زمانی که صحبت از خرید سرویس خواب عروس می شود باید به چند فاکتور مهم توجه کنید تا نتیجه مطلوب را از خرید آن دریافت کنید . از این رو مجموعه آریا چوب که یک مجموعه بسیار با تجربه در زمینه تولید و توزیع انواع سرویس خواب می باشد ، قصد دارد در این مقاله به صورت مختصر و مفید چند نکت مهم درباره خرید سرویس خواب عروس با شما به اشتراک بگذارد .

دکوراسین اتاق خواب عروس :

همانطور که می دانید افراد برای رهایی از دغدغه های روزانه خود به اتاق خواب پناه می برند . بدین جهت طراحی و دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه ای باشد تا شما از اتاق خواب خود آرامش دریافت کنید .

استفاده از رنگ های خنثی ، پرده های بلند ، سرویس خواب شیک و مجلل سبب می شد که اتاق خواب شما زیباتر جلوه کند .

انتخاب سبک دکوراسیون :

دکوراسیون مدرن : سبک مدرن یکی از پرطرفدار ترین سبک های اتاق خواب می باشد . می توان گفت که سبک مدرن در عین سادگی ، بسیار شیک و زیباست چرا که از قواعد و نقوش پیچیده پیروی نمی کند . در دکوراسیون مدرن اغلب از طیف رنگ های خنثی استفاده می کنند اما شما می توانید با استفاده از روان شناسی رنگ ها ، بهترین و مناسب ترین رنگ را برای طراحی اتاق خواب خود استفاده کنید .

دکوراسیون کلاسیک : از ویژگی های بارز این سبک میتوان به تناسب و تقارن در چیدمان اشاره کرد . هم چنین چوب و رنگ های طلایی ، خاکستری و نقره ای از لوکس ترین متریال و رنگ های این نوع طراحی و دکوراسیون برای اتاق خواب ها می باشد . استفاده از آیینه های زیاد ، پرده های ضخیم ، تابلو های مجلل و کلاسیک در این نوع دکوراسیون  رایج است .

دکوراسیون سلطنتی : همان طور که می دانید سبک سلطتی از اصول و قواعد خاصی پیروی می کند . شما در طراحی اتاق خواب سلطنتی می بایستی از لوستر هایی با طراحی سنتی و کلاسیک و هم چنین تخت خواب هایی با تاج های بلند استفاده کنید تا اتاق خوابی لوکس تر و زیبا تر داشته باشید . بیشتر در دکوراسیون اتاق خواب های سلطنتی از رنگ های تیره متالیک استفاده می کنند و به کار بردن چنین رنگ هایی باعث ایجاد فضایی شیک برای اتاق خواب شما می شود .

نکات مهم هنگام خرید سرویس خواب :

دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب مدل و سبک سرویس خواب

توجه به ابعاد استاندار سرویس خواب