x تبلیغات
آرایشی و زیبایی

۵ ترفند ساده اما موثر برای افزایش ماندگاری رنگ مو

 

ماندگاری رنگ مو دغدغه بسیاری از خانم‌هاست و از این رو همیشه به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند رنگ موی خود را مانند روز اول نگه دارند. همانطور که می‌دانید، رنگ مو به مرور زمان درخشندگی خود را از دست داده و خواه ناخواه تغییر می‌کند.

روش هایی که موجب افزایش ماندگاری رنگ مو می شود

۱- از شستشوی بیش از حد موها پرهیز کنید

انواع رنگ و مش هر اندازه که با کیفیت باشد اما به عنوان یک عامل خارجی بر روی موهای شما قرار می‌گیرد. از همین رو با هر بار شستشو، مقاومت آن کاهش می‌یابد. در نظر داشته باشید که قبل از رنگ کردن موها و دقیقا پس از آن نیازی به استحمام نیست. سعی کنید موهایتان را ۴۸ ساعت قبل از رنگ کردن بشویید که موها کمی چرب باشد. پاک کردن لک رنگ روی پوست کار دشواری است. قبل از شروع کار نکات مهم را رعایت کنید. در ادامه با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

۲- محصولات معتبر می‌توانند به ماندگاری رنگ مو کمک کنند

موها سهم بسزایی در زیبایی شما خواهند داشت. برای اینکه بتوانید آن را به راحتی بیارایید لازم است تا از محصولات مناسب استفاده کنید. رنگ موها عموما شیمیایی هستند و می‌توانند به صورت مستقیم بر روی موها تاثیر داشته باشند. به همین در زمان خرید رنگ مو باید بسیار دقت کنید. رنگ مو، اکسیدان، تونر مو و … را از برندهای معتبر خریداری کنید. برای اینکه موها در پروسه رنگ کردن، با کمترین آسیب روبرو شوند، لازم است ابتدا رنگ را بر روی بخش کوچکی از موها تست کرد.

بیشتر بخوانید... آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد

۳- از ابزارهای حرارتی استفاده نکنید

در نظر داشته باشید که گرما باعث آسیب رساندن به رنگ مو می شود. لذا یکی از روش های ماندگاری رنگ مو، خشک نمودن موها به حالت طبیعی است. این مورد در خصوص شستشو مو با آب گرم نیز صادق است.

۴. از موهایتان در برابر نور خورشید محافظت کنید

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث رنگ پریدگی موهایتان شود، نور خورشید است. اشعه های مضر نور خورشید نه تنها باعث انواع آسیب‌های پوستی می‌شوند، بلکه به پیاز مو آسیب رسانده و ماندگاری رنگ مو را کاهش می‌دهند.

۵. قبل از رفتن به استخر، موهایتان را با آب شهری خیس کنید

کلر دشمن رنگ موهای شماست. بنابراین برای افزایش ماندگاری رنگ موهایتان باید از کلر دوری کنید. برای این منظور توصیه می‌شود که قبل از رفتن به استخر، موهایتان را با آب شهری یا آب معدنی خیس کنید.

منبع

 

 

از هیدرودرمی یا آبرسانی پوست چه می دانید؟

 

در دنیای امروزی خانم ها نسبت به قدیم به زیبایی پوست و طراوت و جوانی خودشان خیلی بیشتر توجه دارند، راه های زیادی برای جوان سازی پوست وجود دارد یکی از این روش ها آبرسانی پوست می باشد زیرا آبرسانی برای همه ی افراد در سنین مختلف و برای هر نوع پوستی نیاز می باشد.

هیدرودرمی پوست اغلب در سالن های زیبایی و توسط آرایشگران حرفه ای و معتبر انجام می شود و حتی با ثبت نام در کلاس های آموزش پوست در بهترین آموزشگاه آرایشگری می توانید بصورت تخصصی تر آن را انجام دهید، شما می توانید در منزل با یک دستگاه بخور هیدرودرمی کنید، در مواقع ضروری کسانی که پوست حساسی دارند می توانند با مراجعه به یک پزشک متخصص بوسیله دستگاه پوست خود را درمان کنند. اما انجام هیدرودرمی موقتی است و می توانید قبل از رفتن به مهمانی و مراسمات خاص آن را انجام دهید.

هیدرودرمی پوست

سلامت پوست در بدن جزوء اولین ها قرار دارد چرا که پوست یکی از اندام هایی است که در خارج بدن است و با سایر عوامل محیطی در تماس است، در پوست همه افراد یک ماده به نام هیالورونیک اسید وجود دارد که این ماده با بالا رفتن سن مقدارش کم می شود و دلیل خشکی پوست همین کم شدن هیالورونیک در پوست است.

فواید هیدرودرمی

ترمیم پوست

پاکسازی عمیق  پوست

لایه برداری آسان

نرم شدن پوست

تاثیر نوع پوست در هیدرودرمی

برای هر نوع پوستی اعم از پوست خشک، چرب و معمولی روش های مختلفی برای شاداب کردن پوست وجود دارد.

پوست چرب: به دلیل اینکه پوست های چرب مستعد جوش هستند هیدرودرمی پوست برای آن ها مناسب نمی باشد و حتی باعث بیشتر شدن جوش ها می شود.

پوست خشک : هیدرودرمی برای پوست های خشک مناسب است و توصیه می شود بعد از انجام آبرسانی پوست برای حفظ و نگهداری رطوبت از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.

پوست نرمال: مانند پوست خشک آبرسانی پوست پیشنهاد می شود.

۷مورد از عواملی که باعث آسیب دیدن پوست می شوند

داشتن استرس

داشتن تغذیه غلط

مصرف سیگار

قرار گرفتن در زیر نور آفتاب

نکته: تاثیر کرم های لایه بردار در شادابی پوست زیاد است پس از لایه بردارهای مناسب با جنس پوست خود لایه بردار را استفاده کنید.

افزایش جذابيت با آرايش مو

شینیون یا (chignon) یک واژه انگلیسی است و در اصطلاح به معنی موهای پرپشت است. چند سالی است که احتمالا به کرات این اسم به گوشتون خورده و حتما تا حدودی می‌دونید شینیون چیه.

همونطور که می‌دونید هر کسی نمی‌تونه چنین کار زیبایی رو با دست خالی و یا بدون گذراندن دورهآموزش شینیون مو انجام بده. چون این کار، هم نیازمند ابزار خاصیه و هم باید شخصی که شینیون‌می‌کنه، بارها و بارها برای اینکار تمرین کرده باشه.

تاریخچه مختصری از شینیون مو

در آغاز، تا این حد، مدل های متنوع وجود نداشت. و تنها یک یا چند مدل بسیار ساده برای شینیون مو وجود داشت. در آن زمان ها، معمولا موها را جمع می‌کردند و با یک طرح ساده در بالای سر یا پس سر می‌بستند.

استقبال از این شیوه آرایش مو، همیشه با اقبال مواجه نبوده است. برای مثال در دهه ۸۰ میلادی به دلیل سلیقه خاص و رایج آن زمان، بیشتر از مدل موهای کوتاه استقبال میشد.

تغییرات شینیون از دهه ۸۰ میلادی به این ور

اما با گذشت زمان و گذر از دهه ۸۰ میلادی، بانوان بیشتر نسبت به آرایش و فرم دادن به موهای خودشون علاقه نشون دادند.

امروزه شینیون تنها یک آرایش ساده مو نیست و به نوعی تبدیل به یک هنر خارق العاده و پر هوادار شده است.

اجرا و آموزش شینیون مو، قلب تپنده هر سالن آرایش

اگر سری به سالن های حرفه ای و آموزشگاه آرایشگری خوب مثل سالن الماس نشان زده باشید، متوجه می‌شوید که بخش بزرگی از فضای سالن به این آرایش حرفه ای اختصاص داده می‌شود، زیرا متقاضیان این مدل آرایش، واقعا روز به روز در حال افزایش است.

هنرمندان شینیون هر روز هنر خود را آپدیت می‌کنند

ابزارها و متریال مورد نیاز برای شینیون

به طور کلی، تمام ابزار به کاررفته در تکنیکهای آرایش مو، در ۲ دسته اصلی قرار می گیرند:

ابزارهای اولیه که نسبتا ساده هستند

این ابزارها در هر آرایشگاه و سالن زیبایی به راحتی پیدا می‌شن. و هر روز هم ازشون استفاده میشه. بعضی از این ابزار عبارتند از:

کلیپس‌های‌معمولی مو

تل و ابزار نگهدارنده مو

و ...

ابزارهای حرفه‌ای و پیشرفته

برای یادگیری طرز استفاده صحیح از این ابزار، باید حتما دوره تخصصی آرایشگری رو گذرونده باشید. بعضی از ابزار تخصصی در حوزه آرایش مو عبارتند از:

انواع بیگودی در سایزهای مختلف

پروتزهای‌مخصوص‌اسفنجی

چوب‌های مخصوص شینیون

و ...

این ابزار، تنها توسط آرایشگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ناخن‌ ها هم سرما می‌ خورند

 

در زمستان علاوه بر مراقبت از خودتان، مراقبت از ناخن هم امری اساسی می باشد، زیرا ناخن ها هم سرما میخورند و آسیب می بینند. عواملی که باعث آسیب دیدن ناخن ها در فصل سرما می شود:

۱- حمام آب داغ که در زمستان استفاده می کنیم.

۲- گرم و سرد شدن محیطی که در آن هستیم.

همه این موارد باعث خشکی و شکنندگی ناخن می شوند، رعایت موارد زیر از پیدایش این نوع عوامل پیشگیری کنید:

مرطوب سازی ناخن

سعی کنید همیشه دستتان را بعد از هر شستشو و بعد از استحمام، با کرم های حاوی مرطوب کننده فاقد بو محافظت کنید، و روی ناخن هایتان هم کرم بزنید تا ناخن زیبا و سالمی داشته باشید.

خیساندن ناخن

شما می توانید هفته ای یک مرتبه ناخن هایتان را به مدت ۵ دقیقه در آب گرم قرار داد و بعد از آن دستانتان را خارج کرده و خشک کنید اما نه بطور کامل، بگذارید مقداری از رطوبت در دستانتان باقی بماند.

لاک پاک کن ناخن

برای پاک کردن لاک از روی ناخن هایتان در فصل سرما ، لاک پاکن های که در آن ها از استون استفاده نشده تهیه کنید. مصرف لاک پاکن را در این فصل کمتر کنید چون استون موجود در این مواد پاک کننده ناخن ها را خشک می کند.

آبرسانی به ناخن‌

اگر فکر می کنید در فصل سرما بدن به آب نیاز ندارد زیرا آب بدن مانند فصل گرما از طریق تعریق از بین نمی رود سخت در اشتباهید. بدن شما مانند سایر فصل های دیگه به ۸ لیوان آب در روز نیاز دارد.

لاک ناخن

داشتن لاک بصورت مداوم باعث ضعیف شدن ناخن و تغییر رنگ ناخن می شوند و اکسیژن کافی به ناخن ها نمی رسد. حداقل هر ۲ هفته یکبار ناخن را از داشتن لاک محروم کنید

دستکش

در فضای بیرون از خانه هم حتماً از دستکش استفاده کنید زیرا سرما و باد ناخن را خشک و شکننده می کند. برای کارهای خانه و استفاده از مواد تمیزکننده، حتما از دستکش مخصوص کار استفاده کنید.

تغذیه مناسب

با مصرف مواد خوراکی اعم از پروتئین ها، سبزیجات، میوه‌ها و مکمل ها و ویتامین های گروه B و گذاشتن این رژیم های غذایی در برنامه روزانه خود، ناخن هایتان را تقویت کنید.

می توانید برای اطلاعات بیشتر دوره های آموزش ناخن را در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران بگذرانید.

آموزش بافت مو

 نمیدونم چقدر به شکل و ظاهر سلبریتی ها و هنرمندای مشهور خارجی توجه کردید. اما به شخصه به بافت موهای اون ها خیلی توجه میکنم و همیشه با خودم میگم چجوری به ذهنشون میرسه با این همه ظرافت و زیبایی موهاشون رو ببافن. اگر کسی بخواد اینکار رو انجام بده باید چکار کنه و آیا جایی هست که بتونه آموزش بافت مو رو یاد بگیره؟

خبر خوب اینه که با چندین جلسه دوره های آرایشگری خوب میشه این هنر رو به خوبی یاد گرفت که نه تنها میتونید خلاقیت خودتون رو به چالش بکشید، بلکه یک درآمد خوب هم ازش به دست بیارید. اگر شما هم مایلید که دوره آموزش بافت مو رو بگذرونید حتما خوندن این مقاله رو از دست ندید.

مختصری درباره بافت مو

این هنر در واقع یکی از متدهای مرسوم و قدیمی هستش که از دیرباز بین مردم و قومیت های مختلف پرطرفدار بوده و هست. بافت مو در واقع به جمع کردن هنرمندانه مو اطلاق میشه که نوعی آرایش مو هم محسوب میشه.

در این حرفه، موها رو به شکل و فرمی زیبا و دلخواه جمع کرده و به هم میبافند. و معمولا برای حضور در مراسمات و یا موقعیت های اجتماعی خاصی تدارک داده میشه.

انواع بافت مو

بافت ساده، بافت فرانسوی، تیغ ماهی، تل آفریقایی، بافت آبشاری، تل مارپیچ، تل هندی و ...

چجوری میتونم آموزش بافت مو رو بگذرونم؟

حتما شما هم ویدئوها و عکسهای زیادی دیدید که به شکلی حرفه ای موها رو به هم میبافند و یک کار بینظیر رو شکل دادن. شاید از روی این ویدئوها بشه چندین نوع مدل بافت مو رو یاد گرفت اما متاسفانه، یادگیری تمام ترفندها و تکنیک های این هنر تنها با نگاه کردن به ویدئو و عکس میسر نمیشه.

خوشبختانه آموزشگاه آرایشگری الماس نشان دوره آموزش بافت مو رو زیر نظر بهترین اساتید و مدرسین حوزه آرایش مو برگزار میکنه.

اگه توی این دوره آموزشی شرکت کنم چه چیزایی یاد میگیرم؟

یکی از پربارترین دوره های آموزشی ما، دوره فوق حرفه ای گلاه گیس بافت هستش که چیزی نزدیک به ۶۰ مبحث آموزشی مختلف رو پوشش میده. مباحث تعیین شده از طرف سازمان فنی و حرفه ای در خصوص این حرفه، معمولا محدود و خیلی ابتدایی هستند، الماس نشان سعی کرده که علاوه بر پوشش دادن تمامی مباحث فنی حرفه ای، تعداد زیاد و چند برابر اون مباحث رو به هنرجوها آموزش بده.

درمان قرمزی پوست بعد از انجام اپیلاسیون

 برای حفظ آراستگی در خانم ها اپلاسیون کردن یا همان زدودن موهای زائد یکی دیگر از رکن ها در نظافت شخصی به حساب می آید ( که برای حرفه ای انجام شدن آن بهتر است توسط شخصی که دوره های آموزشی آرایشگری را گذرانده انجام شود). اما نکته ای که وجود دارد این است که وقتی موهای زائد از ریشه کنده می شوند ممکن است باعث التهاب و قرمزی پوست شود اما این حالت موقتی بوده و در طی زمان از بین می رود ولی انجام بعضی از روش ها برای مراقبت از پوست سرعت بهبود قرمزی پوست را بالا برده و پوست شما زودتر به حالت اول برمی گردد.

می توانید جهت آموزش اپیلاسیون در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران شرکت کنید.

استفاده از ماسک های طبیعی صورت

ماسک آلوئه ورا

از آنجایی که گیاه آلوئه ورا خاصیت ترمیمی دارد می توانید هم از مایع گیاه آن هم از ژل آلوئه ورا برای رفع قرمزی پوست خود استفاده کنید.

روغن اسطوخودوس و بابونه

با داشتن خواص زیادی که این روغن ها دارد از جمله خاصیت ضدعفونی کننده کنندگی صورت با مخلوط مقدار مساوری از هرکدام و ماساژ بر روی پوست به کم کردن التهاب و قرمزی پوست کمک کنید .

ماسک خیار

بهترین روش برای کم کردن التهاب پوست ناشی از اپلاسیون استفاده از ماسک میوه خیار است خیار با داشتن خاصیت آنتی اکسیدان از بین برنده سوختگی خفیف، التهاب و قرمزی می باشد .

ماسک جو بلغور دو سر

با مخلوط کردن مقداری جو پرک شده با آب خمیری بوجود می آید این خمیر را بر روی قسمت های که دچار آسیب پوستی شده گذاشته و بعد از خشک شدن با آب ولرم بشورید شما می توانید از این ماسک می توانید در هفته ۴ دفعه استفاده کنید.

سرکه سیب

سرکه سیب به غیر از داشتن خاصیت برای سلامتی بدن در بحث زیبایی پوست و مو هم کاربرد دارد، یکی از کاربردهای دیگر آن در کاهش سوزش، التهاب پوست است.

نکته مهم:

مصرف چند عدد آنتی اسید قبل از اپلاسیون از قرمز شدن پوست جلوگیری می کند.

شستشو ملایم قبل و بعد از اپیلاسیون، باعث می شود پوستتان واکنش زیادی به کشیده شدن ندهد و حساس نشود.

شستشو با آب گرم بعد از وکس و اپلاسیون پوست را تحریک تر می کند بعد از اپلاسیون وارد آب دریا نشوید نمک دریا پوست را حساس تر می کند.

آرایش مخصوص خانم های میانسال

 وقتی که سن از ۳۰ رد شد پوست ماده قوی کلاژن را خیلی کمتر نسبت به حد معمول خود تولید می کند و همین باعث پیر شدن پوست و پیدایش خطوط ریز چروک در صورت می شود، برای اینکه بتوانیم مثل دوران جوانی زیبایی صورت را حفظ کنیم باید متناسب با سن  میکاپ و آرایش درست انجام دهیم.

الماس نشان راهکارهای اینکه چگونه در سن بالا  با یک مدل آرایشی مخصوص صورت قشنگ داشته باشیم را بازگو می کنیم.

وهمچنین این مجموعه دوره های آموزشی فوق حرفه ای را برگزار میکند و برای اینکه در این زمینه حرفه ای شوید حتما دوره های گریم و متعادل سازی را بگذرانید.

قدم اول: راز زیبایی با مرطوب کننده

خطوطی که روی صورتتان بخاطر خشکی و افزایش سن در اطراف لب، بینی، دهان بوجود آمده است، برای اینکه این چین خوردگی ها کمتر به چشم بیایند بهترین راه حل استفاده از یک مرطوب کننده است .

کرم پودر

برای شروع یک آرایش طبیعی لازم نیست کل صورت را کرم پودر بزنید پس برای قسمت های از صورت مانند دور چشم ازیک کانسیلر دوکاره‌ با توناژ زرد کمرنگ که خاصیت برجسته‌کنندگی و برای پوشاندن لک‌های پوستی و سیاهی زیر چشم کاربرد دارد را انتخاب کنید یا از یک کرم چشم مناسب و باکیفیت برای تیرگی دور چشم استفاده کنید.

رژگونه

اگر در دوران جوانی از لب تا گوش را رژگونه می زنید در دوران میانسالی تنها نیاز دارید که بالای استخوان گونه را کمی با یک رژگونه نزدیک به پوست درخشان کنید.

آرایش ضد پیری چشم

برای اینکه کنترل بیشتری روی خط چشم داشته باشید کمی پررنگ تر از همیشه بکشید، استفاده از خط چشمی که در ترکیبات آن از کرم و ژل استفاده شده باشد را برای افراد بالای چهل سال توصیه می کنیم.

آرایش لب

با افزایش سن بخاطر کمبود غده های چربی ساز و کاهش تراکم استخوانی لب‌ها به مرور زمان نازک و باریک‌ تر می‌شوند. خانم‌ های میانسال باید قبل از استفاده از آرایش لب با رژ اطراف لب را با کرم های مرطوب کننده محافظت کنند تا پر وگوشتی باشد.

آرایش ابرو

برداشتن زیاد ابرو با موچین ریشه ابرو را ضعیف می کند و جلوی رشد ابرو را می گیرید بخاطر همین است اکثر خانم های بالای ۴۰ سال ابروهای پهن و پری ندارند، پس باید با یک مداد ابروی پر رنگ ابروها را پر حجم تر نشان دهید .

گریم و متعادل سازی چهره آموزش ببین و پولدار شو!

 

هیچکسی فکرش رو هم نمیکرد که گریم و متعادل سازی چهره تا این حد در بین خانم ها پرطرفدار باشه. سابق بر این در هر شهری تنها تعداد انگشت شماری متخصص گریم و میکاپ وجود داشت و باید چندیدن روز و در برخی مواقع چندین هفته تو نوبت و صف متخصص گریم میموندن، تا بلاخره نوبتشون می‌رسید.

تعداد متخصصین گریم و میکاپ در ایران کم است

در شرایط کنونی هم با وجود اینکه تعداد زیادی متخصص گریم توو شهرهای مختلف وجود داره، اما هنوز نیاز جامعه به وجود چنین متخصصانی بالا است و حالا حالاها خانم ها باید برای میکاپ و گریم حرفه ای تو نوبت سالن های زیبایی بمونند.

برای یادگیری گریم و متعادل سازی چهره آموزش ببین و پولدار شو!

کسایی که اکنون تبدیل به آرایشگران و هنرمندان حرفه ای شدن، اینهمه دانش و مهارت رو از شکم مادراشون نیاوردن، از یه جایی شروع کردن و یاد گرفتند.

بله! اون ها اول یاد گرفتند و بعد باتجربه شدند. اگه بهتون بگیم که تنها با یادگیری این تخصص میتونید ظرف کمتر از یکی دو سال حسابی پول در بیارید شاید باورتون نشه! اما چیزی که بهتون میگیم واقعا حساب شده است.

خیلی از متخصصای گریم و میکاپ که از یکی دو سال قبل شروع به یادگیری و گذروندن دوره های آموزشی معتبر کردن، الان علاوه بر  اینکه نامدار شدند، کلی هم پول به جیب زدند. (اگه باورتون نمیشه میتونید یه زنگ بزنید سالن الماس نشان و آدرس همین متخصصا که تا چند سال پیش چیزی از آرایشگری نمیدونستند و الان استادی شدند برای خودشون رو بهتون بدیم)

اصلا گریم و متعادل سازی چهره چیه؟

گریم با آرایش ساده ای که هر روز انجام میدید خیلی فرق داره. شما با آرایش کاری میکنید که صرفا یکم زیباتر بشید و از یک آرایش ساده بیشتر از این هم انتظار نمیره. اما گریم چندین درجه و سطح از آرایش معمولی بالاتره.

شما در گریم با کمک ابزارهای مخصوص آرایشی و به لطف بعضی از تکنیک های اعمال سایه روشن، نه تنها صورتتون رو زیبا تر می کنید، بلکه تا اونجایی که میشه عیب و ایراد های پوستی رو هم موقتا برطرف می کنید.

به کسی هم که بتونه این کار رو انجام بده میکاپ آرتیست یا گریمور گفته میشه. (فقطم برای فیلما نیست) یعنی شما با شروع آموزش تخصصی متعادل سازی چهره میتونید یک میکاپ آرتیست و گریمور خوب بشید و به اصطلاح کوچه بازاری لولو رو هلو کنید (جالب نیست؟)

استفاده از اکستنشن مو در شینیون عروس

 

عروس خانم های عزیزی که در انتخاب مدل مو زیبایی که قرار است روز عروسی آرایشگرتان از آن برای شما استفاده کند، حتما به حجم موهایتان و میزان کوتاهی و بلندی آن برای انتخاب مدل مو مورد پسندتان از ژرنالی که در سالن زیبایی برای شما قرار می دهند توجه داشته باشید زیرا اگر موهای شما طبق مدلی که مشاهده می کنید نباشد ناچار به اضافه کردن موی اضافی یا همان اکستنشن مو می شوید. و همچنین این مدل مو باید مطابق با فرم صورت و جنس موهای شما باشد که در این راستا هم می توانید با کمک آرایشگران حرفه ای شینیون مورد نظر را انتخاب کنید.

در ادامه قصد داریم شما را با روش های شینیون به همراه اضافه کردن مو آشنا کنیم:

مشورت با آرایشگر

قبل از انجام شینیون برای مدل موی عروسی در رابطه با اکستنشن مویی که می خواهید اضافه شود مقدارش رنگش با آرایشگرتان مشورت کنید.

اکستنشن طبیعی

خب اگر مدلی که برای شینیون انتخاب کردید نیازمند اضافه کردن مو است پیشنهاد آرایشگر به شما استفاده از موهای طبیعی بخاطر داشتن ظاهر زیبا و براق بودن آن است هرچند که از لحاظ قیمت از موهای پلاستیکی گرانتر است.

اکستنشن مصنوعی

اگر انجام روش اول برایتان امکان پذیر نبود استفاده از موهای مصنوعی را در لا به لای موهای طبیعی تان جایگزین کنید، اگر می خواهید اکستنشنی که در موهایتان قرار داده اید به موهای طبیعی تان آسیب نزند حتما به یک آرایشگر متخصص در این کار مراجعه کنید مراقبت های بعد از اکستنشن مو هم حتما انجام دهید.

اطلاع از مدت زمان نگهداری اکستنشن مو

اگر شما هم بعد از تمام شدن مراسم عروسی می خواهید موی اکستنشن شده خود را نگهدارید پس باید از مدت نگهداری و شیوه ای محافظت آن باخبر باشید، پس بهتر است راجب سوالات اکستنشنی موی سرتان با آرایشگری که موی مصنوعی را برای شما قرار داده است بپرسید که می توانید چه کارهای را با آن اکستنشن انجام دهید.

اگر شما خواننده محترم حرفه آرایشگری را دنبال می کنید و بصورت مبتدی فعالیت دارید پیشنهاد ما این است در مدت زمان خیلی کم با گذراندن دوره های آموزشی سریع و فشرده ما بیشتر از ۱۰ نوع اکستنشن مو را در دوره تخصصی اکستنشن مو بیاموزید و بازدهی کار و مدل های متنوعی از اکستنشن مو را در اختیار مشتریان گرامیتان قرار دهید و بهترین آرایشگر در زمینه اکستنشن مو شوید.

تکنیک های آرایش عروس

 برای اینکه آرایش در شب عروسی برای عروس خانم ها دلنشین و مورد پسند باشد باید با استفاده از لوازمات آرایشی مناسب  و تکنیک های که مخصوص آرایش عروس است را بکار ببریم.

در ادامه چند کاری که آرایشگران باید برای زیبایی بیشتر صورت عروس بکار ببرند را بازگو می کنیم.

برای اینکه دغدغه های عروس خانم ها کمتر شود نیاز دارند که با متخصصن حرفه ای و مجرب در زمینه آرایش صورت و مو مشورت کنند سالن زیبایی الماس نشان با کادری حرفه ای در این زمینه مشاوره های خوبی به شما می دهد واگر خواستید در این زمینه حرفه ای شوید در دوره آموزش گریم شرکت کنید.

مشاورین الماس نشان قبل از رسیدن به روز عروسی درباره رنگ های که به فرم صورت شما می آید صحبت خواهد کرد و نوع آرایش و تست آن بر روی صورت شما را به شیوه درست انجام می دهند تا نگرانی ها و استرس شما میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

توجه داشته باشید که حداقل حدود یک ساعت آرایش صورت عروس زمان می خواهد، پس عجله نداشته باشید تا آرایشی کامل و بدون نقص داشته باشید.

آماده بودن پوست صورت عروس

یکی از مهم ترین مواردی که عروس خانم باید به آن توجه کند آماده کردن پوست صورت برای شروع یک میکاپ نسبتا سنگین می باشد.حجم آرایشی که برای یک عروس انجام می دهند نسبت به یک آرایش صورت صرفا برای رفتن به مهمانی تفاوت زیادی دارد. تقویت پوست یک ماه قبل از عروسی امری ضروری است برای اینکه زیبایی طبیعی داشته باشید داشتن یک پوست صاف و شفاف این زیبایی را تکمیل می کند.

آرایش چشم در آرایش عروس

در آرایش چشم باتوجه به حساس بودن چشم می توانید از لوازم های آرایش خود عروس استفاده کنید برای اینکه چشمان شما در عکس های عروسی درشت و  خیلی زیباتر شوند از انواع مژه های مصنوعی می توانید استفاده کنید مژه های دانه ای چشمان شما را طبیعی تر جلوه می دهد.

بالا بردن ماندگاری آرایش عروس

از پرایمر برای شاداب و تازه نگه داشتن آرایش حتما استفاده شود، ثابت ماندن آرایش در تابستان در طول مراسم عروسی با عرق کردن و یا تولید چربی اضافه که پوست دارد باعت پاک شدن آرایش و بهم ریختگی آرایش می شود.

لنز چشم در آرایش عروس

استفاده از اسفنج برای زدن مواد آرایشی

رژگونه

صحیح برداشتن ابرو

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد