x تبلیغات
arooskhanoom

در مورد سرویس خواب چه می دانید؟

 

سرویس خواب 

سرویس خواب مجموعه‌ای از اجزا و وسایلی است که در اتاق‌خواب قرار می‌گیرند. سرویس خواب ها از لحاظ ابعاد انواع مختلفی دارند. برای مشاهده ی انواع آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شرکت آریاچوب مراجعه فرمایید و اما در ادامه ی این مقاله خواهیم خواند:

سرویس خواب چه چیزهایی را شامل می‌شود؟ سرویس خواب کامل شامل تمامی لوازم مورد نیاز در اتاق خواب را دارا باشد. از تخت خواب گرفته تا پاتختی، کمد، آینه، پاف، کتابخانه، دراور، میز آرایشی یا توالت و ... که همگی در یک جنس و طرح همسان ساخته می شوند.

پاتختی:

ازجمله وسایلی است که در کنار تخت خواب قرار می‌گیرد .پاتختی‌ها اندازه و ابعاد گوناگونی دارند.عموما تخت خواب تک‌نفره، یک پاتختی و دونفره، دو پاتختی دارد. ابعاد پاتختی نیز متفاوت است و بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متر متغیر است.

کمد:

یکی از اقلام که در برخی سرویس خواب ها وجود ندارد کمد است. با ظهور و محبوبیت کمدهای دیواری در منازل استفاده از این وسیله در سرویس خواب کاهش پیداکرده است.

دراور:

دراور یکی دیگر از تجهیزات دکوراسون داخلی منزل می باشد که در اتاق خواب ها  بیشتر دیده می شود و افراد از آن برای نگهداری لباس و وسایل خصوصی خود استفاده می کنند .

آینه:

معمولاً آینه‌ها به دو صورت جدا و متصل به میز آرایش وجود دارند. نکته‌ای که وجود دارد این است که از آینه‌های قدی به دلیل اشغال فضای زیاد در اتاق‌های کوچک نباید استفاده کرد.

پاف:

نوعی مبل یا راحتی بدون پشتی هستند که معمولاً ارتفاع کمی دارند و محلی برای استراحت موقت و نشستن شما هستند. پاف تقریبا ظاهری مانند کوسن دارد، مربعی یا گرد است که در ابعاد بزرگ، ضخیم و حجیم و البته در سایز بزرگتر ساخته می شود. بدون پشتی و دسته است و ارتفاع کوتاهی دارد. ممکن است پاف چارچوبی چوبی داشته باشد که از بیرون دیده نمی شود. پاف چهارپایه ای است که تماما از پارچه ساخته شده که کل بدنه آن را پوشش می دهد.

میز آرایش :

محل قرارگیری میز آرایش معمولاً در کنار و یا روبروی تخت خواب است.

چه عواملی بر قیمت سرویس خواب ها تأثیر می گذارد؟

این عوامل تاثیر گذار است: کشور تولید کننده/مرکز ارائه دهنده/مرغوبیت کالا/نوع برند محصول/متریال و مواد اولیه/کیفیت مواد مورد استفاده/نحوه برش چوب های مصرفی/مدت دوام محصول/گارانتی تعویض/خدمات پس از فروش/مالیات/دلالان لوازم خواب/نرخ ارز

 

 

 

 

نکاتی در مورد سرویس خواب

 

از آنجایی که انسان بیشتر از یک سوم زندگی خود را در خواب به سر می برد به همین دلیل باید برای خرید سرویس خواب نهایت دقت را داشته باشد تا بتواند خوابی راحت و آسوده داشته باشد . امروزه انواع مختلفی از سرویس خواب در بازار موجود می باشد که شما با توجه به سلیقه خود ، سرویس خوابی را تهیه می کنید .

در این مقاله مجموعه آریا چوب در مورد سرویس خواب تا اطلاعات بیشتر و مفید تری در این زمینه کسب کنید .

خواهشمندم برای خرید سرویس خواب خوب و ایده آل به نکات زیر حتما توجه کنید:

کیفیت مناسب :

کیفیت مناسب شامل تمام متریال هایی که در سرویس خواب شما به کار میرود ، می شود و یکی از مهم ترین و اساسی ترین رکن های یک تخت خواب خوب به شمار میرود.

تشک تخت یکی از موارد قابل توجه میباشد که بسیار باید به آن توجه کرد. خوشخواب مناسب ، تشکی است  که وقتی با انگشت به ان فشار وارد میکنید حدود 7 سانتی متر واگر با دست فشار دهید حدود 4 انگشت به داخل فرو رود. از عوارض استفاد از تشک نامناسب کمردرد، سردرد و سایر مشکلات فیزیکی میباشد پس سعی کنید بیشتر به نکته اهمیت بدهید تا دچار مشکل نشوید.

رنگ مناسب سرویس خواب:

رنگ سرویس خواب یکی از مواردی است که به عوامل مختلفی بستگی دارد و پیشنهاد ما برای اتاق خواب های کوچک رنگ سفید می باشد چراکه محیط را دلباز تر و زیباتر میکند .البته حتما به رنگ اتاق خواب هم باید توجه کرد تا بتان رنگ مناسب سرویس خواب را انتخاب کرد.

تناسب با محیط :

سعی کنید سرویس خواب انتخابی شما با محیط اطراف هارمونی خاصی داشته باشد تا هم فضای شما را زیبا تر و هم دلباز تر جلوه دهید. محیطی که در آن سرویس خواب شما قرار میگرد از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اتاق خواب کانون اصلی استراحت است و باید محیطی ارامش بخش باشد.

 

 

 

 

 

در هنگام خرید سرویس خواب خوب چه استاندارد هایی را باید رعایت کرد؟

 

خرید سرویس خواب

برای خرید سرویس خواب انتخاب هایی وجود دارد. اولین معیاری و استانداردی که در هنگام خرید سرویس خواب باید رعایت کنید جنس و متریال استفاده شده در ساخت سرویس خواب است. فلز، ورق ملامینه، ورق ام دی اف و چوب 4 ماده ای هستند که اکثر سرویس خواب های موجود در بازار را از این مواد می سازند.سرویس خواب هایی که از جنس چوب هستند از سرویس خواب های از جنس ام دی اف گران ‌تر هستند و به همین صورت سرویس خواب های از جنس ام دی اف از سرویس خواب های با جنس ملامینه گران ‌تر هستند و در آخر سرویس خواب های از جنس ملامینه از سرویس خواب های با جنس فلز گران ‌تر هستند.

ورق های ام دی اف از ورق های های ملامینه مرغوب تر هستند. مغزی ورق های ام دی افی از فشردگی بیشتری نسبت به ورق های ملامینه ای برخوردار هستند. خرید سرویس خواب از جنس چوب از قیمت بالایی برخوردار می باشند و اولین دلیل قیمت بالای ان جنس ان می باشد. حجم چوب مورد نیاز برای ساخت سرویس های خواب از حجم ام دی اف مورد نیاز بیشتر است و این اولین دلیل گرانی این مدل از سرویس خواب ها می باشد.

در هنگام خرید سرویس خواب خوب چه استاندارد هایی را باید رعایت کرد؟

اولین معیاری که باید در هنگام خرید یک سرویس خواب خوب رعایت کنید و به آن توجه کنید، جنس و متریال به کار رفته در ساخت سرویس خواب است و در هنگام خرید باید از فروشنده سؤال کنید.

دومین معیاری که باید در هنگام خرید یک سرویس خواب خوب رعایت کنید و به آن توجه کنید، ضمانت نامه سرویس خواب خریداری شده توسط شماست. بسیاری از فروشندگان با این که محصولات خود را در هنگام فروش تضمین می کنند اما در بند های ضمانت نامه آن قدر تبصره می آورند که خریدار از احقاق حق خود پشیمان می شود.

پس یا محصولی را خریداری کند که ان قدر کیفیت داشته باشد که نیاز به ضمانت نامه نداشته باشد یا این که ان فروشگاهی که از آن خرید می کنید آن قدر معتبر باشد که خیالتان آسوده باشد و به طور کلی این چنین فروشگاه ها آن قدر معتبرند که اجناسی با کیفیت بسازند که دیگر نخواهند کار به ضمانت نامه بکشد و به اعتبار خود لطمه وارد کنند.

 

سومین معیاری که باید در هنگام خرید یک سرویس خواب خوب رعایت کنید و به آن توجه کنید، یراق آلات به کار رفته می باشد. منظور از یراق آلات دست گیره های کشو های میز آرایش یا پاتختی ها، ریل های بکار رفته در کشو ها، لولا های بکار رفته در درب ها، اتصالات تخت، احیاناً وجود لامپ های هالوژن یا ال ای دی در سرویس و از این قبیل لوازم می باشد. این موارد می تواند قیمت یک سرویس خواب را دچار تغییر صعودی یا نزولی در قیمت کند. برای همین در مورد یراق آلات استفاده شده از فروشنده سؤال کنید.

 

 

 

 

 

دکوراسیون اتاق خواب عروس

 

زمانی که صحبت از خرید سرویس خواب عروس می شود باید به چند فاکتور مهم توجه کنید تا نتیجه مطلوب را از خرید آن دریافت کنید . از این رو مجموعه آریا چوب که یک مجموعه بسیار با تجربه در زمینه تولید و توزیع انواع سرویس خواب می باشد ، قصد دارد در این مقاله به صورت مختصر و مفید چند نکت مهم درباره خرید سرویس خواب عروس با شما به اشتراک بگذارد .

دکوراسین اتاق خواب عروس :

همانطور که می دانید افراد برای رهایی از دغدغه های روزانه خود به اتاق خواب پناه می برند . بدین جهت طراحی و دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه ای باشد تا شما از اتاق خواب خود آرامش دریافت کنید .

استفاده از رنگ های خنثی ، پرده های بلند ، سرویس خواب شیک و مجلل سبب می شد که اتاق خواب شما زیباتر جلوه کند .

انتخاب سبک دکوراسیون :

دکوراسیون مدرن : سبک مدرن یکی از پرطرفدار ترین سبک های اتاق خواب می باشد . می توان گفت که سبک مدرن در عین سادگی ، بسیار شیک و زیباست چرا که از قواعد و نقوش پیچیده پیروی نمی کند . در دکوراسیون مدرن اغلب از طیف رنگ های خنثی استفاده می کنند اما شما می توانید با استفاده از روان شناسی رنگ ها ، بهترین و مناسب ترین رنگ را برای طراحی اتاق خواب خود استفاده کنید .

دکوراسیون کلاسیک : از ویژگی های بارز این سبک میتوان به تناسب و تقارن در چیدمان اشاره کرد . هم چنین چوب و رنگ های طلایی ، خاکستری و نقره ای از لوکس ترین متریال و رنگ های این نوع طراحی و دکوراسیون برای اتاق خواب ها می باشد . استفاده از آیینه های زیاد ، پرده های ضخیم ، تابلو های مجلل و کلاسیک در این نوع دکوراسیون  رایج است .

دکوراسیون سلطنتی : همان طور که می دانید سبک سلطتی از اصول و قواعد خاصی پیروی می کند . شما در طراحی اتاق خواب سلطنتی می بایستی از لوستر هایی با طراحی سنتی و کلاسیک و هم چنین تخت خواب هایی با تاج های بلند استفاده کنید تا اتاق خوابی لوکس تر و زیبا تر داشته باشید . بیشتر در دکوراسیون اتاق خواب های سلطنتی از رنگ های تیره متالیک استفاده می کنند و به کار بردن چنین رنگ هایی باعث ایجاد فضایی شیک برای اتاق خواب شما می شود .

نکات مهم هنگام خرید سرویس خواب :

دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب مدل و سبک سرویس خواب

توجه به ابعاد استاندار سرویس خواب

 

 

برای خرید پاتختی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پاتختی

پاتختی سرویس خواب چیست ؟ یکی از اجزای سرویس خواب می باشد . میز کنار تخت خواب را پاتختی می گویند که برای تزیین اتاق خواب و قرار دادن وسایل و لباس می باشد. می توانید انواع آن را در صفحه سرویس خواب مجموعه آریا چوب مشاهده فرمایید.

برای خرید پاتختی خوب باید به چه نکاتی توجه کرد ؟

جنس و کیفیت چوب:

اغلب پاتختی های موجود در بازار از جنس چوب، ام دی اف   هستند که البته کیفیت جنس چوب در همه آنها یکسان نیست. زمانی که برای خرید پاتختی به بازار می روید، ابتدا به جنس آن توجه کنید. برخی از ام دی اف  های موجود در بازار دوام زیادی ندارند و پس از مدتی ممکن است پوسته روی آنها کنده شود. برخی از پاتختی ها هم از جنس ملامینه هستند که البته از نظر قیمت، نسبت به متریال ام دی اف  ارزانتر هستند.

طرح و شکل پاتختی:

طراحی و شکل پاتختی باید با چیدمان منزل شما همخوانی داشته. قرار است وسایل اضافه و ضروری را در پاتختی جابه جا کنید تا فضای کمتری اشغال شود. حال نباید پاتختی خودش دست و پاگیر شود. به گوشه های اتصال قطعات ام دی اف هم دقت کنید که چسب ها از آن بیرون نزده باشد.

رنگ پاتختی:

هماهنگی رنگ پاتختی با فضای اتاق اهمیت زیادی دارد. همچنین باید بین پاتختی و تختواب و سایر وسایل موجود در اتاق یک هارمونی برقرار شود تا زیبایی بیشتری را برای اتاق خواب شما به ارمغان آورد. رنگ های تیره برای اتاق های کوچک مناسب نیستند. زیرا به نظر می رسد جای زیادی را اشغال کرده اند. بهتر است برای اتاق های کوچک از رنگ های روشن استفاده کنید.

کشوها و اندازه پاتختی:

مورد دیگری که در زمان خرید پاتختی باید به آن توجه کنید، اندازه و تعداد کشوهای آن است. اگر تعداد وسایل ضروری زیادی است، پاتختی با کشوهای بیشتر را انتخاب کنید تا بتوانید وسایل را در آن جاسازی کنید.

 قیمت و هزینه پاتختی های ام دی اف:

از نظر هزینه و قیمت، پاتختی های ام دی اف ارزان تر و مقرون به صرفه هستند. ساخت این نوع پاتختی به روش محاسبات دقیق نیاز دارد. سازندگان باید ورق ها را با سایزهای کاملا مشابه و بدون کم و زیاد بودن لبه ها، برش دهند. تا پاتختی با ساختار استاندارد و بدون ایراد تهیه شود.

 

 

 

 

سرویس خواب چوبی چه ویژگی هایی دارد ؟

 

عموما هنگام خرید سرویس خواب اولین سوالی که برای همه پیش می آید این است که کدام متریال برای سفارش سرویس خواب بهتر است ؟ از آنجایی که اتاق خواب رکن اصلی خانه به شمار می رود ، خرید سرویس خواب نیاز به دقت نظر فراوان دارد . البته سرویس خواب در اشکال و ابعاد متفاوتی تولید می شوند که در ادامه مجموعه آریا چوب اطلاعاتی در این زمینه با شما به اشتراک گذاشته است :

 سرویس خواب چوبی :

نظرات متفاوتی در مورد انتخاب بهترین چوب برای سرویس خواب وجود دارد . برخی معتقد هستند که چوب بلوط بهترین و با کیفیت ترین جنس سرویس خواب می باشد . درواقع این چوب ماندگاری بالایی دارد و در برابر ضربه مقاوم است .

برخی دیگر از کارشناسان معتقدند که چوب صنوبربهترین انتخاب برای ساخت سرویس خواب می باشد . البته انتخاب چوب بستگی به نیاز و سلیفه افراد دارد و هر فرد بسته به سلیقه خود نوع چوب سرویس خواب را انتخاب می کند .

برای خرید سرویس خواب چوبی باید به چه نکاتی دقت کنیم ؟

مدل سریس خواب : سرویس خواب ها در انواع مختلفی تولید می شوند که امروزه بیشتر سرویس خواب های مدرن ، محبوبیت بیشتری نسبت به سایر سرویس خواب ها دارند .

کیفیت سرویس خواب : برای انتخاب بهترین سرویس خواب چوبی، کیفیت و ساختار بکار رفته برای چوب آن است که روی کیفیت محصول تاثیر مهمی می‌گذارد. با کیفیت ترین چوب‌های بکار برده شده در سرویس خواب چوبی، راش، گردو، افرا و توسکا می‌باشد که شما باید سعی کنید سرویس خوابی که انتخاب می‌کنید از این چوب‌ها ساخته شده باشد

قیمت سرویس خواب : البته تعیین قیمت سرویس خواب به عوامل مختلفی نظیر ابعاد ، شکل و مدل سرویس خواب شما بستگی دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به مجموعه آریا چوب مراجعه کنید .

آیا سرویس خواب لترون مناسب است ؟

 

سرویس خواب لترون

سرویس خواب مجموعه‌ای از وسایلی است که در اتاق‌خواب قرار می‌گیرند. سرویس خواب ها از لحاظ جنس انواع مختلفی دارند. برای مشاهده ی انواع آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مجموعه آریاچوب مراجعه فرمایید و اما  در مورد سرویس خواب لترون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم:

سرویس خواب لترون :

همان طور که از اسم آن مشخص است تخت خواب لترون از جنس لترن است ، لترون چیست ؟ لترون، مواد سازنده آن خرده چوب است که در سه سایز ریز، متوسط و درشت تهیه می شود. برای تهیه آن خرده چوب ها را در یک محفظه استوانه ای با رزین مخلوط می کنند و سپس بوسیله دستگاه، پرس می نمایند.درصورتیکه چیزی به آن پیچ کنیم نسبت به ام دی اف محکم تر است.

مزایای لترون :

این روکش دارای پایداری بسیار مناسب دربرابرساییدگی و خش و نور خورشید است که رنگ آن پس از مدت کوتاهی تغییرنمی کند.  استحکام مکانیکی فیبررا افزایش می دهد. از آنجا که تاحدودی در مقابل رطوبت مقاومت دارد، بنابراین براحتی می توان آن را با دستمال مرطوب تمیز کرد. البته نباید آب به طور مستقیم با آن برخورد کند. این روکش با خورده های چوب تهیه می شود و بنابراین هزینه تولید آن پایین است و نسبت به سایر روکش ها مناسب تر است. اگر زمان ساخت و نصب به این کاغذ یک لایه دیگر اضافه شود، مقاومت و استحکام آن از دیگر روکش ها بیشتر می شود.قیمت و هزینه کاغذ لترون نسبت به دیگر روکش ها ارزان قیمت تر است.لترون با روکش کاغذی از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و فقط برای پوشش ورق خام لترون مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل سایش و برخورد، مقاوم نبوده و معمولاً توصیه نمی‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکوراسیون مناسب اتاق خواب

 

اتاق خواب اصلی ترین بخش خانه محسوب می شود به همین جهت دکوراسین و نوع چیدمان سرویس خواب بسیار حائز اهمیت می باشد . خصوصا اتاق خواب کوچک احتیاج به دقت  نظر بیشتری دارد وباید به چگونی چیدمان سرویس خواب ، فرش ، کمد و . . . اهمیت دهید .

انواع دکوراسیون اتاق خواب :

دکوراسیون مدرن : سبک مدرن یکی از پرطرفدار ترین سبک های اتاق خواب می باشد . می توان گفت که سبک مدرن در عین سادگی ، بسیار شیک و زیباست چرا که از قواعد و نقوش پیچیده پیروی نمی کند . در دکوراسیون مدرن اغلب از طیف رنگ های خنثی استفاده می کنند اما شما می توانید با استفاده از روان شناسی رنگ ها ، بهترین و مناسب ترین رنگ را برای طراحی اتاق خواب خود استفاده کنید .

دکوراسیون کلاسیک : از ویژگی های بارز این سبک میتوان به تناسب و تقارن در چیدمان اشاره کرد . هم چنین چوب و رنگ های طلایی ، خاکستری و نقره ای از لوکس ترین متریال و رنگ های این نوع طراحی و دکوراسیون برای اتاق خواب ها می باشد . استفاده از آیینه های زیاد ، پرده های ضخیم ، تابلو های مجلل و کلاسیک در این نوع دکوراسیون  رایج است .

دکوراسیون سلطنتی : همان طور که می دانید سبک سلطتی از اصول و قواعد خاصی پیروی می کند . شما در طراحی اتاق خواب سلطنتی می بایستی از لوستر هایی با طراحی سنتی و کلاسیک و هم چنین تخت خواب هایی با تاج های بلند استفاده کنید تا اتاق خوابی لوکس تر و زیبا تر داشته باشید . بیشتر در دکوراسیون اتاق خواب های سلطنتی از رنگ های تیره متالیک استفاده می کنند و به کار بردن چنین رنگ هایی باعث ایجاد فضایی شیک برای اتاق خواب شما می شود .

انتخاب سرویس خواب  متناسب با فضا اتاق خواب:

خرید سرویس خواب مناسب اتاق خواب یی از مهم ترین موارد می باشد . سرویس خواب های سلطنتی انتخاب مناسبی برای اتاق خواب های کوچک نمی باشد زیرا فضای زیادی را اشغال می کند اما بلعکس سرویس خواب های مدرن هم دارای قیمت مناسب هستند و هم فضای کمتری از اتاق خواب را اشغال می کنند .

 

 

سرویس خواب دو نفره با کیفیت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از اساسی ترین نیاز های اتاق خواب ، سرویس خواب است که محیطی ارامش بخش برای استراحت و خواب انسان ها فراهم می سازد اما باید به نکته هم توجه کرد که نوع  چیدمان و کیفیت سرویس خواب هم در زیبایی اتاق خواب شما اهمیت بسزایی دارد.

امرزه به دلیل تولید انواع زیادی از سرویس خواب ها در بازار، انسان ها راحت تر می توانند سرویس خواب مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش دهند.سرویس خواب مارال در این مقاله کمک شایانی به شما خواهد کرد تا به راحتی سرویس خواب مورد نظرتان را پیدا کنید.

اجزای اصلی سرویس خواب:

تخت خواب

پاتختی

میز ارایش

آیینه

کمد

مبل پاتختی

 

تختخواب:

جذاب ترین بخش سرویس خواب ، تخت است و روی سلامت فیزیکی نسان تاثیر مستقیم دارد. تخت خواب ها در دو نوع تک نفره و دو نفره در بازار توضیع میشود

 عرض یک تخت خواب یک نفره استاندارد بین ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر است و همچنین عرض یک تخت خواب دو نفره استاندارد بین ۱۳۵ تا ۱۵۰ سانتیمتر است. طول تخت خواب برای هر دو نوع آن دو متر است.

کییت تخت خواب یکی از مهم ترین ارکان به شمار میرود .حتما هنگام خرید ب کیفیت چب تخت خواب توجه کنید . هم چنین تختخواب های ارزان در بازارها تولید و توزیع می شوند اما از کیفیت پایین تری برخوردارند پس سعی کنید به این نکات توجه کنید.

 

پا تختی:

اصولا برای یک سرویس خواب مجهز دو تا پاتختی ساخته میشود ک بیشتر جنبه تزئینی در اتاق خواب ها دارند اما لازم به ذکر است که شما می توانید لوازم ضروری خود را در این پا تختی ها جا گذاری کنید. ارتفاع پاتختی ها اصولا بین 65 تا 70 سانتی متر است.

کمد:

کمد یکی از کاربردی ترین لوازم سرویس خواب می باشد اما کمدها به لیل اینکه فضای زیادی از اتاق خواب ها را اشغال میکنند زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرند اما اگر فضای کافی برای قرار دادن کمد در اتاق خواب خود داری میتوانید آن را خریداری کنید و بسیاری از وسایل خود را در آن قرار دهید.

میز آرایش:

میز ارایش یک وسیله کاملا ضروری برای خانم هاست که میتوانند لوازم ارایشی بهداشتی خود را روی آن قرار دهند .علاوه بر آن این میز از چند کشو تشکیل شده است که برای قرار گیری لوازم بسیار کاربردی است.

آیینه:

اصولا آیینه روی میز ارایش قرار داده میشود اما امروزه برخی از مردم آیینه های قدی سفارش میدهند و روی میز ارایش دیگه آیینه قرار نمیدهند و یک طراحی بسیار شیک و زیبا برای اتاق خواب است.

البته که ایینه به دلیل انعکاس نور ، اتاق خواب شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان می دهد.

مبل پاتختی:

در اتاق خواب های کوچک به دلیل فضای کم از مبل پاتختی استفاده نمیکنند اما اگر اتاق خواب بزرگی دارید سعی کنید از مبل پا تختی استفاده کنید تا یه نشینمن زیبا برای مهمان هایتان در اتاق خواب داشته باشید . مبل پاتختی در ابعاد و اشکال مختلفی تولید میشوند که اندازه آنها به شما و فضای اتاق خوابتان بستگی دارد.

 

همانطور که گفته شد امروزه سرویس خواب های متنوعی در بازار عرضه میشوند اما سعی کنید که با تحقیق هایی که انجام میدهید بهترین سرویس خواب با کیفیت مناسب تهیه کنید.

 

 

 

 

اطلاعاتی در مورد انواع تخت خواب نوزاد و کودک

 

انواع تخت خواب نوزاد و کودک

برای  سیسمونی و سرویس خواب نوزاد باید توجه کرد که هنگام خرید سرویس خواب نوزاد ، تخت خواب نوزاد شامل چند نوع تخت می باشد وانواع مختلفی دارد، که بانام‌های مختلف شناخته می‌شود. البته هر کدام برای برطرف کردن جای خواب کودک در یک دوره از رشد او استفاده می‌شود.در اینجا به شرح انواع آن می پردازیم:

گهواره:

وسیله ای است که به خواباندن نوزاد، کمک شایانی می‌کند.مادر کودک خود را در گهواره قرار داده و با تکان دادن های منظم و ریتمیک که با لمس در گهواره ایجاد می‌کند، باعث آرام شدن و به خواب رفتن نوزاد می شود.مدل های مختلف گهواره

مدل های متفاوت گهواره از قدیم‌الایام تا به امروز، وجود داشته اند و همواره کمک دست مادران، برای خواباندن نوزاد بوده اند.

در قدیم گهواره ها مدل های بسیار ساده ایی داشتند؛ اما امروزه، انواع و اقسام، در طرح های متفاوت و گوناگون، وجود دارند. بیشتر این تفاوت‌ها، معمولا در شکل ظاهری آن است. زیرا در عمل، کار همه آنها یکی است.

تخت ننونوزاد:

ننوی نوزاد نوعی گهواره کوچک است که حرکت رفت و برگشتی خود می‌تواند سبب شود که نوزاد سریع‌تر به خواب فرو رود.

تخت دو منظوره نوزاد:

تخت دو منظوره به این معنا است که با رشد نوزاد، می توان صفحه ی جدا شونده (نرده و کشوها) را جدا کرده و آن را به تخت نوجوان تبدیل کرد. ایننوع  تخت ها مناسب برای فرزند دختر و پسر بوده و تا 14 سالگی می توان از آن استفاده نمود.

تخت چهار منظوره:

با بازکردن نرده و نصب بسیار ساده قطعه اضافی ،همراه تخت ، کاربرد های چهار منظوره (۴ کاره ) خواهد داشت . و برای سنین نوزاد و سپس کودک قابل استفاده می باشد و حتی تبدیل به سوفا (مبل) نیز می شود، همچنین با تنظیم صفحه افقی و محل تشک در ارتفاع تخت،برای سنین مختلف قابل تنظیم می باشد.

 
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد