. همانطور که از نام آن مشخص است، بلاک چین در اصل مجموعه ای از بلوک های متصل یا یک دفتر کل آنلاین است. هر بلوک شامل مجموعه ای از تراکنش هاست که به طور مستقل توسط هر یک از اعضای شبکه تایید شده است. هر بلوک جدیدی که ایجاد می‌شود باید قبل از تأیید توسط هر گره تأیید شود و جعل تاریخچه تراکنش‌ها تقریباً غیرممکن است. . کارشناسان می گویند که فناوری بلاک چین می تواند به چندین صنعت مانند زنجیره تامین و فرآیندهایی مانند رای گیری آنلاین و تامین مالی جمعی خدمت کند. موسسات مالی مانند JPMorgan Chase & Co (JPM) در حال آزمایش استفاده از فناوری بلاک چین برای کاهش هزینه های تراکنش با ساده کردن پردازش پرداخت هستند.

حالا چگونه رمز ارز بخریم؟

هنگامی که تصمیم به خرید رمزارز گرفتید و تعیین کردید که در کدام ارزهای دیجیتال می خواهید سرمایه گذاری کنید، تصمیم بعدی شما این است که چگونه می خواهید آن را ذخیره کنید. این یک انتخاب مهم است. دارایی های رمزنگاری به یک کلید خصوصی نیاز دارند که مالکیت ارزهای دیجیتال را ثابت می کند و برای انجام تراکنش ها ضروری است. اگر کلیدهای خصوصی خود را گم کنید، ارز دیجیتال خود را از دست داده اید. اگر شخصی کلیدهای خصوصی شما را دریافت کند، می‌تواند هر طور که بخواهد از ارزهای دیجیتال شما صرف نظر کند. صاحبان کریپتو از کیف پول های دیجیتال برای ذخیره ایمن دارایی های خود استفاده می کنند. گزینه های متعددی وجود دارد که باید در مورد کیف پول های دیجیتال در نظر بگیرید. ذخیره سازی روی پلتفرم: برخی افراد ترجیح می دهند ارز دیجیتال خود را در صرافی یا پلتفرمی که آن را دریافت کرده اند نگه دارند. این مزیت هایی دارد. پیچیدگی‌ها را به شخص ثالثی واگذار می‌کند که برخی از تخصص‌ها را به روی میز می‌آورد. شما مجبور نیستید کلیدهای خصوصی خود را پیگیری کنید. همه اطلاعات در هنگام ورود به سیستم وجود دارد. اشکال این است که اگر ارائه دهنده یک نقض امنیتی خارج از کنترل شما داشته باشد، یا اگر شخصی اطلاعات شخصی شما را هک کند، ارز دیجیتال شما ممکن است در خطر باشد. ذخیره سازی روی پلتفرم اغلب توسط افرادی استفاده می شود که فکر می کنند ممکن است بخواهند ارز دیجیتال خود را به زودی معامله کنند یا می خواهند در برنامه های سهام و پاداش صرافی ها شرکت کنند.

سرویس خواب تک نفره

 

سرویس خواب چیست؟

سرویس خواب مجموعه‌ای از اجزا و وسایلی است که در اتاق‌خواب قرار می‌گیرند. سرویس خواب ها از لحاظ ابعاد انواع مختلفی دارند که عبارتند از: سرویس خواب کودکان ،سرویس خواب تک نفره و سرویس خواب دو نفره . برای مشاهده ی انواع آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شرکت آریاچوب مراجعه فرمایید و اما در ادامه ی این مقاله خواهیم خواند:

سرویس خواب چه چیزهایی را شامل می‌شود؟

مهم‌ترین جزء یک سرویس خواب، تخت خواب آن است اما به‌طور معمول یک ‌تخت خواب استاندارد علاوه بر تخت خواب اجزای دیگری مثل پاتختی، کمد، آینه، پاف (مبل پاتختی) و میز آرایش نیز دارد.

انواع سرویس خواب تک نفره

سرویس اتاق خواب تک‌ نفره مخصوص کودک

سرویس اتاق خواب پسرانه

سرویس خواب مخصوص دختران

ابعاد تخت خواب یک نفره

سایز همه تخت های تک نفره مثل هم نیست، طول اکثراً تخت خواب یک نفره ۲۰۰ سانتی متر و عرض آن ممکن است ۱۴۰- ۱۲۰ ابعاد طول ۲۰۰ سانتیمتر عرض ۹۰ سانتیمتر ارتفاع ۳۵ سانتی متر است.ابعاد تخت یک و نیم نفره یا همان تخت دو قلو به :طول ۲۰۰ سانتیمتروعرض ۱۴۰ سانتیمترمی باشد.

معرفی انواع مدل تخت خواب تک نفره

جنس یا متریالی که در ساخت تخت مورد استفاده شده از مهم ترین چیز هایی است که باید به آن توجه کرد .

متریال های استفاده شده اغلب از جنس چوب و یا MDF  هستند و مدل چوبی از خاص ترین و مرغوب ترین هاست و در هر نوع دکوری می شود و مقاومت بالایی دارد.

در هنگام خرید سرویس های تک نفره باید به موارد زیر توجه کرد :

اندازه مناسب :

اندازه تخت خواب تک نفره باید بسیار دقیق باشد . بهتر است که قبل از اینکه بخواهید برای خرید به خارج از خانه بروید قد فرزند یا کسی که قصد خرید برای آن را دارید اندازه گیری کنید.

وزن قابل تحمل :

استحکام تخت بسیارازاهمیت بالایی برخوردار است زیرا ممکن است با توجه به وزنی که میبایست تحمل کند دچار شکستگی شود و صدمات زیادی به بار آورد .

جنس پایه های تخت :

 پایه ها معمولا در سه جنس چوبی ، پلاستیکی و فلزی یافت می شوند . امروزه بیشتر از یک فریم یک تکه به جای پایه استفاده میشود و هم شیک تر و هم با دوام تر است .

رنگ :

انتخاب کردن یک رنگ مناسب با توجه به هر نوع مدل تختی از مهم ترین نکات است . باید با توجه با هارمونی رنگ های اتاق یک رنگ خوب برای تخت خود برگزینید که باعث اختلال و نا هماهنگی در اتاق نشود .

هزینه سرویس خواب تک نفره بر چه مبنایی محاسبه می شود؟

سرویس خواب های تک نفره براساس اجزای آن که شامل چه چیزهایی است (کمد، پاف و ....) و از چه متریالی استفاده شده ،با چه ابعادی سفارش داده باشید و زمان تحویل آن متفاوت است.

فنگ شویی در اتاق خواب

 قرار گیری صحیح تخت خواب  در بسیار موضوع حیاطی برای فنگ شویی اتاق خواب محسوب می شود.درفنگ شویی باید به سرویس خواب توجه کرد حال

به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

هرگز تخت خواب و یا رختخواب خود را به گونه ای قرار ندهید که پاهایتان به سمت  درب ورودی اتاق خواب قرار گیرد.

برای ایجاد جریان هوا در اتاق خواب لازم است تاج تخت خواب را (قسمتی که سرتان را قرار می دهید) از دیوار پشت، 5تا 7 سانتی متر فاصله دهید. و همچنین فاصله 5 تا 7 سانتی کناره های  تخت خواب را با دیوار فراموش نکنید.

آینه و یا میز آینه دار (میز آرایشی) را روبروی تخت خواب قرار ندهید. توجه داشته باشید در صورتی می توانید از آینه روبروی تخت خواب استفاده کنید که آینه خیلی بالاتر قرار بگیرد به گونه ای که هنگام دراز کشیدن بر روی تخت تصویر خود را نبینید.

توجه داشته باشید اتاق خواب محل استراحت به حساب می آید و سعی کنید  میز کار و میز تحریر (فضای اداری) را از محل استراحت و یا  تخت خواب خود جدا کنید.(این جدا سازی را می توانید با یک پارتیشن بندی مناسب و هماهنگ با فضای اتاق خواب خود انجام دهید)

کتاب های خود را درون قفسه های درب دار قرار دهید و به هیچ عنوان در قسمت بالای تخت خواب (بالای سرتان) قرار ندهید.

فضای زیر تخت خواب خود را به انباری تبدیل نکنید. با استفاده از تخت های باکس دار و کشودار به راحتی فضای تخت خود را نظم ببخشید .

به خواب خود اهمیت زیادی دهید.روی تخت خواب خود ملحفه های تمییز و صاف قرار دهید.

مهم نیست که شما در مناطق گرمسیر و یا سردسیر هستید مهم این است که در اتاق خواب خود از پنجره نیم متر فاصله داشته باشید.

 

ویژگی سرویس خواب ام دی اف

 

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجایی که خرید سرویس خواب اهمیت بسیاری دارد مردم باید دقت نظر خود را در خرید سرویس خواب بالا ببرند تا بتوانند محصول با کیفیت و در عین حال قیمت مناسبی را تهیه کنند.

سرویس خواب ام دی اف از جمله سرویس خواب هایی می باشد که برای اتاق های کوچک  مناسب هستند.مجموعه آریا چوب یکی از مجموعه های قابل اطمینانی می باشد که برای راهنمایی و کمک به شما برای خرید سرویس خواب راحت و مناسب ، این مقاله را نوشته است.

 سرویس خواب ام دی اف چقدر تنوع دارد؟

سرویس خواب دو نفره ام دی اف از نظر رنگ بسیار متنوع می باشد به طوریکه شما میتوانید سرویس خواب دو نفره مناسب  را با رنگ دلخواه خود سفارش دهید. یکی از دلایلی که باعث شده است ام دی اف تنوع بیشتری نسبت به چوب داشته باشد ، قابلیت شکل پذیری آسان آنها است. انعطاف پذیری ام دی اف باعث شده است تا شکل های متنوع تر و بیشتری در بازار وجود داشته باشد.

سرویس خواب ام دی اف مناسب چه فضاهایی می باشد؟

سرویس خواب های ام دی اف به دلیل سادگی که دارند برای اتاق خواب های کوچک بسیار مفید هستند .البته سرویس خواب های ام دی اف ، همانطور که گفتیم ب دلیل انعطاف پذیری که دارند ، میتوانید به شکل های مختلفی که می خواهید متناسب با محیط و فضای مورد نظر سفارش دهید.

مزیت انتخاب ام دی اف برای سرویس خواب چیست؟

بسیاری از افراد سرویس خواب های دو نفره ام دی اف را برای اتاق خواب خود به دلیل استحکام زیاد و قیمت ماسبی که دارد سفارش می دهند . هم چنین ام دی اف جلوه ای شبیه به چوب دارد و همین باعث شده است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

چوب به دلیل زیبایی خاصی که دارد از قیمت بالایی هم برخوردار است و در آب و هوای مرطوب به مراقبت بیشتری احتیاج دارد .

اما ام دی اف به خاطر قیمت پایین تر و نگهداری آسان تر جایگزین مناسب تری برای چوب می باشد.

سرویس خواب ام دی اف چقدر کیفیت دارد؟

سرویس خواب های ام دی اف محدودیتی در طرح و رنگ  ندارند.شما می توانید انواع مختلفی ازسرویس خواب ام دی اف را متناسب با هر سلیقه ای پیدا کنید. هم چنین سرویس خواب ام دی اف به طبع از سریس خواب فلزی گران تر می باشد چون از نظر کیفیت سطح بالاتری دارد.

قیمت سرویس خواب های ام دی اف چقدر است؟

بعد از اینکه سرویس خواب مورد نظر خود را انتخاب کردید به یک منبع اکتفا نکنید و قیمت آن را از سایر مکان ها هم جویا شوید تا بتوانید بهترین محصول را با مطلوب ترین کیفیت ممکن تهیه کنید.

به این نکته توجه کنید که قیمت گران و ظاهری زیبا  همیشه نشان دهنده کیفیت بالای سرویس خواب شما نیست و باید سعی کنید که به جزئیات بیشتر توجه کنید تا دچار مشکل نشوید.

همانطور که گفته شد مجموعه آریا چوب دارای محصولات متنوعی از سرویس خواب های دو نفره می باشد که شما میتوانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید تا از خدمات آنها استفاده کنید.

چرا سرویس خواب کلاسیک بخریم ؟

  

هویت هر اتاق خواب با چیدمان  وسایل آن مشخص می شود پس باید در خرید سرویس خواب نهایت دقت را بکنید تا بتوانید اتاق خوابی راحت داشته باشید .

سرویس خواب کلاسیک از جمله سرویس خواب های پرطفداری می باشد که در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند . مجموعه  آریا چوب در ادامه مطالب مفیدی درباره سرویس خواب کلاسیک در اختیار شما قرار داده است :

سرویس خواب کلاسیک چگونه است؟

این نوع سرویس خواب از لحاظ شکل ظاهری در واقع بین مدل سلطنتی و مدرن قرار داردچرا که دارای منبت کاری های ظریفی روی چوب خود است اما سادگی سرویس خواب های مدرن هم دارد.

سرویس خواب کلاسیک دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

این نوع سرویس خواب ها دارای متریال بسیار با کیفیت هستند.هم چنین در این سرویس خواب ها اثر هنری کلاسیک دیده می شود.سرویس خواب های کلاسیک ساده هستند و مانند سرویس خواب های سلطنتی پر زرق و برق نیستند.

انتخاب سبک در چیدمان سرویس خواب کلاسیک؟

چیدمان اتاق خواب های کلاسیک بستگی به لوازمی که در آن استفاده شده است ، دارد . این سبک بسیار ساده و آرامش بخش می باشد به خصوص اگر رنگ های به کار رفته ، رنگ هایی خنثی باشد.

ایجاد تقارن در چیدمان سرویس خواب:

در چیدمان سرویس خواب کلاسیک حتما باید تقارن وجود داشته باشد.می توانید در هنگام چیدمان سرویس خواب از لوازم جفت استفاده کنید.

سبک های سرویس خواب کلاسیک اروپایی :

سرویس خواب کلاسیک این امکان را به شما می دهد تا از رنگ های مختلفی در اتاق خواب استفاده کنید . برای نمونه برای استفاده از رنگ قرمز در تم رنگی اتاقتان، می توان چوب طبیعی به کار رفته در سرویس خواب را بسیار زیبا در هارمونی محیط فراهم کنید. همچنین استفاده از یک مبل قرمز در اتاق خواب همراه با پرده و روتختی با تم رنگ قرمز، شما را به یک دکوراسیون کلاسیک اروپایی زیبا می رساند .

کیفیت تخت خواب چقدر مهم است؟

یکی از موثر ترین عوامل که روی خواب شما تاثیر مستقیم دارد ، کیفیت تخت خوابی است که شما از آن استفاده میکنید . اگر خوشخوابی که از آن استفاده میکنید از کیفیت خوبی برخوردار نباشد ، در آینده دچار مشکلات جسمی خواهید شد.

در آخر لازم به ذکر است که مجموعه آریا چوب یک مجموعه قابل اعتماد است که شما میتوانید به راحتی به این مجموعه اطمینان کنید و از محصولات آنها بهره مند شوید.

 

ویژگی های سرویس خواب خوب چیست ؟

 

از انجایی که اتاق خواب مرکز و کانون خانه به شمار می رود باید به نحوه چیدمان آن دقت کنید تا بتوانید اتاق خوابی شیک و پر از آرامش داشته باشید . هم چنین امروزه انواع مختلفی از سرویس خواب ها در بازار موجود می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز  سلیقه خود ، سرویس خواب موردنظر را تهیه کنید . مجموعه آریا چوب در ادامه اطلاعات مفیدی در این باره با شما به اشتراک گذاشته است :

یک سرویس خواب کامل از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

همانطور که میدانید یک سرویس خواب کامل شامل تخت خواب دو نفره ، پاتختی ، میز آرایش و آیینه و پاف می باشد . شما برای خرید سریس خواب پیش از هر اقدامی باید به عواملی مانند میزان فضای اتاق خواب خود ، بودجه در دسترس و . . .  توجه کنید .

ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره :

تخت خواب های دو نفره در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شوند اما اغلب تخت خواب های دو نفره در سایز های 160 تا 180 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول سفارش داده می شوند .

رنگ مناسب سرویس خواب :

شما می توانید بر اساس سلیق خود سرویس خوابی را تهیه نمایید اما باید به نکته توجه کنید که رنگ سرویس خواب شما باید با عواملی مثل رنگ اتاق خواب ، کوچکی یا بزرگی اتاق خواب ، رنگ پرده ها و . . .   ساازگاری داشته باشد . بیشتر افراد رنگ سفید را برای سرویس خواب ترجیح می دهند چرا که این رنگ ، اتاق خواب شما را بزرگ تر و زیباتر جلوه می دهد .

هزینه سرویس خواب چقدر است ؟

از انجایی که هزینه سرویس خواب با توجه به تعداد وسایل سفارش داده شده ، جنس و کیفت سرویس خواب و . . .  تعیین می شود ، نمیتوان هزینه دقیقی در این باره بیان کرد اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق مشاوره رایگان مجموعه آریا چوب که یکی از بهترین مجموعه ها می باشد اقدام نمایید .

 

همه چیز درباره پاف

  

 

همانطور که میدانید خرید سرویس خواب یکی از مهم ترین و اصلی ترین خرید های  منزل به شمار می رود چراکه اتاق خواب هم به نسبت دیگر بخش های خانه از اهمیت یشتری برخوردار است.

سرویس خواب دو نفره از اجزاء مختلف و متفاوتی تشکیل شده است که هرکدام از این اجزاء دارای ویژگی منحصر ب فرد خود می باشند. در ادامه این مقاله مجموعه آریا چوب به شما کمک خواهد کرد تا در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پاف چیست؟

پاف ها از جمله مواردی هستند که به عنوان یک اکسسوری در اتاق خواب شما استفاده میشوند. پاف ها امروزه بسیار کاربردی هستند زیرا علاوه بر جنبه دکوری به عنوان نشینمن در اتاق خواب استفاده می شوند. یکی از ویژگی های شاخص پاف ها ، ارتفاع کم آنها می باشد.

چه رنگی مناسب پاف سرویس خواب دو نفره است؟

پاف سرویس خواب می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد و حتما نیازی نیست که مطابق رنگ سرویس خواب شما باشد. با انتخاب رنگ مناسب و درست پاف سرویس خواب خود ، می توانید اتاق خوابی زیبا تر داشته باشید.

چه ابعادی برای پاف سرویس خواب مناسب است؟

پاف سرویس خواب باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که از عرض هر دو طرف تخت حدود 20 سانتی متر کمتر باشد. با رعایت اینکه پاف شما کوچک تر از تخت خواب باشد ، ظاهراتا ق خواب شما زیباتر می شود.

چه ارتفاعی مناسب پاف می باشد ؟

بهتر است ک پاف ها ارتفاع کم تری داشته باشند. مناسب ترین و بهترین ارتفاع برای ساخت پاف ها ، 15 الی 20 سانتی متر پایین تر از سطح تخت خواب است . هم چنین اگر تخت خواب شما بلند است می توانید پاف متناسب با آن را سفارش دهید.

انواع جنس پاف؟

پاف ها جنس های مختلفی دارند مثلا در قسمت نشینمن از پارچه ، چرم و مخمل استفاده می شود و در قسمت پایه چوب و فلز هم قابل استفاده هستند .

البته باید به این نکته اشاره کنم که معمولا جنس پارچه با جنس سرویس خواب شما یکی می باشد.

انواع مدل پاف تخت خواب ؟

پاف ساده : این نوع پاف ها ، اولین مل پاف ها هستند که به عنوان صندلی در کنار تخت خواب قرار میگیند و داراع تنوع خیلی زیادی هستند. البته ین نوع پاف ها دارای دسته و  تکیه گاه نیستند.

پاف صندوفی : پاف های صندوقی گزینه مناسبی برای اتاق خواب های کوچک هستند زیرا لوازم زیادی را درون خود جای می دهند.

پاف دسته دار : این مدل پاف ها دارای طرح های مدرن و کلاسیک هستند و فضای راحت تری را برای افراد جهت نشستن فراهم میکنند.

نحوه ضد عفونی کردن مبلمان خانه

 

همانطر که می دانید مبلمان خانه که شامل سرویس خواب ، مبل و میز نهار خوری ، میز کنسول و .  . . . می شود . ما در ادامه مطلب با شما اطلاعات مفیدی در رابطه با چگونگی ضد عفونی کردن سرویس خواب و سایر مبلمان خانه  در شرایط کرونا به اشتراک گذاشته ایم .

نحوه ضد عفونی کردن مبلمان و سرویس خواب در کرونا :

اکثر افراد بر این باور هستند که ویروس کرونا تنها از فردی به فرد دیگر منتقل می شود اما جالب است بدانید که با توجه به توصیه پزشکان علاوه بر رعایت های شخصی مانند ضدعفونی کردن دست و زدن ماسک ، ضد عفونی کردن سطوح وسایل خانه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که در منزل سطوح مختلفی وجود دارد که ممکن است ویروس در انجا تجمع کند .

به هیچ وجه تسلیم نشوید و نگذارید تلاش چند ماه شما برای مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامتی خانوادتان هدر رود ،تنها کافیست با رعایت یکسری اقدامات نظافتی ساده خیالتان را راحت کنید، باید دقیقا همانطور که نسبت به مسائل بهداشتی و حفاظتی خارج از خانه جدیت و وسواس به خرج می‌دهید به همان اندازه حواستان به سطوح پرخطر خانه مثل مبل راحتیتان باشد چرا که ممکن است با هر رفت و آمد از خارج به داخل خانه میکروب را وارد فضای امن منزلتان کنید .

ترفند های ضد عفونی کردن مبلمان :

اگر مبل های پارچه ای دارید بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید .

با توجه به سخنان پزشکان ویروس کرونا در دمای بالا از بین می رود پس استفاده از بخارشو می تواند انتخاب مناسبی باشد .

هنگام تمیز کاری حتما از دستکش استفاده کنید و پس از اتمام کار آن را دور بیندازید .

 اگر تختخواب و یا مبلی دارید که در آن از پارچه مخملی استفاده شده است بجای تمیزکاری با انواع مواد شوینده کافیست آن را با پارچه و ملافه رنگ روشن بپوشانید تا از معرض ویروس کرونا در امان بماند .

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مجموعه آریا چوب سر بزنید .

 

 

بهترین رو تختی برای سرویس خواب

 

اتاق خواب یکی از اصلی ترین ارکان خانه شما به شمار می رود پس بدین جه باید به نوع چیدمان و دکوراسیون وسایل اتاق از جمله سرویس خواب ، اکسسوری ، پرده ، فرش و . . . توجه کنید تا در آینده اتاق خوابی زیبا  پر از آرامش داشته باشید .

از این رو مجموعه آریا چوب در این مقاله اطلاعات مفیدی درباره رو تختی و چگونگی انتخاب بهترین رو تختی با شما به اشتراک گذاشته است . ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده است کدام جنس پارچه برای رو تختی بهتر است ؟ در ادامه مطلب به این سوال پاسخ داده ایم :

انواع پارچه رو تختی :

پارچه رو تختی ساده

پارچه رو تختی اسپرت

پارچه رو تختی طرح دار

پارچه رو تختی سه بعدی

ویژگی های یک رو تختی مناسب :

علاوه بر اینکه با استفاده از رو تختی می توانید خوابی آرام و لذت بخش داشته باشید ، زیبایی خاصی نیز به اتاق خواب شما می دهد . روتختی به نسبت از پتو بزرگ تر است. اگر در منطقه ای با آب و هوای گرم زندگی می کنید، استفاده از رو تختی بهتر از پتو می باشد؛ چرا که جمع کردن و یا مرتب کردن آن راحت تر از پتو می باشد .

انتخاب سایز مناسب رو تختی :

همانطور که می دانید رو تختی ها در ابعاد و سایز های مختلفی وجود دارد . از جهتی انتخاب سایز رو تختی باید به گونه ای باشد که با اندازه تشک شما مطابقت داشته باشد . سایز مناسب روتختی های دونفره 70در 92 می باشد. آن چه در این جا اهمیت دارد، سلیقه شما درانتخاب روتختی می باشد .

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد