x تبلیغات
arooskhanoom

ترمیم موهای دو رنگ شده

 زمانی به ترمیم موهای دو رنگ شده نیاز دارید که موهایتان را رنگ می کنید یا توسط آرایشگران کم تجربه نتیجه برعکس می گیرید.

و با رنگ موی چند رنگ مواجه می شوید که ظاهری نامناسب را به ظاهر شما می دهد.

این اتفاق زمانی میافتد که شما تجربه زیادی در این زمینه ندارید البته موارد زیادی باعث دو رگه شدن رنگها می شود بطور مثال: آشنایی نداشتن با تکنیکهای رنگ مو، عدم شناخت درست از رنگ ها و

اگر شما هم دچار چند رنگ شدن مو شده اید و ظاهر موها شما را کلافه کرده است.

بهتر است با راه حل های پیشنهادی زیر همراه باشید

پاک کردن رنگ مو

شستشوی پی در پی مو با شامپو لایه بردار و پاک کننده رنگ و سپس تقویت مو روش خوبی برای بازسازی ساختار موهای آسیب دیده می باشد.

تغییر رنگ مو

بله باید شهامت این رو داشته باشید که رنگ را پاک کنید و دوباره مجدد با همان رنگی که قبلا استفاده کردید.

این بار با مهارت بیشتر و دقت استفاده کنید.

مراجعه به سالن زیبایی

اگر فکر می کنید تکرار کارهای قبلی نیازمند ریسک بالا می باشد مراجعه به یک سالن زیبایی و انجام آن توسط یک متخصص حرفه ای رنگ و مش برای جلوگیری از خرابکاری مجدد لازم می باشد.

آرایشگران حرفه ای که دوره های تخصصی کار با مواد را گذرانده اند بهتر می توانند موهای چند رنگ شما را یکدست کنند.

زمان بندی رنگ

اگر هزینه مراجعه به سالن زیبایی را ندارید می توانید در منزل با استفاده از یک رنگ مو معمولی موها را یکدست کنید، قبل از گذاشتن رنگ مو موها را دکلره کنید و همچنین دقت داشته باشید ریشه مو و موهای نزدیک به آن زودتر رنگ می گیرد.

کوتاه کردن مو

اگر رنگ موهایتان مشکی بادمجانی، شرابی بوده و روی این رنگها رنگ جدید گذاشتید که باعث دو رنگی شده است.

به راحتی نمی توانید این مشکل را حل کنید.

زیرا رنگدانه های این رنگها بسیار قوی بوده و سخت می شود رنگ دیگری روی آنها داشت.

مگر اینکه موهایتان را کوتاه کنید یا مدت زمانی صبر کنید تا کاملا با پاک کننده ها از بین بروند.

استفاده از  واریاسیون

اگر در ترکیب رنگ موی شما قرمزی وجود دارد استفاده کمی از واریاسیون سبز  و رنگ مو زیتونی انتخاب خوبی باشد.

برای از بین بردن زردی مو هم رنگ متضاد آن یعنی دودی و یا واریاسیون بنفش مناسب است.

چشم های کوچک خود را با این روش ها بزرگتر نشان دهید

 داشتن چشمانی بزرگ و درخشان همیشه افراد را جوان‌تر، سالمتر و با نشاط‌ تر نشان می‌دهد. این واقعیت را کسانی که چشمان بزرگی دارند بهتر درک می‌کنند. خیلی‌ها دوست دارند که چشمان‌شان بزرگ‌تر دیده شود و همواره به‌دنبال راه‌حل‌هایی برای بزرگ دیده شدن چشم های کوچک خود هستند. تکنیک‌هایی با میکاپ وجود دارد که به کمک آن‌ها هر چشمی را می‌توان بزرگ‌تر از آنچه هست نشان داد.

استفاده از تکنیک های آرایش چشم برای بزرگ تر کردن چشم ها

۱-دور تمام چشم را خط چشم نکشید

بیشتر خانم ها به اشتباه با تصور اینکه زیباتر می‌شوند کل چشم را خط می‌کشند. این کار شاید شما را زیباتر کند اما باعث نمی‌شود که چشم شما بزرگ‌تر دیده شود.

۲- خط چشم را از گوشه خارجی چشم فراتر ببرید

۳-استفاده از سایه چشم و خط چشم روشن در گوشه داخلی چشم

تکنیک آرایش چشم و تمرکز روی ابرو و مژه‌ها

۱-تمییز کردن زیر ابروها به بزرگ شدن چشم ها کمک میکند

دقیقا مشابه قاب های عکس که به عکس نیز نما می‌دهند، و هر چه خوش فرم تر باشد عکس نیز دیدنی تر میشود، ابروها نیز به مانند قابی برای چشم های شما هستند. هرچقدر مرتب تر و آراسته تر باشند چشم های شما نیز دیدنی تر خواهند شد.

۲-مژه های خود را بلند تر کنید

راه های زیادی برای بلند کردن مژه ها وجود دارد. چه بصورت طبیعی و چه بصورت مصنوعی میتوان مژه ها را بلندتر کرد یا دست کم بلندتر نشان داد.

۳-اعمال هایلاتر به زیر ابروها

هایلایتر همانطور که از نامش برمیاید باعث جلب توجه بیشتر و انعکاس روشنایی بیشتر میشود که درنتیجه چشم نیز بزرگتر از آنچه که هست دیده می‌شود.

رفع مشکلات چشم برای بزرگ تر کردن چشم ها

۱-از بین بردن پف اطراف چشم ها

۲-دایره و سیاهی پایین چشم خود را پنهان کنید

۳-استفاده از قاشق سرد!

هر شب قبل از اینکه بخوابید سعی کنید که دو قاشق غذاخوری را در فریزر بگذارید. دقیقا پس از بیدار شدن قاشق ها را بردارید و روی چشم های خود قرار دهید. اینکار باعث تسریع در خونرسانی بصورت یکنواخت به بافت های اطراف چشم میشود.

اگر نیاز به شناخت صحیح  فرم چشم ها و گریم انواع چشم ها دارید آموزش صحیح آن با حضور اساتید مجرب در سالن زیبایی الماس نشان برگزار می شود کافیست برای شرکت در دوره های آموزشی گریم با مشاوره های رایگان ما در تماس باشید.

 

تاتو و آرایش دائم، هنری شاهکار در حرفه آرایشگری

 یکی از هنرمندانه ترین و درعین حال رو به رشدترین حوزه های آرایش، تاتو و آرایش دائم هستش. با اینکه این هنر قدمتی چندیدن هزار ساله داره اما همچنان هم در میان مردمانی از فرهنگ های مختلف هنوز پر طرفداره.

با توجه به علاقه روز افزون خانم ها به هنر آرایش دائم ، خیلی ها از ما سوال میکنند که چطوری میتونن تبدیل به یک تاتو کار حرفه ای بشن. برای همین مجموعه الماس نشان قصد داره در این مقاله به معرفی دوره آموزش تاتو بپردازه.

منظور از تاتو و آرایش دائم صورت مژه چیه؟

فکر میکنم تاتو معرف حضورهمه باشه. اما معمولا وقتی حرف از تاتو به میان میاد، خیلی ها به فکر نقش ونگار وسیعی روی پوست بازوها و پشت و بقیه قسمت های بدن می افتند. اما این چیزی که ما داریم درباره ش صحبت میکنیم هرچند که همون ماهیت رو داره اما کمی متفاوت تره.

ما با کمک روش ها و تکنیک های جدید و تخصصی مثل میکروپیکمنتیشن رنگ هایی رو به ابرو ها، چشمها و لب تزریق میکنیم تا مشتریامون رو هم زیباتر کنیم و هم کاری کنیم که برای آرایش روزانه به مشکل بر نخورند.

به خاطر این دلایل حتما دوره آموزشی آرایش دائم صورت رو بگذرونید:

•             افزایش علاقه خانم های ایرانی به آرایش دائم ابرو، لب و چشم هاشون

•             درآمد خوب و بازار کار پویا و فعال این هنر

•             اگر خوب آموزش دیده باشید میتونید هرجای دنیا کار کنید

•             کمبود تعداد آرایشگران تاتو صورت بانوان در ایران

من میخوام وارد بازار کار این هنر بشم باید چکار کنم؟

اولین گام برای ورود به بازار کار این حرفه گذروندن دوره های آموزشی هستش. با توجه به اینکه این هنر واقعا تخصصی هستش و از حساسیت بالایی برخورداره، نمیشه اون رو هرجایی یاد گرفت. من حتی دوستی رو میشناسم که اعتقاد داشت توی اینترنت میتونه تا حدودی با اینکار آشنا بشه و یادش بگیره اما این یک تصور اشتباهه.

خبر خوب اینه که الماس نشان یکی از همین جاهاییه که به شما فرصت یادگیری این حرفه رو میده..

با شرکت توی دوره آموزشی تاتو و آرایش دائم صورت تبدیل به یک متخصص میشی

وقتی که چنین حرفه و هنری رو یاد بگیرید شما دیگه تنها یک آرایشگر ساده نیستید. شما دیگه یک سرو گردن از آرایشگر بالاتر هستید. هم تخصص دارید و هم تعداد مشتریاتون به واسطه هنری که دارید بیشتر میشه.

 

دوره آموزشی کوتاه، پرطرفدار و پولساز بافت مو

نمیدونم چقدر به شکل و ظاهر سلبریتی ها و هنرمندای مشهور خارجی توجه کردید. اما به شخصه به بافت موهای اون ها خیلی توجه میکنم و همیشه با خودم میگم چجوری به ذهنشون میرسه با این همه ظرافت و زیبایی موهاشون رو ببافن. اصلا چه کسی براشون مو میبافه؟ اگر کسی بخواد اینکار رو انجام بده باید چکار کنه و آیا جایی هست که بتونه آموزش بافت مو رو یاد بگیره؟

خبر خوب اینه که با چندین جلسه آموزشی میشه این هنر رو به خوبی یاد گرفت که نه تنها میتونید خلاقیت خودتون رو به چالش بکشید، بلکه یک درآمد خوب هم ازش به دست بیارید. اگر شما هم مایلید که دوره آموزش بافت مو رو بگذرونید حتما خوندن این مقاله رو از دست ندید.

چجوری میتونم آموزش بافت مو رو بگذرونم؟

حتما شما هم ویدئو ها و عکس های زیادی دیدید که به شکلی حرفه ای موها رو به هم میبافند و یک کار بینظیر رو شکل دادن. شاید از روی این ویدئوها بشه چندین نوع مدل بافت مو رو یاد گرفت اما متاسفانه، یادگیری تمام ترفندها و تکنیک های این هنر تنها با نگاه کردن به ویدئو وعکس میسر نمیشه.

خوشبختانه مجموعه زیبایی الماس نشان دوره آموزش بافت مو رو زیر نظر بهترین اساتید و مدرسین حوزه آرایش مو برگزار میکنه، که با صرف هزینه مناسب و طی چندین جلسه، میتونید همه مباحث ریز و درشت آرایش و بافتن موها رو یاد بگیرید.

اگه توی این دوره آموزشی شرکت کنم چه چیزایی یاد میگیرم؟

یکی از پربارترین دوره های آموزشی ما، دوره فوق حرفه ای گلاه گیس بافت هستش که چیزی نزدیک به ۶۰ مبحث آموزشی مختلف رو پوشش میده. مباحث تعیین شده از طرف سازمان فنی و حرفه ای در خصوص این حرفه، معمولا محدود و خیلی ابتدایی هستند، الماس نشان سعی کرده که علاوه بر پوشش دادن تمامی مباحث فنی حرفه ای، تعداد زیاد و چند برابر اون مباحث رو به هنرجوها آموزش بده.

شرایط بازار کار و درآمدزایی بافت مو چطوره؟

با توجه به عدم وجود محدودیت طرح و مدل مو و همچنین پرطرفدار بودن این حرفه، شما میتونید تنها با گذروندن دوره آموزشی مربوط به آرایش و بافت موها به راحتی وارد بازار کار بشید. هرچند که این حرفه به خودی خود میتونه درآمدزا باشه، اما گذروندن دوره شینیون مو در کنارش میتونه درآمد شما رو به صورت چشمگیری افزایش بده.

تمام راه های یادگیری و آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو یکی دیگر از پروسه ها و زیر شاخه های هنر آرایشگریه که اتفاقا مبحث بسیار جالب و شیرینه. این پروسه در واقع به نوعی، خودش یک حرفه جداگانه هستش و این روزها طرفداران زیادی رو در جای جای ایران به خودش جذب کرده. متخصصان این حرفه با استفاده از موهای مصنوعی و یا حتی موهایی با ظاهر طبیعی، تلاش میکنند تا موهای شما رو پرپشت تر، زیباتر و به رنگ دلخواهتون در بیاد.

اکستنشن مو چیه؟

طبق معمول بیشتر کسانی که این مقاله رو میخونن تا حدودی با این عبارت آشنا هستند. اما اجازه بدید به صورت خلاصه و کوتاه یک تعریف از اکستنشن موها رو با هم مرور کنیم.

 

فرض کنید شما موهاتون کوتاهه و یا اصلا موهای کم پشتی دارید. اگر احیانا به هر دلیلی نمیخوایید موهاتون دیگه کوتاه باشه و یا از کم پشت بودن اونا خسته شدید، میتونید روی اکستنشن اون ها حساب باز کنید. شما در واقع میایید با کمک دسته های موی مصنوعی (و یا حتی طبیعی) که به موهای خودتون متصل میشن (با تکنیک های خاصی) موهاتون رو بلند، پرپُشت و یا حتی رنگی کنید.

اگه بخوام این حرفه رو یاد بگیرم باید چکار کنم؟

بهترین روش قطعا شرکت توی کلاس های حضوری مورد تایید فنی و حرفه ای هستش. شما باید از لحاظ تئوری و عملی به مهارت کامل برسید تا بتونید وارد بازار کار این حرفه بشید.

خوشبختانه تعداد زیادی مراکز آموزشی در سرتاسر ایران وجود داره که میتونن چنین آموزشی رو ارائه بدن. خبر خوب اینه که سالن الماس نشان با اختلاف یکی از بهترین برگزار کننده های این دوره آموزشی هستش که هم اساتید متخصص و حرفه ای داره و هم ۱۰۰% هنرجوهاش تونستن با نمره های بالا مدرک معتبر فنی و حرفه ای رو بگیرند. الان هم تعداد زیادی از اون ها در بهترین سالن های زیبایی تهران مشغول بکار هستند.

من توی دوره آموزش اکستنشن مو الماس نشان چه چیزایی میتونم یاد بگیرم؟

همونطور که قبلا هم اشاره شد یکی از کاملترین آموزش ها در این زمینه، آموزش هایی هستش که ما در الماس نشان تدارکشو دیدیم. معمولا سازمان فنی و حرفه ای سرفصل هایی برای آموزش کلیه رشته های آرایش ارائه میده که خوشبختانه ما تمام تلاشمونو کردیم که تعداد مباحث ارائه شده دوره هامون حتی بیشتر از سرفصلای این سازمان باشه.

چگونه با یادگیری شینیون مو درآمدزایی کنیم؟

 

شینیون یکی از انواع رایج و پرطرفدار حرفه آرایش مو در تمام دنیا است. در اصل این واژه یه واژه فرانسویه و یه جورایی یعنی پسِ گردن. چون قدیما موها رو جمع میکردند و با سنجاقی چیزی پشت گردن یا بالای سر، اون ها رو میبستند.

در این مقاله قصد داریم شما رو با دوره آموزشی شینیون مو آشنا کنیم و بهتون بگیم که چه جوری میتونید از این هنر پول در بیارید. پس با سالن زیبایی الماس نشان همراه شوید.

شینیون چیه؟

بر اساس یه قاعده کلی، شینیون یعنی اینکه شما موهای خودتون رو جمع کرده و با کمک وسیله هایی اون ها رو بخشهای مختلف سر ثابت نگه دارید. البته یادمون باشه که این مدل آرایش مو ، بیشتر به خاطر اینه که ما، مو ها رو به منظور زیبایی با مدل ها و فرم های مختلف میبندیم.

شکل گرفتن طرحها، مدلها و نماهای زیبا و خیر کننده در این هنر خلاقانه، علاوه بر نوع آموزش های گذرانده شده، به خلاقیت، نوآوری و سلیقه آرایشگر شینیون بستگی داره.

چرا یادگیری و آموزش شینیون میتونه درآمدزا باشه؟

به هر روی، به خاطر دلایل زیر می تونید با گذروندن دوره آموزشی شینیون مو درآمد خوبی برای خودتون دست و پا کنید:

بازار کار خوب این هنر

تنوع مدل های اجرایی

توانایی الگوبرداری از هنرمندان مشهور این رشته

از هر سنی که شما فکرش رو بکنید مشتری برای اینکار هستش

هر روز آپدیت میشه و اگه یک سبک و مدل دمده بشه سبگ دیگری جاشو میگیره

دوره آموزشی شینیون به درد چه کسایی میخوره؟

کسایی که عاشق خلاقیت و نوآوری هستن

کسایی که دنبال منبع درآمدن

کسایی که توی کار آرایش مو هستند

کسانی که کوپ کار میکنند

برای یادگیری شینیون مو کجا ثبت نام کنم؟

خوشبختانه یکی از بهترین دوره هایی که در کل کشور تدریس میشه متعلق به سالن الماس نشان هستش. که توسط اساتید مجرب و دارای مدارک معتبر داخلی و بین المللی تدریس میشه. نکته جالب درباره این دوره ها اینه که، ما به قدری جامع و تخصصی به هنرجو آموزش میدیم که تمام هنرجوهامون با نمرات بالا موفق به دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای و بین المللی  میشن.

 

 

جذاب ترین آرایش موی کوتاه زنانه ۲۰۱۹

 

 

خیلی از خانم ها از موهای بلند خسته شده اند و نیاز دارند با ظاهر جدید در مهمانی ها باشند اما ترس از کوتاه کردن موی خود دارند به این دلیل که شاید از زیبایی چهره کاسته شود و برای رفتن به مهمانی های رسمی نتوانند با وجود کوتاه بودن موها آنها را آرایش کنند.

در این مطلب قصد دارم شما را برای داشتن یک مدل موی کوتاه شیک و زیبا راهنمایی کنم تا اگر تردیدی در کوتاه کردن موهایتان داشتید را از بین ببرید.

انتخاب درست آرایش مو برای بانوان یکی از موارد جذاب شدن چهره به حساب می آید، انواع و اقسام مدل های مو برای خانم ها وجود دارد و حالا انتخاب یک مدل مو مناسب نیاز به دقت لازم دارد تا بتواند چهره شما را مطلوب تر از همیشه نشان دهد.

مدل موی کوتاه زنانه و مدل موی بلند زنانه از انواع مدل موهای متنوع برای خانم ها هستند و شما می توانید با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود مدل موی خود را از بین این مدل های متنوع انتخاب کنید.

انواع مدل مو زنانه کوتاه ۲۰۱۹ برای انواع سلیقه ها

بعد از کوتاه شدن مو نوبت به براشینگ و آرایش مو می رسد در ادامه با مدل موهای کوتاه ۲۰۱۹ که به استایل شما تغییرات اساسی می دهد آشنا می شویم:

مدل مو کوتاه مخصوص موهای هایلایت شده

مدل مدل مو کوتاه برای صورت گرد

مدل مو کوتاه برای صورت کشیده

 مو کوتاه دخترانه ساده

مدل مو کوتاه برای موهای کم پشت

آرایشگران حرفه ای باتوجه به فرم صورت مدل مو کوتاهی که بیشتر به شما بیایید را انتخاب می کنند و اگر فرم صورت طوری باشد که بطور کل مدل مو کوتاه زیبایی چهره شما را بیشتر نکند از این کار صرف نظر می کنند.اگر علاقمند هستید که بدانید چگونه می شود یک کوتاهی مو خوب و عالی داشت باید تکنیک های صحیح آن را با ثبت نام در دوره آموزش کوپ  بصورت آنلاین و حضوری در کوتاه ترین زمان توسط بهترین مدرسین فرا بگیرید آموزش کوپ زنانه در تهران در سالن زیبایی الماس نشان  برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

ریباندینگ مو چگونه انجام می شود

افرادی هستند که بطور ژنتیکی و طبیعی جنس موهایشان فر و مجعد است واز آنجایی که این دسته از موها نیاز به مراقبت و حفاظت بیشتری نسبت به موهای لخت دارند، نگهداری و مراقبت از موی فر برای خیلی از افراد سخت و دشوار است از این رو پیشنهاد ما برای این دسته از افراد صافی مو به روش ریباندینگ می باشد.

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندیگ مو یا اسم دیگرش صافی مو به روش ژاپنی می باشد که وظیفه صاف کردن موها را برعهده دارد و تقریباً ۸۰ درصد به ما صافی را می دهد اما فقط روی موهای کاملاً طبیعی و صدرصد طبیعی انجام می شود. یعنی اگر موی شما قبلا رنگ و مش شده است یا کار موادی روی مو انجام شده است دیگر نمی توان کار ریباندینگ را با محصولات ریباندیگ صافی را روی مو انجام دهیم.

مزایای ریباندینگ مو

صاف نگه داشتن موها بصورت مادام العمر

عدم بازگشت به حالت فر و وز حتی در اثر خیسی و رطوبت

همیشه و در همه جا مرتب و حالت دار

عوارض ریباندینگ مو

خشک شدن موها که حتما باید از نرم کننده های مو استفاده شود

هر ۶ ماه یکبار نیاز به چک کردن دارد

فقط برای موهای تیره رنگ و طبیعی قابل استفاده است

بعد از انجام ریباندینگ مو  مو فرم و حالت نمی گیرد

ریباندینگ یا کراتینه

صافی مو با کراتین احیاء هم روش رایج دیگری برای صافی مو می باشد که مزایا و معایب خودش را دارد. تنها تفاوت ریباندیگ و کراتینه  در این است که در روش کراتینه مو هیچ تغییری در ساختار مو وارد نمی شود و ۸۰ درصد صافی و ۸۰ درصد احیاء تضمینی دارد. اما در روش ریباندینگ با تغییر و از بین بردن ساختار گوگردی مو باعث صافی مو می شود این روش هم صدرصد تضمینی است.

اگر دوست دارید بعد از صاف شدن موهایتان را حالت دار و دکلره کنید از کراتین احیاء کننده مو می توانید استفاده کنید اما دوام حداکثری آن ۶ ماه می باشد. ولی اگر دنبال این هستید که برای همیشه با فر بودن موها و روشن بودن موها خداحافظی کنید ریباندینگ مو روش مناسبی است.

کسانی که دوست دارند آموزش ریباندینگ مو را ببینند می توانند به قسمت خدمات آموزشی و آرایشی الماس نشان مراجعه کنند و در قسمت کار با مواد با ثبت نام می توانند نحوه انجام کار این محصولات را دقیقا یاد بگیرند.

آموزش لیفت و اکستنشن مژه برای علاقمندان

لیفت و اکستنشن مژه به طرز عجیبی در میان بانوان ایرانی هواخواه پیدا کرده و هرچند که پیشینه خوبی داره، اما با توجه به پیشرفت های اخیر حرفه آرایشگری و افزایش تعدد تکنیک های آن، شاهد به وجود آمدن انقلابی عظیم در حوزه آراستن و فرم دادن مژه ها هستیم. به همین دلیل تعداد مشتریان و کسانی که به اکستنشن و لیفت مژه‌ها روی آوردن واقعا رو به افزایش هستش.

با توجه به بهبود فضای شغلی این هنر در ایران، و افزایش روز افزون مشتریاش، مجموعه الماس نشان قصد داره در این مقاله، به معرفی دوره آموزشی لیفت و اکستنشن مژه بپردازه و علاقمندان به این هنر رو راهنمایی کنه تا با یادگیری تکنیک های مدرن و تخصصی مربوط به آرایش مژه، به راحتی وارد بازار کار بشن و منبع درآمد نسبتا خوبی رو برای خودشون دست و پا کنند.

منظور از لیفت و اکستنشن مژه چیه؟

لیف مژه‌ها در اصل یک متد طبیعی آرایشیه که برای فر، طولانی، ضخیم و خوش فرم کردن مژه ها استفاده میشه. این روش ظاهر مژه ها را نه تنها زیباتر میکند ،بلکه توجه افراد را به چشم ها نیز بیشتر میکند.”

منو قانع کنید که چرا باید دوره آموزشی لیفت مژه رو بگذرونم؟

هیچ روش دائمی برای اینکه مژه های شما رو تا آخر عمر ضخیم و بلند کنه وجود نداره و هرکسی چنین ادعایی کنه، شاید چیزی از آرایشگری نمیدونه. کسانی که مژه هاشون رو لیفت میکنند، معمولا بعد از مدتی دوباره برای اینکه به حالت دلخواهشون برسن، باید لیفتشون رو تجدید و تمدید کنند.

معمولا بعد از دو تا ۳ ماه، افراد باید دوباره به سالن های آرایشی مراجعه کنند، تا دوباره مژه های خودشون رو فردار کنند. و این یعنی وفور مشتری و کیس آرایشی!

فکرش رو بکنید که علاوه بر مشتری های همیشگیتون، مشتری های جدید هم همیشه بهتون مراجعه میکنند، به نظرتون این عالی نیست؟ اینکه شغلی وجود داشته باشه، که پرطرفدار باشه و ساده، و بشه ازش پول در آورد، براتون جالب نیست؟

من میخوام وارد بازار کار لیفت مژه بشم باید چکار کنم؟

همونطور که شاید خودتون هم بدونید، تعداد کسایی که به صورت تخصصی اینکار رو انجام میدن کمه و با انبوهی از مشتریا سروکار دارند. خیلی دوست داشتیم که در اینترنت یا جای دیگه ای میتونستید به صورت رایگان این حرفه رو یاد بگیرید. اما متاسفانه چنین چیزی هیچ جا وجود نداره. و شما ناچارا باید توی کلاس های آموزش ثبت نام کنید. 

با آموزش این دوره‌ تخصصی تبدیل به آرایشگر ناخن شوید و پول پارو کنید

 

خیلی ها فکر میکنند که آرایشگری تنها آراستن صورت و یا مرتب کردن مو هستش، اما واقعیت چیز دیگریه، هنر آرایشگری نامحدوده و چیزی فراتر از آرایش ساده است. یکی از جذاب ترین و البته پرطرفدارترین بخش های آرایشگری مربوط میشه به آرایش ناخن .

حتما یادتون میاد که قبلا کسی چندان اهمیتی به ظاهر ناخن ها نمیداد و حتی تعداد انگشت شماری آدم اطرافمون بود که لاک میزد. اما الان از خونه که بیرون میرید تا وقتی برمیگردید نه تنها می‌بینید که همه لاک زدند، بلکه شکل و ظاهر ناخن خیلی از خانم ها شیک، منظم و طرحداره. به این فکر کردید که چقدر استقبال خانم های ایرانی از آرایش ناخن و طرح دار کردن اون بیشتر شده؟

چرا باید دوره فوق حرفه ای آرایش ناخن رو بگذرونید؟

چیزهایی رو که در این مقاله مینویسیم بیشتر کسانی میفهمند که در حال حاظر در یکی از شاخه های آرایشگری دارن کار میکنند، یا سروکارشون با سالن های زیبایی هستش. آمار ها و ارقام واقعا جالبه. تعداد کسایی که به سالن های زیبایی مراجعه میکنند تا کارهای آرایش ناخن رو انجام بدن خیلی زیاده. و با توجه به پویا بودن این هنر و تنوع طرح های ناخن هر روز مشتری ها بیشتر میشن.

در این شرایط اگه شما سعی کنید که تنها با یکبار هزینه کردن، بتونید دوره فوق حرفه ای آرایش ناخن رو بگذرونید، تبدیل به یک آرایشگر ناخن خوب میشید که حداقل تا چند سال دیگه آینده کاریتون تضمین میشه. این موضوع رو با توجه به تمایل و علاقه خانم ها به هنر زیبایی ناخن داریم مطرح میکنیم.

اگه توی دوره آموزشی الماس نشان شرکت کنم چه چیزایی یاد میگیرم؟

اگه به اسم دوره ارائه شده توسط سالن الماس نشان توجه کنید متوجه میشید که دوره ما یک سر و گردن از اغلب دوره های آموزشی که در کل کشور برگزار میشه بالاتره. ما معتقدیم که توی یک دوره فوق حرفه ای میشه سیر تا پیاز آرایش ناخن رو به صورت کامل آموزش داد. ما توی این دوره علاوه بر سر فصل های سازمان فنی و حرفه ای، محتوا و مطالب مرتبط زیادی رو به هنرجوهامون آموزش میدهیم.

دوه آرایش ناخن رو بگذرون و بعدش مدرک، اعتبار، مشتری و پوووووول دربیار!

امیدوارم که مطالب مطرح شده توی این مقاله به شما کمک کرده باشه تا متوجه حرفای ابتدای مقاله بشید. اگر سوالی چیزی باقی مونده میتونید به صفحه مربوط به آموزش ناخن برید و اگه بازم چیزی نفهمیدید خوشحال میشیم تماس بگیرید تا شما رو بیشتر راهنمایی کنیم. منتظر ثبت نام و مشتاق دیدار شما هستیم.

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد