سرویس خواب لترون

سرویس خواب مجموعه‌ای از وسایلی است که در اتاق‌خواب قرار می‌گیرند. سرویس خواب ها از لحاظ جنس انواع مختلفی دارند. برای مشاهده ی انواع آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مجموعه آریاچوب مراجعه فرمایید و اما  در مورد سرویس خواب لترون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم:

سرویس خواب لترون :

همان طور که از اسم آن مشخص است تخت خواب لترون از جنس لترن است ، لترون چیست ؟ لترون، مواد سازنده آن خرده چوب است که در سه سایز ریز، متوسط و درشت تهیه می شود. برای تهیه آن خرده چوب ها را در یک محفظه استوانه ای با رزین مخلوط می کنند و سپس بوسیله دستگاه، پرس می نمایند.درصورتیکه چیزی به آن پیچ کنیم نسبت به ام دی اف محکم تر است.

مزایای لترون :

این روکش دارای پایداری بسیار مناسب دربرابرساییدگی و خش و نور خورشید است که رنگ آن پس از مدت کوتاهی تغییرنمی کند.  استحکام مکانیکی فیبررا افزایش می دهد. از آنجا که تاحدودی در مقابل رطوبت مقاومت دارد، بنابراین براحتی می توان آن را با دستمال مرطوب تمیز کرد. البته نباید آب به طور مستقیم با آن برخورد کند. این روکش با خورده های چوب تهیه می شود و بنابراین هزینه تولید آن پایین است و نسبت به سایر روکش ها مناسب تر است. اگر زمان ساخت و نصب به این کاغذ یک لایه دیگر اضافه شود، مقاومت و استحکام آن از دیگر روکش ها بیشتر می شود.قیمت و هزینه کاغذ لترون نسبت به دیگر روکش ها ارزان قیمت تر است.لترون با روکش کاغذی از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و فقط برای پوشش ورق خام لترون مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل سایش و برخورد، مقاوم نبوده و معمولاً توصیه نمی‌شوند.