x تبلیغات
arooskhanoom

انتظارات از جراح بینی خوب

 همیشه افرادی که میخواهند جراحی بینی انجام دهند به دنبال زیبایی چهره خود هستند و به دنبال این موضوع میروند تا صورتی زیبا برای خود داشته باشند.

بعد از عمل زیبایی بینی انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم؟

وقتی بعد از جراحی بینی به هوش می آیید، حس می کنید که بینی تان سنگین شده. این سنگینی به دلیل گچ روی آن و پانسمان داخل آن است. پانسمان داخلی (تامپون) خیلی زود برداشته می شود زیرا حس ناراحتی به بیمار می دهد و نفس کشیدن را سخت می کند.

روی برش های ایجاد شده بخیه وجود خواهد داشت. پانسمان روی بینی با گاز استریل برای جلوگیری از چکه کردن خون به صورت و لباس ها انجام می شود؛ زیرا بینی شما تا چند روز بعد از جراحی خونریزی خواهد داشت و امری طبیعی است. معمولا خونریزی بعد از یک الی دو روز متوقف می شود. چنانچه خونریزی بعد از چند روز متوقف نگرد، این یک نشانه ی غیرطبیعی است و باید آن را با بهترین جراح بینی در تهران در میان بگذارید.

 

اگر جراحی بینی به منظور بهبود عملکرد بینی و اصلاح مشکلات تنفسی انجام شود، بیمه کل یا بخشی از هزینه عمل بینی را پرداخت می کند.هزینه عمل زیبایی بینی که به منظور بهبود ظاهر بینی انجام می شود، معمولا تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت.

شرکت های بیمه اغلب هزینه جراحی انحراف تیغه بینی یا سپتوپلاستی را تقبل می کنند؛ زیرا در جهت بهبود سلامت فرد انجام می شود. البته اثبات اینکه جراحی بینی به منظور بهبود مشکلات سلامتی انجام می گیرد، می تواند دشوار باشد و کارشناس بیمه باید آن را تایید کند. در هر صورت باید قبل از اقدام برای جراحی بینی با شرکت بیمه خود هماهنگ کنید تا تاییدیه دریافت کنید.

زمانبندی دقیق عمل بینی برای هر فرد متفاوت از دیگری است. با این حال، بیشتر جراحی های بینی در پاییز و اوایل بهار انجام می شوند. عمل بینی در هوای سرد و گرم را در زیر مقایسه می کنیم:

مکیدن شست انگشت در کودکان

 

مکیدن انگشت شست یک رفتارشناخته شده  در انسان و برخی از پستانداران دیگراست .

این حالت معمولا شامل قرار دادن انگشت به دهان و تکرار منظم آن است.

به طور معمول تکرار این تماس توسط کودک برای یک مدت زمان طولانی است .

همچنین این عادت می تواند با هر تکه پوست در دسترس کودک مانند انگشت پا  یا انگشت دست و یا هر چیز دیگری انجام شود.

این عمل به عنوان آرام بخش و تسکین دهنده برای کودک است.
اگر کودک در سنین پایین دچار ناهنجاری های دندانی شد باید ارتودنسی کودکان را انجام دهد و از مکیدن انگشت ها خود داری کند پس ما باید به دنبال یک دکتر و یا متخصص ارتودنسی کودکان باشیم تا هم بتوانیم از هزینه ارتودنسی و هم از نوع آن که معمولا از ارتودنسی نامرئی استفاده نمیکنند هم مطلع شویم.

رفلکس مکیدن قبل از تولد هم وجود داشته است

در هنگام تولد یک کودک به طور ناخودآگاه هر چیزی را که در دهان او قرار بدهیم می مکد .

رفلکس مکیدن غریزی بوده و مسئول تغذیه با شیر مادر است.

نوزادان  به  وسیله این عادت نه تنها می توانند تغذیه کنند بلکه  به دنبال عوامل دیگری نیز هستند.

این عوامل عبارتند از:

  • لذت
  • آسایش
  • گرما

علاوه بر آن سونوگرافی اسکن نشان داده است که مکیدن انگشت شست می تواند قبل از تولد کودک و در حالت جنینی او شروع شده باشد .

با بزرگتر شدن کودک این رفتار در طول زمان شروع به تغییر می کند.

در اغلب موارد مکیدن انگشت شست به طور کلی با بالا رفتن سن کودک متوقف می شود .

اما در برخی از کودکان که هنوز این عادت را در خود حفظ کرده اند  ممکن است باعث بروز مشکلات شدید دندانی شود .

اکثر دندان پزشکان ترک عادت مکیدن انگشت را به محض جوانه زدن دندان ها و به منظور جلوگیری از عواقب ناشی از آن در اسرع وقت توصیه می کنند .

 

هزینه عمل لاغری

 

چاقی بلای قرن معاصر است و روز به روز افراد بیشتری با این مشکل مواجه می شوند . اکثر افرادی که از چاقی مفرط رنج می برند، تا قبل از تصمیم گیری برای جراحی لاغری انواع روش های طبیعی و غیر طبیعی کاهش وزن را امتحان کرده اند اما متاسفانه به نتیجه ای نرسیده اند. امروزه با وجود جدیدترین روش جراحی لاغری و با کوچک کردن اندازه معده و در برخی موارد دستکاری روده، می توان اشتها و جذب کالری های دریافتی را کاهش داد. با این همه ، جراحی لاغری مانند اسلیو معده جزء عمل های گران و هزینه بر می باشد. عوامل زیادی می توانند روی هزینه عمل لاغری تاثیر گذارند، که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

نوع جراحی لاغری

اینکه بیمار برای درمان چاقی کدام نوع جراحی لاغری را انتخاب می کند، می تواند بر هزینه جراحی لاغری اثرگذار باشد. اسلیو معده با یا بدون سوییچ اثنی عشری، بای پس و حلقه معده هر یک بسته به نوع عمل، قیمت های متفاوتی دارند. البته سایر جراحی های لاغری مانند بالون معده و یا دستگاه های الکتریکی نیز قیمت های متفاوتی دارند.

 

وسایل جراحی لاغری

اولین علت بالا بودن هزینه عمل لاغری مثل اسلیو معده ، وسایل جراحی است. جنس لوازم جراحی لاغری اهمیت فراوانی در هزینه آن دارد. به طوری که اگر جراحی با لوازم چینی و کیفیت پایین انجام شود، هزینه جراحی بسیار کاهش یافته و اگر با لوازم آمریکایی و اروپایی مرغوب و کیفیت بالا انجام شود، به طبع جراحی پرهزینه تر خواهد بود. به عنوان مثال قیمت یک کارتریج یا استاپلر می تواند بین ۸۰۰.۰۰۰ تا ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان باشد. در یک جراحی لاغری معمولا از چند کارتریج استفاده می شود. در واقع می توان گفت حدود ۸۰ الی ۸۵ درصد از کل هزینه جراحی لاغری مربوط به هزینه وسایل مصرفی در حین جراحی است.

 

ارتودنسی کوتاه مدت

 

ارتودنسی کوتاه مدت – بخش بزرگی از جامعه امروزی ما را بزرگسالان بالای هجده سال تشکیل می دهند.

این جمعیت برای اصلاح و تنظیم دندان های خود به ارتودنسی نامرئی  نیاز دارند.

درحالی که مزایای درمان ارتودنسی شامل موارد زیر است:

  • دندان های سالم
  • زیبایی لبخند
  •  تقویت لذت بخش اعتماد به نفس

با این حال افرادی را می بینیم که اگرچه از اختلالات مفصل گیجگاهی ، فکی رنج می برند و یا دچار درد در نواحی شانه ، گردن ، پشت و سر هستند و نیاز فراوانی به این درمان دارند اما از درمان ارتودنسی اجتناب می کنند.

متاسفانه این بیماران بزرگسال اغلب از بیم و هراس خود درمورد فلزی که در ارتودنسی باید در دهان آنها قرار بگیرد و در دید عموم است صحبت می کنند.و این سوال را میپرسند که آیا عوارض ارتودنسی در بزرگسالان بیشتر است؟

آنها می گویند تحمل این قاب فلزی در طولانی مدت باعث خجالت آنها می شود.

در نتیجه اکثریت قریب به اتفاق بزرگسالان و برخی از نوجوانان تمایل دارند که از ارتودنسی کوتاه مدت استفاده کنند. و حتی بر این باورند که هزینه ارتودنسی در این دوره میتواند کمتر باشد.

این تقاضای بیماران و این واقعیت که ارتودنسی یک تخصص است و حتما باید در نزد بهترین متخصص ارتودنسی اجرا شود ، مشکل این بیماران را دوچندان کرده است.

زیرا بسیاری از دندانپزشکان عمومی به بیماران خود خدمات ارتودنسی نیز ارائه می دهند.

ارتودنسی کوتاه مدت یعنی چه ؟

ارتودنسی کوتاه مدت یعنی شکستن موانع موجود در بین بیماران و مراحل درمان ارتودنسی است.

شاید اغلب بیماران برای رسیدن به اهداف خود مایل باشند از ارتودنسی کوتاه مدت به عنوان یکی از گزینه های موجود استفاده کنند.

انتخاب این گزینه زمانی که فک و دهان فرد به رشد نهایی خود رسیده باشد و یک پایه اکلوزال پایدار و سالم وجود داشته باشد بلامانع است.

زیرا در این صورت بیمار با حداقل تنظیمات موجود می تواند به هدف نهایی خود که همان زیبایی لبخند است دست پیدا کند.

در اغلب موارد ارتودنسی کوتاه مدت برای تولید یک لبخند زیبا و دل انگیز و در بسیاری از بیماران در ظرف ۶ ماه امکان پذیر است.

البته مراقبت های بهداشتی و رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان پایداری  ارتونسی کوتاه مدت را دوچندان می کند.

اما ما در نقطه مقابل این بیماران بسیاری از افراد را می بینیم که از خدمات سلامت دهان ودندان چشم پوشی می کنند.

آنها  با دندان ها و لبخند نامناسب و اغلب آسیب دیده در جامعه زندگی می کنند.

 

سیستم تهویه هوای هوشمند

 

چه کسی دوست ندارد که تمامی وسایل و تجهیزات خانه اش تحت کنترل کامل نباشند و خانه هوشمند نداشته باشد؟ وقتی وسایل به صورت خودکار تمامی دستوراتتان را اجرا کنند که دیگر نور علی نور می شود! در این مطلب از یک سیستم تهویه رویایی که به آن سیستم تهویه هوای هوشمند می گویند، صحبت می کنیم.

محصولات هوشمند جای خود را در خانه ها باز کرده اند. متخصصین حوزه هوشمند سازی تخمین می زنند که در آینده ای نه چندان دور، خانه های ما پر از سنسورهایی خواهد شد که به محرک های محیطی مختلف و در هماهنگی با یکدیگر واکنش نشان می دهند. به عبارت دیگر، خانه هوشمند قادر به درک شرایط خاص و نشان دادن واکنش مناسب در کمترین زمان است. آیا این تعریف را می توان به سیستم تهویه هوا نیز تعمیم داد؟ البته! با استفاده از سه قطعه ی کوچک اما کاربردی می توان سیستم تهویه هوای معمولی را به سیستم تهویه هوای هوشمند تبدیل کرد.

 

سیستم تهویه هوای هوشمند چیست؟

به زبان ساده، سیستم تهویه هوای هوشمند همان سیستم تهویه ای است که اکنون در خانه ی من و شما و جود دارد اما به کمک چند گجت و سنسور، هوشمند شده است. سیستم تهویه هوای هوشمند کنترل خودکار و تجهیزات پیشرفته ای دارد و با عملکرد بهتر و کارآیی بیشتر خود، راحتی را برای ساکنین خانه افزایش می دهد. این سیستم هوشمند را می توان به طور مستقیم و یا از راه دور بر حسب تمایلات و نیازها تنظیم کرد

 ترموستات هوشمند

ترموستات های هوشمند معمولا دما را اندازه می گیرند. اما یک ترموستات واقعا هوشمند می تواند دما، میزان رطوبت، حضور اشخاص و دیگر متغیرها را تشخیص دهد. این ویژگی ها به ترموستات این امکان را می دهند تا درمورد تنظیم دمای اتاق تصمیم های بهتری بگیرد. دلیل این که به این ترموستات ها واقعا هوشمند گفته می شود، این است که اگر گرمای اتاق بنابر علت دیگری مثل رطوبت باشد، ترموستات هوشمند آن را تشخیص می دهد. جالب تر این که دلیل نفوذ رطوبت بیش از حد (مثل فیلترهای معیوب یا طراحی بد سیستم) را به ساکنین گوشزد می کند!

 

جراحی بینی چیست؟

 

بسیاری ممکن است از ظاهر بینی خود متنفر باشند، اما تعداد کمی از این افراد به جراحی بینی روی می آورند زیرا تغییر شکل بینی و چهره ریسک بزرگی به حساب می آید. در اغلب موارد، تعلل برای انجام جراحی بینی به این دلیل است که افراد می ترسند دیگر شبیه خودشان نباشند و چهره دیگری پیدا کنند. البته این امر همیشه هم بد نیست؛ تصور کنید که فرد قبل بیهوشی، بینی خود را دارد و سپس با بینی جدیدی به هوش می آید. با این حال این تغییر کلی چهره و تبدیل  شدن به فردی دیگر چندان صحت ندارد و فکر کردن به آن، خصوصا در دوره نقاهت می تواند باعث استرس و اضطراب فرد شود. در ادامه به چگونگی تغییرات چهره بعد از عمل بینی می پردازیم.

رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی نوعی جراحی است که به منظور بهبود ظاهر و عملکرد بینی انجام می شود. این جراحی اغلب برای اصلاح بینی های کج، بینی های بسیار بزرگ و یا اصطلاح مشکلات تنفسی (ژنتیکی یا ناشی از ضربه یا آسیب) انجام می گیرد. عمل بینی ترمیمی معمولا برای اصلاح معایب رینوپلاستی که در  گذشته انجام شده، صورت می گیرد.

 

توازن چهره

بینی در مرکز صورت قرار دارد. اگر بینی بسیار بزرگ و نامتقارنی داشته باشید در بین سایر اعضای چهره بسیار جلب توجه خواهد کرد. بعد از عمل، بینی با بقیه اعضای صورت هماهنگی پیدا می کند. به علاوه اگر بینی تان نامتقارن است، با انجام جراحی بینی می توانید تعادل آن را بازگردانید. بعد از عمل بینی، صورت به علت توازن و هماهنگی به وجود آمده، به طرز شگفت آوری تغییر می کند  و بهترین دکتر جراح بینی شما از این موضوع خوشحال میشود.

 

تغییر اندازه

در صورتی که به نسبت چهره تان، بینی بسیار بزرگ یا بسیار کوچکی دارید، جراحی بینی می تواند اندازه بینی را تغییر دهد و از این طریق به تغییر و بهبود چهره تان کمک کند.

 

زیبایی دندان با ارتودنسی

 

همیشه انجام هر درمانی میتواند هزینه هایی را در پی داشته باشد چه به روش سنتی چه مدرن. پس اگر میخواهیم ظاهری زیبا و آراسته داشته باشیم باید بابت آن کمی پول خریج کنیم.
یکی از مواردی که در زیبایی خیلی تاثیر دارد و درمان آن الزامی است دندان ها هستند.

با وجود دندان ها خراب و نا مرتب شما چهره ای در هم ریخته و ناجور خواهید داشت همچنین داشتن دندان های خراب و نا مرتب تبعات دیگری هم دارد که یکیش بوی بد دهان است.

شمااگر به دندان های خود رسیدگی نکنید باید در آینده هزیه های گزافی را برای درمان آن ها انجام دهید.

یکی از مواردی که دست خود فرد نیست و مجبور است آن را درمان کند ناهنجاری های دندان است که میتواند به وسیله ارتودنسی درست و مرتب شود.

اما حالا باید به این سوال دهیم

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی روشی است برای صاف و مرتب کردن دندان که با استفاده از های ارتودنسی باعث جا به جایی و درست شدن دندان ها میشود.

این کار را معمولا بهترین دکتر ارتودنسی در تهران و یا هر جای دیگر میتواند انجام انجام دهد.

ارتودنسی روش ها و مدل های مختلفی دارد که شما پس از معاینه پیش پزشکتان متوجه خواهید شد که کدام روش مناسب است . یکی از این مدل ها ارتودنسی نامرئی است که طرفداران زیادی دارد و روشی است که معمولا بزرگسالان آن را بیشتر انتخاب میکنند به این دلیل که دیگر سیم ها و براکت های ارتودنسی روی دندان های شما قرار نمیگرد ولی این روش مستلزم همکاری بیمار با پزشک است وگرنه هیچ فاییده ای ندارد. معمولا در طول درمان عوارض ارتودنسی دیده نمیشود و اکثرا افراد از انجام این عمل راضی هستند.

همچنین افراد میتوانند برای فهمیدن هزینه ارتودنسی پیش پزشک متخصص ارتودنسی خود مراجعه کنند تا آن ها را راهنمایی کند و با خیال راحت به درمان خود ادامه دهند.

درمان چاقی

 

در واقع عمل لاغری به افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، کمک می کند تا وزن کم کنند. در صورتی که فرد نتواند با ورزش و رژیم غذایی وزن کم کند و یا دچار مشکلات و بیماری های ناشی از چاقی باشد، جراحی لاغری می تواند گزینه ی مناسبی برای وی باشد.

 

جراحی اسلیو معده چیست؟

جراحی اسلیو معده یکی از روش های جراحی لاغری و درمان چاقی بیش از حد است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد. عمل اسلیو معده شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه %۸۰-۷۵ ظرفیت معده طی جراحی اسلیو حذف شده و فقط یک لوله ی باریک باقی می ماند،اما قسمت اعظم ساختار آناتومیک طبیعی معده و اتصالات آن از جمله آنتروم(Antrum) و پیلور( Pylorus بخشی از معده که آن را به دوازدهه وصل می کند) همراه با تحریک عصب واگ حفظ می شوند و در نتیجه، اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود.

 

پس از جراحی اسلیو معده، کمتر احساس گرسنگی می کنید

عمده ترین مزیت جراحی اسلیو معده نسبت به عمل بای پس و دیگر جراحی های کاهش وزن، کاهش احساس گرسنگی است.

در این جراحی قسمت چپ معده بریده می شود؛

یعنی همان جایی که هورمون گرلین (Ghrelin) تولید و ترشح می گردد.

هورمون گرلین علامت گرسنگی را به مغز می فرستد.

زمانی که این قسمت از معده حذف شود، فرد کمتر احساس گرسنگی خواهد کرد و مدت طولانی تری سیر خواهد ماند.

همانطور که میدانید جراحی لاغری میتواند شما از چاقی مفرط در بیاورد در صورتی که خودتان هم همکاری کنید و به نکات و دستورات دکتر مورد نظر خود عمل کنید.

 

مزایای ارتودنسی کودکان

مراحل ارتودنسی به منظور زیبایی

بطور معمول دکتر متخصص ارتودنسی کودکان شما اولین جلسه را به معاینه و بررسی مشکلات دندان های شما اختصاص می دهد .

پس از ویزیت متخصص ارتودنسی می تواند تشخیص و تعیین عملکرد به روی دندان هایتان و همچنین نوع ارتودنسی ( ارتودنسی نامرئی ، ارتودنسی ثابت ، ارتودنسی متحرک) که قراره بکار گرفته بشه را با شما درمیان بگذارد  .

البته رادیو گرافی از تک تک دندان های شما سبب می شود تا بتوان  هر گونه مشکل را از  دندان ها قبل از قرار دادن براکت های ارتودنسی دندان بر طرف کرد .

حالا متخصص ارتودنسی شما می تواند نظر قطعی و برنامه درمانی شما و تعرفه ارتودنسی را به اطلاعتان برساند .

متخصص ارتودنسی شما ابتدا از سلامت لثه های شما اطمینان حاصل می کند.

اگر مورد مشکوکی در لثه های شما پیدا کرد ، برای تشخیص بیماری های لثه شما را به یک پریودنتیست معرفی خواهد کرد.

سپس به سراغ پر کردن پوسیدگی ها و جرم گیری دندان ها می رود  .

پس از رفع همه مشکلات در صورتی که نیاز به درمان ارتودنسی متحرک وجود داشته باشد.

این بار نوبت به قالب گیری از  فک بالا ، پایین و دندان های شما می رسد .

 

کدام مشکلات ارثی دندان های کودکان به وسیله ارتودنسی حل می شوند؟

درمان ارتودنسی در کودکان می تواند مشکلات ژنتیکی  و مسائل بوجود آمده ناشی از حوادث یا بیماری های دندان را پس از تشخیص و  بررسی مداوا کند.

مهم است که در صورت رویت علائم و نشانه ها یی در کودک خود آنرا برای معاینه و ارزیابی نزد یک ارتودنتیست ببرید ، حتی در زمانی که به نظر می رسد کودک شما خیلی کوچک است.

کار متخصصان ارتودنسی کودکان صرفا رفع مشکلات دندان های فرزند شما نیست .

آنان در صورت امکان می توانند از وقوع  این مشکلات  جلوگیری به عمل آورند.

تشخیص زود هنگام و درمان به موقع کودک شما ، می تواند از یک روش تهاجمی در حال حاضر و  یک عمل جراحی پیچیده در آینده شما را بی نیاز کند.

تشخیص مشکلاتی مانند:

  • جلوزدگی فک
  • عقب ماندگی فک
  • اندازه دندان ها
  • دندان های اضافی
  • دندان های ازدست رفته
  • اختلالات فکی دندانی

همچنین عادات نادرست در میان کودکان مانند مکیدن انگشت شست و تنفس دهانی از مشکلاتی هستند که با مداخلات ارتودنسی بر طرف می شوند.

 

 

انتظارات بعد از عمل بینی

 

بعد از جراحی بینی چه انتظاری داشته باشیم؟

پس از یک هفته، آتل و باندپیچی از روی بینی شما برداشته می شود.

 

صورت کمی پف دارد و نواحی اطراف چشم و بینی کبود و متورم است . کبودی دور چشم و تورم اطراف بینی برای چند روز ادامه دارد و پس از آن بهبود می یابد.کمپرس سرد می تواند برای به حداقل رساندن تورم و کاهش درد مفید باشد . بهترین جراح بینی ممکن است برای کاهش درد برای شما مسکن نیز تجویز کند .حدودا ۱۰ تا ۱۴ روز طول می کشد تا کبودی و تورم بعد از جراحی تقریبا از بین برود .

ممکن است نیاز باشد تا چند روز اول بعد از عمل بینی سر خود را بالا نگه دارید.ممکن است چندین هفته طول بکشد تا دوباره بتوانید فعالیت های شدید را از سر بگیرید.

اگر ما عمل بینی استخوانی و یا گوشتی انجام میدهیم باید حواسمان به نکاتی دکتر میگوید باشد و آن را به خوبی اجرا کنیم.

 

چرا عمل بینی انجام می دهیم؟

جراحی بینی می تواند سایز ، شکل و زاویه بینی شما را تغییر دهد و باعث شود بینی شما تناسب بهتری با بقیه اجزای صورتتان پیدا کند . جراحی بینی می تواند مشکلات ساختاری بینی را که باعث گرفتگی مزمن یا مشکلات تنفسی می شود را اصلاح کند .

همچنین با جراحی بینی ایراد های مختلف بینی را می توان برطرف کرد ، برای مثال :

  • بزرگ بودن اندازه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه  بینی ولب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای شکل بودن نوک بینی
  • زیاد بودن فاصله نوک بینی تا صورت
  • دررفتگی تیغه بینی وغیرقرینه بودن بینی
  • دو شاخه بودن نوک بینی
  • دماغ زین اسبی متعاقب ضربه های قبلی ویا عمل جراحی انحراف تیغه بینی
  • دفورمیتی (بد شکلی )های بعدازعمل جراحی

 

برنامه ریزی برای عمل جراحی

 

جرحان معمولا بیماران را تشویق می کنند تا برای مراقبت از خود فعال باشند تا بتوانند به کمک هم یک برنامه درمانی را تنظیم کنند .در میان مسایل دیگر در مورد موارد زیر نیز بحت خواهد شد :

  • از بین دو تکنیک جراحی به روش باز و بسته کدام یک بهتر است .
  • کدام یک از این دو روش برای نیاز های بیمار مناسب تر است .
  • کدام یک از انواع بیهوشی توصیه می شود.

چطور برای عمل بینی آماده شویم

 

صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد