هیچکسی فکرش رو هم نمیکرد که گریم و متعادل سازی چهره تا این حد در بین خانم ها پرطرفدار باشه. سابق بر این در هر شهری تنها تعداد انگشت شماری متخصص گریم و میکاپ وجود داشت و باید چندیدن روز و در برخی مواقع چندین هفته تو نوبت و صف متخصص گریم میموندن، تا بلاخره نوبتشون می‌رسید.

تعداد متخصصین گریم و میکاپ در ایران کم است

در شرایط کنونی هم با وجود اینکه تعداد زیادی متخصص گریم توو شهرهای مختلف وجود داره، اما هنوز نیاز جامعه به وجود چنین متخصصانی بالا است و حالا حالاها خانم ها باید برای میکاپ و گریم حرفه ای تو نوبت سالن های زیبایی بمونند.

برای یادگیری گریم و متعادل سازی چهره آموزش ببین و پولدار شو!

کسایی که اکنون تبدیل به آرایشگران و هنرمندان حرفه ای شدن، اینهمه دانش و مهارت رو از شکم مادراشون نیاوردن، از یه جایی شروع کردن و یاد گرفتند.

بله! اون ها اول یاد گرفتند و بعد باتجربه شدند. اگه بهتون بگیم که تنها با یادگیری این تخصص میتونید ظرف کمتر از یکی دو سال حسابی پول در بیارید شاید باورتون نشه! اما چیزی که بهتون میگیم واقعا حساب شده است.

خیلی از متخصصای گریم و میکاپ که از یکی دو سال قبل شروع به یادگیری و گذروندن دوره های آموزشی معتبر کردن، الان علاوه بر  اینکه نامدار شدند، کلی هم پول به جیب زدند. (اگه باورتون نمیشه میتونید یه زنگ بزنید سالن الماس نشان و آدرس همین متخصصا که تا چند سال پیش چیزی از آرایشگری نمیدونستند و الان استادی شدند برای خودشون رو بهتون بدیم)

اصلا گریم و متعادل سازی چهره چیه؟

گریم با آرایش ساده ای که هر روز انجام میدید خیلی فرق داره. شما با آرایش کاری میکنید که صرفا یکم زیباتر بشید و از یک آرایش ساده بیشتر از این هم انتظار نمیره. اما گریم چندین درجه و سطح از آرایش معمولی بالاتره.

شما در گریم با کمک ابزارهای مخصوص آرایشی و به لطف بعضی از تکنیک های اعمال سایه روشن، نه تنها صورتتون رو زیبا تر می کنید، بلکه تا اونجایی که میشه عیب و ایراد های پوستی رو هم موقتا برطرف می کنید.

به کسی هم که بتونه این کار رو انجام بده میکاپ آرتیست یا گریمور گفته میشه. (فقطم برای فیلما نیست) یعنی شما با شروع آموزش تخصصی متعادل سازی چهره میتونید یک میکاپ آرتیست و گریمور خوب بشید و به اصطلاح کوچه بازاری لولو رو هلو کنید (جالب نیست؟)