x تبلیغات
arooskhanoom

آرایش مخصوص خانم های میانسال

 وقتی که سن از ۳۰ رد شد پوست ماده قوی کلاژن را خیلی کمتر نسبت به حد معمول خود تولید می کند و همین باعث پیر شدن پوست و پیدایش خطوط ریز چروک در صورت می شود، برای اینکه بتوانیم مثل دوران جوانی زیبایی صورت را حفظ کنیم باید متناسب با سن  میکاپ و آرایش درست انجام دهیم.

الماس نشان راهکارهای اینکه چگونه در سن بالا  با یک مدل آرایشی مخصوص صورت قشنگ داشته باشیم را بازگو می کنیم.

وهمچنین این مجموعه دوره های آموزشی فوق حرفه ای را برگزار میکند و برای اینکه در این زمینه حرفه ای شوید حتما دوره های گریم و متعادل سازی را بگذرانید.

قدم اول: راز زیبایی با مرطوب کننده

خطوطی که روی صورتتان بخاطر خشکی و افزایش سن در اطراف لب، بینی، دهان بوجود آمده است، برای اینکه این چین خوردگی ها کمتر به چشم بیایند بهترین راه حل استفاده از یک مرطوب کننده است .

کرم پودر

برای شروع یک آرایش طبیعی لازم نیست کل صورت را کرم پودر بزنید پس برای قسمت های از صورت مانند دور چشم ازیک کانسیلر دوکاره‌ با توناژ زرد کمرنگ که خاصیت برجسته‌کنندگی و برای پوشاندن لک‌های پوستی و سیاهی زیر چشم کاربرد دارد را انتخاب کنید یا از یک کرم چشم مناسب و باکیفیت برای تیرگی دور چشم استفاده کنید.

رژگونه

اگر در دوران جوانی از لب تا گوش را رژگونه می زنید در دوران میانسالی تنها نیاز دارید که بالای استخوان گونه را کمی با یک رژگونه نزدیک به پوست درخشان کنید.

آرایش ضد پیری چشم

برای اینکه کنترل بیشتری روی خط چشم داشته باشید کمی پررنگ تر از همیشه بکشید، استفاده از خط چشمی که در ترکیبات آن از کرم و ژل استفاده شده باشد را برای افراد بالای چهل سال توصیه می کنیم.

آرایش لب

با افزایش سن بخاطر کمبود غده های چربی ساز و کاهش تراکم استخوانی لب‌ها به مرور زمان نازک و باریک‌ تر می‌شوند. خانم‌ های میانسال باید قبل از استفاده از آرایش لب با رژ اطراف لب را با کرم های مرطوب کننده محافظت کنند تا پر وگوشتی باشد.

آرایش ابرو

برداشتن زیاد ابرو با موچین ریشه ابرو را ضعیف می کند و جلوی رشد ابرو را می گیرید بخاطر همین است اکثر خانم های بالای ۴۰ سال ابروهای پهن و پری ندارند، پس باید با یک مداد ابروی پر رنگ ابروها را پر حجم تر نشان دهید .

گریم و متعادل سازی چهره آموزش ببین و پولدار شو!

 

هیچکسی فکرش رو هم نمیکرد که گریم و متعادل سازی چهره تا این حد در بین خانم ها پرطرفدار باشه. سابق بر این در هر شهری تنها تعداد انگشت شماری متخصص گریم و میکاپ وجود داشت و باید چندیدن روز و در برخی مواقع چندین هفته تو نوبت و صف متخصص گریم میموندن، تا بلاخره نوبتشون می‌رسید.

تعداد متخصصین گریم و میکاپ در ایران کم است

در شرایط کنونی هم با وجود اینکه تعداد زیادی متخصص گریم توو شهرهای مختلف وجود داره، اما هنوز نیاز جامعه به وجود چنین متخصصانی بالا است و حالا حالاها خانم ها باید برای میکاپ و گریم حرفه ای تو نوبت سالن های زیبایی بمونند.

برای یادگیری گریم و متعادل سازی چهره آموزش ببین و پولدار شو!

کسایی که اکنون تبدیل به آرایشگران و هنرمندان حرفه ای شدن، اینهمه دانش و مهارت رو از شکم مادراشون نیاوردن، از یه جایی شروع کردن و یاد گرفتند.

بله! اون ها اول یاد گرفتند و بعد باتجربه شدند. اگه بهتون بگیم که تنها با یادگیری این تخصص میتونید ظرف کمتر از یکی دو سال حسابی پول در بیارید شاید باورتون نشه! اما چیزی که بهتون میگیم واقعا حساب شده است.

خیلی از متخصصای گریم و میکاپ که از یکی دو سال قبل شروع به یادگیری و گذروندن دوره های آموزشی معتبر کردن، الان علاوه بر  اینکه نامدار شدند، کلی هم پول به جیب زدند. (اگه باورتون نمیشه میتونید یه زنگ بزنید سالن الماس نشان و آدرس همین متخصصا که تا چند سال پیش چیزی از آرایشگری نمیدونستند و الان استادی شدند برای خودشون رو بهتون بدیم)

اصلا گریم و متعادل سازی چهره چیه؟

گریم با آرایش ساده ای که هر روز انجام میدید خیلی فرق داره. شما با آرایش کاری میکنید که صرفا یکم زیباتر بشید و از یک آرایش ساده بیشتر از این هم انتظار نمیره. اما گریم چندین درجه و سطح از آرایش معمولی بالاتره.

شما در گریم با کمک ابزارهای مخصوص آرایشی و به لطف بعضی از تکنیک های اعمال سایه روشن، نه تنها صورتتون رو زیبا تر می کنید، بلکه تا اونجایی که میشه عیب و ایراد های پوستی رو هم موقتا برطرف می کنید.

به کسی هم که بتونه این کار رو انجام بده میکاپ آرتیست یا گریمور گفته میشه. (فقطم برای فیلما نیست) یعنی شما با شروع آموزش تخصصی متعادل سازی چهره میتونید یک میکاپ آرتیست و گریمور خوب بشید و به اصطلاح کوچه بازاری لولو رو هلو کنید (جالب نیست؟)

استفاده از اکستنشن مو در شینیون عروس

 

عروس خانم های عزیزی که در انتخاب مدل مو زیبایی که قرار است روز عروسی آرایشگرتان از آن برای شما استفاده کند، حتما به حجم موهایتان و میزان کوتاهی و بلندی آن برای انتخاب مدل مو مورد پسندتان از ژرنالی که در سالن زیبایی برای شما قرار می دهند توجه داشته باشید زیرا اگر موهای شما طبق مدلی که مشاهده می کنید نباشد ناچار به اضافه کردن موی اضافی یا همان اکستنشن مو می شوید. و همچنین این مدل مو باید مطابق با فرم صورت و جنس موهای شما باشد که در این راستا هم می توانید با کمک آرایشگران حرفه ای شینیون مورد نظر را انتخاب کنید.

در ادامه قصد داریم شما را با روش های شینیون به همراه اضافه کردن مو آشنا کنیم:

مشورت با آرایشگر

قبل از انجام شینیون برای مدل موی عروسی در رابطه با اکستنشن مویی که می خواهید اضافه شود مقدارش رنگش با آرایشگرتان مشورت کنید.

اکستنشن طبیعی

خب اگر مدلی که برای شینیون انتخاب کردید نیازمند اضافه کردن مو است پیشنهاد آرایشگر به شما استفاده از موهای طبیعی بخاطر داشتن ظاهر زیبا و براق بودن آن است هرچند که از لحاظ قیمت از موهای پلاستیکی گرانتر است.

اکستنشن مصنوعی

اگر انجام روش اول برایتان امکان پذیر نبود استفاده از موهای مصنوعی را در لا به لای موهای طبیعی تان جایگزین کنید، اگر می خواهید اکستنشنی که در موهایتان قرار داده اید به موهای طبیعی تان آسیب نزند حتما به یک آرایشگر متخصص در این کار مراجعه کنید مراقبت های بعد از اکستنشن مو هم حتما انجام دهید.

اطلاع از مدت زمان نگهداری اکستنشن مو

اگر شما هم بعد از تمام شدن مراسم عروسی می خواهید موی اکستنشن شده خود را نگهدارید پس باید از مدت نگهداری و شیوه ای محافظت آن باخبر باشید، پس بهتر است راجب سوالات اکستنشنی موی سرتان با آرایشگری که موی مصنوعی را برای شما قرار داده است بپرسید که می توانید چه کارهای را با آن اکستنشن انجام دهید.

اگر شما خواننده محترم حرفه آرایشگری را دنبال می کنید و بصورت مبتدی فعالیت دارید پیشنهاد ما این است در مدت زمان خیلی کم با گذراندن دوره های آموزشی سریع و فشرده ما بیشتر از ۱۰ نوع اکستنشن مو را در دوره تخصصی اکستنشن مو بیاموزید و بازدهی کار و مدل های متنوعی از اکستنشن مو را در اختیار مشتریان گرامیتان قرار دهید و بهترین آرایشگر در زمینه اکستنشن مو شوید.

تکنیک های آرایش عروس

 برای اینکه آرایش در شب عروسی برای عروس خانم ها دلنشین و مورد پسند باشد باید با استفاده از لوازمات آرایشی مناسب  و تکنیک های که مخصوص آرایش عروس است را بکار ببریم.

در ادامه چند کاری که آرایشگران باید برای زیبایی بیشتر صورت عروس بکار ببرند را بازگو می کنیم.

برای اینکه دغدغه های عروس خانم ها کمتر شود نیاز دارند که با متخصصن حرفه ای و مجرب در زمینه آرایش صورت و مو مشورت کنند سالن زیبایی الماس نشان با کادری حرفه ای در این زمینه مشاوره های خوبی به شما می دهد واگر خواستید در این زمینه حرفه ای شوید در دوره آموزش گریم شرکت کنید.

مشاورین الماس نشان قبل از رسیدن به روز عروسی درباره رنگ های که به فرم صورت شما می آید صحبت خواهد کرد و نوع آرایش و تست آن بر روی صورت شما را به شیوه درست انجام می دهند تا نگرانی ها و استرس شما میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

توجه داشته باشید که حداقل حدود یک ساعت آرایش صورت عروس زمان می خواهد، پس عجله نداشته باشید تا آرایشی کامل و بدون نقص داشته باشید.

آماده بودن پوست صورت عروس

یکی از مهم ترین مواردی که عروس خانم باید به آن توجه کند آماده کردن پوست صورت برای شروع یک میکاپ نسبتا سنگین می باشد.حجم آرایشی که برای یک عروس انجام می دهند نسبت به یک آرایش صورت صرفا برای رفتن به مهمانی تفاوت زیادی دارد. تقویت پوست یک ماه قبل از عروسی امری ضروری است برای اینکه زیبایی طبیعی داشته باشید داشتن یک پوست صاف و شفاف این زیبایی را تکمیل می کند.

آرایش چشم در آرایش عروس

در آرایش چشم باتوجه به حساس بودن چشم می توانید از لوازم های آرایش خود عروس استفاده کنید برای اینکه چشمان شما در عکس های عروسی درشت و  خیلی زیباتر شوند از انواع مژه های مصنوعی می توانید استفاده کنید مژه های دانه ای چشمان شما را طبیعی تر جلوه می دهد.

بالا بردن ماندگاری آرایش عروس

از پرایمر برای شاداب و تازه نگه داشتن آرایش حتما استفاده شود، ثابت ماندن آرایش در تابستان در طول مراسم عروسی با عرق کردن و یا تولید چربی اضافه که پوست دارد باعت پاک شدن آرایش و بهم ریختگی آرایش می شود.

لنز چشم در آرایش عروس

استفاده از اسفنج برای زدن مواد آرایشی

رژگونه

صحیح برداشتن ابرو

کراتینه کردن موهای وزی

 اگر شما هم دارای موهای مجعد و وز دار هستید می توانید با یکبار رفتن به سالن زیبایی و کراتینه کردن موهای خود را صاف و درخشان کنید.  

وحتی میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی در کلاس های تخصصی آموزش کار با مواد ما شرکت کنید وکراتینه مو را به طور حرفه ای بیاموزید.

در زیر چند مورد را برای حفاظت از موی که کراتینه شده بازگو می کنیم:

زمان خواب

دوام کراتین، بین ۳تا۵ ماه می باشد. مدت زمان این دوام باتوجه به مراقبت از مو می باشد برای اینکار زمان خوابیدن شما باید از بالش های ابریشم یا ساتن که رطوبت موی شما را حفظ و میزان اصطکاک بین مو و بالش رو کمتر می کند، استفاده کنید تا از شکستگی مو جلوگیری کند و موهایتان برای مدت طولانی صاف و براق خواهد ماند. اما پارچه های دیگر رطوبت مو را می گیرد.اگر از خواب بیدار شدید و مشاهده کردید که کمی موهایتان خم شده با استفاده از اتو فورا موهایتان را صاف کنید.

مشکل پیچ خوردگی

بعد از انجام اینکار تا ۴ روز دستکاری زیاد موها باعث پیچ خوردگی زیاد می شود در چند روز اول اصلا از سنجاق سر یا کش سر برای نگه داشتن موهایتان استفاده نکنید.تا ۳ روز بعد از کراتینه کردن به هیچ وجه نباید موی سر خود را خیس کنید اگر اتفاقی خیس شدند سریعا با سشوار خشک کنید.

انتخاب شامپو

از شامپو که دارای فرمول سولفات سدیم می باشد هرگز استفاده نشود زیرا کراتین موهای شما را از بین می برد همچنین آب کلر و شور هم کراتینه رو از بین می برد و از رفتن به استخر و دریا خودداری کنید.در صورت ضرورت برای شنا موهای خود را با نرم کننده مو که نیاز به آبکشی نداشته باشد ماساژ دهید چون باعث میشود کلر و شوری اب به مو نفوذ نکند.

نکته:

موها بعد از انجام کراتینه براق و درخشان می شوند ولی دوام زیادی ندارد ۳ هفته بعد از اینکار موهای شما بافت خود را تغییر داد ولی فرم مو از حالت وز بودن و فر بودن تغییری کرد و صاف شده و دوام آن بیشتر از ۲ ماه نمی باشد.

اگر واکنش های آلرژیک در خودتان دارید مثل خارش در انتخاب این روش کمی فکر کنید.

طی چند هفته بعد از کراتینه کردن در برخی از مصرف کنندگان ریزش مو هم دیده می شود.

همه چیز در مورد کراتینه

 خدمات آرایشی و زیبایی الماس نشان با کادری مجرب و کارآزموده با استفاده از مواد کاملاٌ مرغوب و سالم موهای شما را با کمترین صدمه درخشان و ترمیم می کند و جهت یادگیری می توانید در یکی از دوره های آموزشی مجموعه یعنی دوره تخصصی کار با مواد شرکت کنید.

یک نوع پروتئین که به صورت طبیعی در موها وجود دارد عنصر استفاده شده در آن فرمالدئید است که عامل بیماری زا است برای کسانی که با کراتینه سرکار دارند ولی  برای کسانی که موهای خود را کراتینه می‌کنند، مشکلی ندارد میزان فرمالدئید در این محصولات متفاوت است.

برای فرم دهی و ضخامت تارهای مو ترمیم دیده و یا موهای سالم استفاده می شود. پیش ازاستفاده از کراتینه مو اگر مبتلا به بیماری پوستی پسوریازیس هستید حتما با یک متخصص پوست مشورت کنید.

روش کراتینه کردن:

برای کراتینه کردن حدود۹۰دقیقه یا بیشتر وقت نیاز است.موهای سر رو آغشته به کراتینه کرده و با استفاده از اتوی مو، موهای شما را صاف می کند. که البته به بلندی موهای شما بستگی دارد. محصولات کراتینه‌ در سالن زیبایی  شامل ترکیبات کراتین ترمیم‌کننده و صاف‌کننده هستند .

صرفه‌جویی در زمان:

 بین۴۰% تا۶۰% در زمان خود نسبت به استفاده از اتو مو و سشوار برای صاف کردن مو صرفه‌جویی می شود.

برگشتن موهای وزوزی به هیچ وجه:

 بعد از کراتینه‌کردن موها، موهای وزوزی را به دست فراموشی بسپارید. بوردای می‌گوید: “شما می‌توانید درهوای مرطوب یا زیر نم نم باران قدم بزنید و موهای شما هیچ تغییری نمی‌کند.

شستن سریع ممنوع:

برای تاثیر گذاری کراتینه بر روی موها باید ۳ الی ۴ روز موی سر رو نشویید چون اثر گذاری کراتینه بر روی مو چند روزی طول می کشد.

روش مراقبت:

مراقبت مو  بعد کراتینه کردن یکی از نکات مهم می باشد.بعد از کراتینه‌کردن موها، و بعد از اینکه چند روز به موها زمان دادید و آنها را نشستید، حالا باید از شامپوهایی که فاقد سولفات سدیم هستند، استفاده نمایید تا مواد این شامپو بر روی موهای شما تثبیت شود.

میزان دوام:

صافی موها حدودا بین دو تا دو ماه ونیم دوام دارد.کراتینه کردن باعث شکسته شدن موهای شما نمی‌شود.ولی اتوی مو بدلیل داغ بودن موجب شکستگی و پاره شدن می شود .

 

خانه ی خود را هوشمند کنید!

هوشمند سازی ساختمان و خانه یک کار جالب است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش راحتی در خانه شده و استفاده از وسایل برقی را آسان تر می کند. چه کسی فکرش را می کند که بتواند با صدای خود روشنایی خانه را کنترل کند؟ این کار در خانه هوشمند ممکن است زیرا وسایل در این خانه به طور خودکار عمل می کنند و تعداد آن ها روز به روز در حال فزایش است. قیمت محصولات هوشمند نیز دائما در حال کاهش است.

پس انداز کردن پول

صرفه جویی در مصرف انرژی متداول ترین راه کاهش هزینه های خانه است. بسته به منطقه ی زندگیتان و آب و هوای آنجا، مبلغ قبض برق می تواند سر به فلک بکشد. شاید شما از آن دسته افراد باشید که برای کاهش مصرف انرژی، لامپ ها را خاموش می کنید، دوش های کوتاه مدت می گیرید و شام را دیرتر می پزید تا خانه در طول روز گرم نشود. به جای این “کارهای سخت گیرانه”، هزینه ها را از طریق نظارت خودکار بر سیستم سرمایشی و گرمایشی، استفاده از سنسورها برای خاموش/روشن شدن خودکار لامپ ها و استفاده ازپریز و کلید هوشمند ، تشخیص نشتی آب و گاز قبل از ترکیدن لوله ها و انفجار یا گاز گرفتی کاهش دهید.

سیستم سرمایشی و گرمایشی

تقریبا نصف مبلغ قبض برق شما مربوط به سیستم سرمایشی و گرمایشی است. با تعبیه ی یک ترموستات هوشمند در سیستم ها به کنترل از راه دور دست پیدا کرده و بهره وری انرژی در خانه را بالا ببرید. ترموستات های هوشمند می توانند عادت های شما مثل سرمایی یا گرمایی بودن را یاد بگیرند و دمای محیط را به میزان دلخواه شما برسانند.

نشتی آب می تواند باعث به هدر رفتن صدها هزار یا چندین میلیون تومان هزینه شود؛ از خراب شدن پی ساختمان تا اسناد و مدارک مهم، لباس ها و اشیاء قیمتی در خانه.

برنامه ریزی و زمانبندی روشنایی خانه

آیا می دانستید که ارتقای لامپ های خانه به لامپ های ال ای دی (LED) باعث کاهش مصرف برق شده و شما را از تعویض مکرر لامپ ها نجات می دهد؟ لامپ های ال ای دی حدود ۷۵ الی ۸۰ درصد کمتر از لامپ های معمولی برق مصرف می کنند و طول عمری ۲۵ برابر آن ها دارند.

نحوه نصب اکستنشن مو

 این مقاله توسط بهترین سالن زیبایی در تهران ارائه شده است و برای کسانی است که دوست دارند و یا قصد دارن در یکی از دوره های آموزشی که همان دوره آموزش اکستنش مو است ثبت نام کنند.

در ادامه با نحوه نصب اکستنشن مو بیشتر آشنا خواهید شد:

اکستنشن با کمک کلیپس

شاید یکی از ساده ترین و البته کاربردی ترین روش های اتصال موهای مصنوعی به موهای سر شما، اکستنشن کلیپسی باشد. هرچند که این روش نیز نیازمند دقت و مهارت بالا است، اما نسبت به سایر متدهای دیگر نسبتا آسانتر است. نصب و تعبیه موها و همچنین در آوردنشون در این روش سریع و آسونتره..

اکستنشن مو با متد حرارات

در این روش ما از چسپی موسوم به چسپ کراتین استفاده می‌کنیم. روش کار هم به این شکله که، به یک سر موهای طبیعی یا مصنوعی که قصد داریم به موهای اصلی خودتون اضافه کنیم، مقداری از این چسپ میزنیم.

چسپ کراتین به خودی خود نمیتونه باعث اتصال موهای طبیعی و مصنوعی به هم بشه. بنابراین باید از یک روش حرارتی برای ایجاد این اتصالات استفاده کنیم.

اکستنشن مو با متد لیزری

بدون شک اکستنشن مو با کمک لیزر، یکی از باکیفیت ترین و بهترین روش های اتصال موهای مصنوعی و طبیعی به موهای اصلی شما است. به طور معمول موهایی که قراره به موهای اصلی شما متصل باشند، باید از لحاظ حجم و رنگ متناسب باشند تا بهترین کار ازش دربیاد. در این روش بهتر این است که فواصل موهایی که قراره اکستنشن بشن کم باشه (مثلا چیزی حدود ۵ سانتی متر).

یکی از دلایلی که ما اکستنشن لیزی رو برای مشتریامون توصیه میکنیم اینه که در استفاده از لیز به راحتی میشه میزان و درجه حرارات مد نظرمون رو ایجاد کنیم. وقتی از لیزر استفاده میکنیم دیگه نگران این نیسیم که حرارت کم باشه و یا احیانا بیشتر از اون چیزی بشه که ما نیاز داریم.

آموزش اکستنشن مو با متد میکرو رینگ

شباهت زیادی بین این روش و روش اکستنشن با رینگ یا حلقه ها وجود داره. در این روش هم، ما از رینگ ها کمک میگیریم تا موهای مصنوعی یا طبیعی رو به سر شما متصل کنیم. مشابه متد رینگی، در این روش نیز ما به کمک حلقه ها موها را اکستنشن میکنیم. موهای طبیعی شما در این روش آسیب نسبتا کمتری را تجربه میکنند.

آموزش اکستنشن مو

اکستنشن مو فرآیند بسیار جالبی است، که این روزها هواداران بسیار زیادی در سراسر ایران پیدا کرده است. در این پروسه آرایشی، با کمک موهای مصنوعی و یا حتی موهایی با ظاهر طبیعی، می‌توان صاحب موهایی پر پشت، رنگی و بسیار زیبا شد.

خواندن مقاله آموزش اکستنشن  مو برای اشخاص زیر بسیار مفید است:

عزیزانی که موهای کم پشتی دارند و دوست دارند به حجم اونها اضافه بشه

کسانی که اصلا نمیدونن اکستنشن مو چیه

کسانی که نمیتونن موهای خودشونو رنگ کنن

و از همه مهمتر برای کسانی که دوست دارند و یا قصد دارن در یک دوره آموزش اکستنش مو ثبت نام کنن

متریال و مواد اولیه در اکستنش مو

هر فرآیندی نیازمند مواد اولیه و متریال مورد نیاز خود است. در خصوص اکستنشن مو هم، ما از مواد و ابزار خاصی استفاده می‌کنیم. چیزی که ما بهش نیاز داریم ساختارهایی شبیه به مو هستند. به طور کلی ما از موی مصنوعی و موی طبیعی برای این فرآیند استفاده می‌کنیم.

موی مصنوعی (Artificial hair)

مواد اصلی به کار رفته در موهای مصنوعی، در اغلب موارد کراتین و پلاستیک است. با این حال این موها ظاهری شبیه به موهای طبیعی شما دارن. موی مصنوعی هرچند که بسیار پرطرفداره اما معایبی هم داره. برای مثال چون ماده اصلی سازنده این موها پلاستیک هستش، به راحتی میدرخشه و متاسفانه خیلی براقه

موی طبیعی (Natural hair)

معمولا به اغلب افراد توصیه می‌شه که از موی طبیعی برای اکستنشن مو استفاده کنند. این موها، ظاهری کاملا طبیعی دارند. هر کاری که با موی طبیعی خودتون انجام می‌دید، می‌تونید روی این موها هم پیاده کنید. مثلا به راحتی می‌تونید اون‌ها رو صاف، فر و یا حتی رنگ کنید.

آموزش اکستنش مو و شیوه های انجام آن

موهای مصنوعی و طبیعی که درباره اونها صحبت کردیم، باید به نحوی به موهای طبیعی شما متصل بشن. فکر می‌کنید با چه روشی می‌شه اینکار رو انجام داد؟ چسب؟ باند؟ چی فکر می‌کنید؟

ما معمولا با روش‌های سرد و یا گرم اقدام به متصل کردن متریال های اولیه، به موهای طبیعی شما می‌کنیم.

بافت وسیله یا ابزار خاصی نیست. بافت در واقع همون فرآیند بافتن موها به همدیگر است. ما موهای شما رو با دقت زیاد جدا میکنیم و به موهای مصنوعی میبافیم. تنها نکته منفی این روش به نظر میرسه ماندگاری کوتاه و کمش باشه.

مجموعه الماس نشان با بهترین مربیان در کادر آموزش بهترین دوره های اکستنشن مو را برگزار می کند.

اولاپلکس تراپی معجزه ای برای مو

 اولاپلکس تراپی یا OlaPlex یک محصول ترمیم کننده جدید آمریکایی وتنها راه درمان موهای آسیب دیده از رنگ و دکلره است.

پیوند های دی سولفیدی مو را بازسازی می کند، زمانی که مو در اثر دکلره، رنگ کردن زیاد مو و براشینگ کردن مو آسیب می بیند پیوند دی سولفید شکسته شده و تعداد آن کم تر از حد معمول می شود و پلکس تراپی مو باعث می شود مجدداً تارهای آسیب دیده مو سالم و تقویت شوند.

ترکیبات و فرمولاسیون اولاپلکس کاملا تک بوده و قوی ترین درمان برای بازسازی ساختار داخلی مو است، خیلی ها بر این باور هستند که اولاپلکس روشن کننده مو یا یک ماسک مو و آبرسان برای مو باشد ولی اولاپلکس فقط یک محصول حفاظتی برای براق تر کردن مو است و فاقد روغن است و افرادی که دارای موهای فوق العاده آسیب دیده ای هستند بدون نگرانی و با خیالی آسوده می توانند موهای خود را به هر رنگی بدون اینکه مو آسیب ببیند در بیاورند.

کاربردهای اولاپلکس مو

همانطور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم اولاپلکس تراپی موهای شما را از خشکی و وز شدن محافظت می کند حالا این محصول معجزه گر را در سه جا می توانید استفاده کنید:

استفاده از اولاپلکس در رنگ مو

استفاده از اولاپلکس در کراتیه کردن مو

به  عنوان ترمیم کننده مو

آسیب به مو چه با مواد شیمیایی چه با عوامل دیگر فرقی نمی کند باز هم اولاپلکس نقشی در درمان آن دارد اکثر خانم ها آسیب های ناشی از رنگ مو، حرارت و گرمای سشوار، اتو مو و … را بر روی موهایشان تجربه کرده اند اولاپلکس یک روش قوی و درمانی برای تقویت موها و بازسازی موهای خشک و شکننده است.

ارائه کلیه خدمات تخصصی زیبایی مو  و آموزش رنگ شناسی توسط اساتید حرفه ای و مجرب و با استفاده از مواد خارجی و برند های معتبر در سالن زیبایی الماس نشان قابل اجرا است برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید یا بصورت آنلاین وقت خودتان را رزرو کنید.

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد