x تبلیغات
arooskhanoom

بهترین روش یادگیری آموزش زبان انگلیسی در خانه

 

یادگیری و آموزش زبان انگلیسی برای هر فرد میتواند مهم و حیاتی باشد. دانستن و داشتن یک مهارت مانند زبان انگلیسی خیلی میتواند روی ما تاثیر مثبت بگذارد. داشتن ارتباط با دنیای بیرون از محیط زندگی و کشور میتواند باعث رشد شما شود. و به همین علت یادگیری این مهارت هم میتواند در خانه برای هر فردی میتواند صورت بگیرد. آموزش زبان انگلیسی در خانه به قدری راحت شده که همه افراد میتوانند به عنوان یک پلن برای یادگیری برای آن برنامه ریزی کنند.

 

چرا میگوییم زبان انگلیسی در منزل راحت شده است؟

با دوره ها و پکیج های آموزش زبانی که بوجود آمده افراد علاقه مند به آموزش زبان انگلیسی میتوانند با گذاشتن چند ساعت در روز به سطح زبان بسیار خوبی برسند. دوره های پازلینگ دکتر منوچهرزاده با یک متد و روش جدید باعث شده تا افراد به صورت کاملا حرفه ای و اصولی از ابتدایی ترین سطح به حرفه ای ترین level در زبان انگلیسی برسد. پس فهمیدیم که میتوانیم با دوره های آنلاین به راحتی به سمت آموزش زبان انگلیسی در منزل برویم. در ادامه توضیحات بیشتری به شما خواهیم داد

 

مهم نیست که در چه سطحی قرار دارید؛ مبتدی هستید یا شاید تا کنون در کلاس‌های بسیاری شرکت کرده‌اید و یا از کودکی در آموزشگاه‌های بسیاری ثبت نام کرده باشید؛ اما همچنان به نتیجه دلخواه در صحبت کردن به شکل روان نرسیده‌اید. روش‌های بسیاری برای آموزش در منزل وجود دارد که هر کسی باید با توجه به روش مورد علاقه خود پیش برود.

برای آموزش زبان انگلیسی در خانه، در قدم نخست باید انگیزه بالایی داشته باشيد و با برنامه‌‌ریزی اصولی و دقیق، پیش برويد. باید در ابتدا برای خود به طور مفصل، مزایای آموزش زبان در خانه را يادآور شويد و به آن کاملا پایبند باشيد تا انگیزه لازم، برای ادامه مسیر با قدرت هرچه بیشتر را داشته باشيد و بتوانيد تصمیم قطعی براي آموزش زبان در خانه را بگیريد؛ زیرا که بسیاری از افراد به صورت مقطعی تصمیم می‌گیرند، اما بعد از مدتی به کلی همه چیز را فراموش می‌کنند.

يادگيري باید به صورت پیوسته و مرتب انجام شود؛ سعی کنید مثلا روزانه یک ساعت را به آموزش زبان در خانه اختصاص دهید. همچنین، در فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، زمان‌های مرده بسیار زیادی پیدا می‌شود که اصلا فکرش را نمی‌کنید که بتوان از آن برای یادگیری زبان انگليسي استفاده کرد. از زمان‌های مرده خود، مانند زمانی که در اتوبوس یا مترو هستید، در این راستا استفاده کنید.

بهترین روش های آموزش زبان در خانه

امروزه، به دلیل مشغله‌های کاری بسيار و نياز مبرم به آموزش زبان انگليسي و تقويت آن براي مهاجرت، ارتقاء شغلي و ساير موارد، بسیاری از افراد تمایل دارند که انگلیسی را بدون حضور در کلاس، یاد بگیرند.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

 شاید هنگام راه اندازی کسب و کار این سوال خیلی از فراد امروزه باشد که چه کاری خوبه براشون خوبه و چطور میتونن توی اون زمینه و موفق باشن و بهترین نتیجه رو بگیرن. قطعا هر فردی علاقه دارد که تصمیم درستی برای راه اندازی کسب و کار خود بگیرد تا بهترین دستاورد ها را داشته باشد به همین خاطر جواب دادن به این سوال که "چه کاری خوبه" میتواند خیلی مهمه و حیاتی باشد.

در این مقاله میپردازیم به این موضوع که چه نوع کسب و کار هایی میتواند برای ما در عین راحت بودن بیشترین سود اوری را داشته باشد.

از کجا کار پیدا کنم ؟

کافیست یک صفحه در شبکه های مجازی برای خودتون داشته باشید و نمونه کارهاتون رو بگذارید و یا در سایت های برون سپاری شروع به دریافت پروژه کنید.

پشتیبانی اینستاگرام و تلگرام
این روزها ، شبکه های مجازی ، یکی از ابزارهای برند سازی و ارتباط سازی برای شرکت ها و افراد بزرگ هستند .

طبیعی است که این افراد و یا شرکت ها طرفداران بسیاری دارند و هر کدام هم روزانه پیام های بسیاری دریافت می کنند و نیاز به یک پاسخگو دارند .

از سمتی دیگه هم ، مدیریت این صفحات و قراردادن پست ها ، نیاز به یک برنامه ریزی دقیق داره و این باعث شده است که در این روزها ، یکی از شغل های پردر آمد کسب و کار خانگی ، شغل پشتیبانی و ادمین بودن در فضای مجازی باشد.

میزان درآمد : از پنج میلیون تا چهل میلیون

هزینه ها و سرمایه اولیه

این کار هیچ هزینه و سرمایه اولیه ای نمی خواهد و تنها نیاز به یک اینترنت پر سرعت داره.

هزینه ها و مدت زمان یادگیری این شغل : زمانی کمتر از سه روز برای یادگیری این کار ، اون هم بدون هیچ هزینه ای کافی است.

سایت های برون سپاری و آگهی های کسب و کار بهترین منبع برای پیدا کردن این شغل است.

برنامه نویسی


برنامه نویسی ، شغل دیگهی است که شما می تونید از اون درآمدهای نجومی داشته باشید . بله ، شغل برنامه نویسی برای شما درآمد های نجومی به همراه داره .

شاید انتخاب این شغل به عنوان شغل پنجم ، به همین دلیل بود که به اون بیشتر فکر کنید و اگه این مهارت رو دوست دارید به دنبال اون برید و حتما از مزایای بسیار این شغل در کسب و کار خانگی بهره ببرید .

مطالعه کامل این مقاله در لینک زیر:

https://mahanteymouri.com/home-busiiness/

این شغل ، نه تنها متقاضیان بسیاری داره ، بلکه می تواند فرصت کسب درآمد دلاری رو برای شما فراهم کند.

میزان درآمد شغل برنامه نویسی

به معیارهای بسیاری بستگی داره اما درآمدی معادل چهل میلیون تا دویست میلیون در هر پروژه داره.

هزینه و سرمایه اولیه شغل برنامه نویسی

نیاز به هیچ هزینه زیادی نداره ، تنها کافیه یک سیستم کامپیوتر متوسط داشته باشید و آموزش رو شروع کنید.

هزینه و مدت زمان یادگیری این شغل

برای یادگیری این شغل ، شما باید مسلط به زبان های برنامه نویسی باشید که یادگیری هر کدام از اون ها می تواند دو سال زمان ببرد .

و هزینه ی یادگیری هم از دویست هزار تومان تا شش هفت میلیون تومان می باشد.

 

کسب و کار اینترنتی یا آنلاین چیست؟

 

کسب و کار آنلاین چیست؟

در واقع هر مبادله ای که در بستری مثل اینترنت انجام شود اصطلاحا کسب و کار آنلاین نامیده میشود و امروزه تعداد بیزینس های اینترنتی و که در بستر سایت یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام انجام میشود روز به روز بیشتر میشود. ما شاهد این موضوع هستیم که کسب درامد و راه اندازی کسب و کار اینترنتی هر روز آسان تر میشود و تمایل زنان و مردان جامعه به این سو بیشتر میشود.

حتی در پنج سال اخیر ما شاهد رشد کسب و کار های خانگی بودیم. زیرا افراد تصمیم به راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم میگیرند و با سود آوری زیاد در این قسمت به فکر توسعه بیزینس ها خود میشوند.

تفاوتی نمی کند که شما یک تولیدی داشته باشید و در فضای اینترنت به فروش اون بپردازید و یا اینکه یک سایت آموزشی راه اندازی کنید و آموزش هاتون رو از طریق این سایت ، به فروش برسانید .

نکته ای که باید بسیار به اون توجه کنید این است که بستر درآمد زایی شما اینترنت است و این یعنی شما یک کسب و کار اینترنتی دارید .

بگذارید چند مثال براتون بزنیم که این مسئله کاملا براتون روشن شه .
فرض کنید که شما یک نویسنده هستید و در حوزه ی تولید محتوا فعالیت می کنید . بستر اینترنت ، جایی است که شما می تونید در اون مشغول به کار شوید و از اون در آمد زایی کنید .

یعنی می تونید برای سایت های مختلف ، تولید محتوا کنید و یا مدیر محتوای چند شبکه اینستاگرامی بشوید و برایشان محتوا تولید کنید و درآمد زایی کنید .

نکته ی مهم در باب کسب و کارهای اینترنتی ، ذکر این نکته است که این کسب و کار ها هیچ محدودیتی ندارند و شما هم می تونید بصورت مستقل و کار در منزل ، در این فضا کار کنید و هم می تونید بعنوان بستری برای کسب در آمد بیشتر ، در کنار کار دیگه تون از اون بهره بگیرید .

ما در این دسته مقالات ، به آموزش کسب و کار اینترنتی می پردازیم. و قصد داریم تا به صورتکاملا رایگان در دسته های مختلف به این موضوع بپردازیم.

 

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر سرمایه نیاز داریم؟

قبل از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که قبل از ورود به هر کسب و کاری شما باید آموزش ببینید. پس باید در نظر داشته باشید که باید آموزش کسب و کار اینترنتی رو از سر بگیرید.

کسب و کار اینترنتی ، ارزان ترین شیوه برای ثروت سازی از طریق کسب و کار خانگی است . اگه نسبت سرمایه به سودی که در این کار کسب می کنیم رو حساب کنیم ، در می یابیم که راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، کاری است با سرمایه کم و یا حتی رایگان ، که سودهای صد تا سیصد درصدی رو برای ما به همراه داره.

پس برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی و یا کار در منزل از طریق اینترنت ، ما نیاز به سرمایه ی اولیه بسیاری نداریم و می توانیم با کمتر از یک میلیون ، اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی کنیم.

فقط با یک میلیون سرمایه ، یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید

بله ، تنها با یک میلیون سرمایه می توان یک کسب و کار اینترنتی راه انداخت . ما در بخش های قبل ، توضیح دادیم که اگه بخواهید کار در منزل انجام بدید ، تنها نیاز به مهارت دارید و اگه بخواهید مدیریت یک کسب و کار خانگی رو در دست بگیرید ، تنها نیاز به سرمایه اندکی برای رسیدن به کسب و کار خودتون دارید.

حالا می خواهیم بگوییم که چطور می تونید با سرمایه کمتر از یک میلیون به همه ی آن چه که در بخش های قبل براتون توضیح دادیم دست پیدا کنید .

 

مدیریت کسب و کار اینترنتی ، چقدر سرمایه اولیه نیاز داره؟

برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی ، اون هم در فضای اینترنت ، شما به هزینه ای کمتر از یک میلیون تومان نیاز دارید. این هزینه نیز تنها شامل مورد زیر می شه:

راه اندازی یک سایت یا یک صفحه مجازی | راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگه بخواهید در فضای اینترنت کسب و کار خودتون رو راه اندازی کنید و به ثروت برسید ، باید یک بستر اینترنتی برای کسب و کار خودتون فراهم کنید .

همونطور که همه ی کسب و کارهای سنتی برای کارشان یک مغازه و یا یک کارگاه و یا اصولا یک محل کار تهیه می کردند ، شما هم باید دفتر کارتون در فضای اینترنت رو احداث کنید .

 

تاثیر کسب و کار خانگی در زندگی افراد

 

برای راه اندازی کسب و کار هر  فردی نیاز به مهارت هایی دارد که کمک میکند تا درک واضح تری نسبت به ادامه مسیر کاری خودش داشته باشد. اما امروزه با گسترش اینترنت و دنیای دیجیتال کسب و کار های جدید تر نیز به وجود آمد که حتی افراد زیادی میتوانند بیزینس هایی راه اندازی کنند که نیاز به سرمایه زیادی نداشته اما اگه استمرار داشته باشیم میتوانیم درامد زیادی از آن طریق کسب کنیم.

کسب و کار های خانگی با وجود امکانات محدود توانسته اند سود آوری خوبی برای کسب و کار ها داشته باشند و از  طرفی به رشد کسب و کار های خانوادگی هم به شدت کمک کرده است. چون معمولا افراد درون یک خانه با کمک به هم دیگه میتوانند به رشد این سبک از بیزینس ها کمک کنند و کسب درامد کنند.

در ادامه مطلب میپردازیم به چگونگی راه اندازی یک کسب و کار خانگی موفق و نشان دادن مسیر درست برای رسیدن به درامد بالا با سرمایه کم.

 

چرا کسب و کار های خانگی رونق گرفته اند؟

کسب و کار خانگی در  چندین سالاخیر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند زندگی بهتر و راحت تری داشته باشند به این سمت کشیده شده اند. به همین خاطر برخی از افراد با تلاش بیشتر و کمی چاشنی  صبر حتی درآمدی چندین برابر درآمد از شغل اولشان دارند.

این سبک از کسب و کار جدید کمک کرد تا خیلی از افراد جامعه به راحتی به درامد های بالای 50 میلیون برسند و بیزینس های خود را توسعه دهند.

سال های اخیر به دلیل تحریم های شدیدی  و البته با شیوع بیماری کرونا ، شرایط برای مردم ما بسیار سخت شده است، با این حال خیلی از افراد خود را با شرایط موجود وفق دادند و راه هایی را برای ادامه مسیر پیدا کرده و به موفقیت هایی نیز رسیده اند.

اگرچه شرایط آن چنان که باید خوب به نظر نمی رسد، اما با همه این تفاسیر فرصت های زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال فروش اینترنتی افزایش پیدا کرد و خیلی از افراد حتی در خانه خودشان توانستند کارگاه های خانگی پردرآمدی را راه اندازی کنند و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به فروش برسانند و  از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

نمونه ای از کسب و کاری که با کسب و کار خانگی شروع کرده است

کسب و کارهای زیادی از این الگو استفاده کرده و موفق شده اند. به عنوان نمونه شرکت محصولات لبنی دامدارن در دهه 60 با مدیریت نور الدین نور بخش جعفری دهکردی راه اندازی شد که هم اکنون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برندها در این حوزه می باشد که کار خود را از خانه شروع کرد.

این در حالی است که شاید خیلی از افراد در شرایط کنونی به این فکر افتاده اند که کسب و کار کوچک خانگی پر سود برای خود راه اندازی کنند . قبل از این اگر یادتان باشد، قبلا  خانم های خانه دار از دیرباز این کار را به صورت ابتدایی انجام می دادند . به عنوان مثال در روستاها زنان خانه دار با قالی بافی کسب و کار در منزل خود را داشتند این در صورتی است که هم اکنون هم همین روال ادامه دارد و خیلی از آن ها صنایع دستی را که ارزش بسیار بالایی دارد تولید کرده  و به فروش می رسانند.

 

شرایط سنی برای تحصیل در انگلستان

 

همان‌طور که می‌دانید انگلیس یکی از پیشرفته‌ترین و شناخته شده‌ترین کشورهای اروپایی است. در این کشور تمامی امکانات آموزشی، شغلی، رفاهی، تفریحی و غیره در بالاترین حد ممکن هستند. به‌همین علت بسیاری از افراد تمایل دارند برای ادامۀ زندگی به این کشور مهاجرت کنند. از شرایط سنی اخذ ویزای تحصیلی در انگلستان به عنوان یک مقصد مهاجرتی خبر دارید؟

انگلیس از برترین مقاصد تحصیلی در دنیا به‌شمار می‌رود، زیرا دانشگاه‌های بسیار معتبری در آن وجود دارند. علاوه بر این دانشجویانی که در آن‌ها به تحصیل پرداخته‌اند به موفقیت‌های علمی زیادی دست پیدا کرده‌اند.

از آن‌جایی که انگلستان امکانات آموزشی بسیار بالایی دارد، در نتیجه به یکی از قطب‌های آموزشی در دنیا تبدیل شده است. بنابراین دانشجویان بین‌المللی زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل به این کشور مهاجرت می‌کنند.

این دانشجویان بعد از اتمام دوران تحصیل خود نیز می‌توانند برای پیدا کردن شغل اقدامات لازم را انجام دهند و بعد از آن، ویزای تحصیلی انگلیس خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

تحصیل در انگلستان شرایط خاص خود را دارد و افرادی که بتوانند تمامی شروط را رعایت کنند، موفق به دریافت ویزای تحصیلی این کشور خواهند شد. از جملۀ این شروط می‌توان شرایط سنی اخذ ویزای تحصیلی در انگلستان را نام برد.

در این مطلب قصد داریم دربارۀ شرایط سنی تحصیل در انگلیس صحبت کنیم. شما نیز اگر تمایل دارید دربارۀ ویزای تحصیلی انگلیس و شرایط سنی آن اطلاعات خوبی به‌دست آورید، تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

 

شرایط سنی تحصیل در مدارس انگلیس

سن تحصیل در مدارس این کشور از 5 سالگی آغاز و تا 16 سالگی ادامه پیدا می‌کند و دوره‌های دبستان و دبیرستان را شامل می‌شود.

والدینی که می‌خواهند فرزندانشان در این مدارس درس بخوانند، بهتر است کودکانشان را از سن 12 سالگی به بعد ثبت نام کنند. دلیل این موضوع این است که کودک در این سن توانایی یادگیری بسیار بالایی دارد و بهتر می‌تواند خود را با شرایط و محیط تطبیق دهد.

از جمله شرایط سنی اخذ ویزای تحصیلی در انگلستان در مدارس این کشور داشتن سن 5 تا 16 سالگی است. افرادی که سن بالاتری داشته باشند، نمی‌توانند در این مدارس به تحصیل بپردازند.

مدارس انگلیس به دو دستۀ دولتی و شبانه‌روزی تقسیم می‌شوند. مدارس دولتی برای دانش آموزانی رایگان است که اقامت یا شهروندی این کشور را دارند. همچنین دانش آموزانی که یکی از والدین آن‌ها مقیم انگلیس است، می‌توانند به‌صورت رایگان در این مدارس دولتی درس بخوانند.

دیگر دانش آموزان بین‌المللی برای تحصیل در این مدارس باید پول بپردازند. علاوه بر این وجود یک همراه برای دریافت ویزای تحصیلی برای آن‌ها اجباری است. این شرایط زمانی تغییر می‌کند که بخواهید کودک خود را به یک مدرسه شبانه روزی بفرستید.

در این مدارس تمام نیازهای کودک برآورده خواهند شد و دیگر وجود همراه اجباری نیست.

 

شرایط سنی اخذ ویزای تحصیلی در انگلستان در مقاطع دانشگاهی

برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان و تحصیل در مقاطع دانشگاهی شرایط خاصی وجود ندارد و تقریبا بیشتر افراد با هر سنی می‌توانند در رشتۀ دلخواه خود به تحصیل بپردازند.

با این‌حال گپ تحصیلی افراد نیز تاثیر زیادی بر روند ویزای تحصیلی این کشور دارد. گپ تحصیلی مدت زمانی است که از دریافت آخرین مدرک درسی شما گذشته است. به‌طور کلی به مدت زمانی که بین دو مقطع تحصیلی فرد وقفه بیافتد، گپ تحصیلی می‌گویند.

هرچقدر این مدت زمان بیشتر باشد شانس دریافت ویزای تحصیلی انگلیس کمتر خواهد شد. در صورتی که بتوانید این وقفه را با اسناد و مدارک مناسبی توجیه کنید، دیگر لازم نخواهد بود نگرانی در زمینۀ دریافت ویزای تحصیلی انگلیس باشید.

درست است که افراد در صورت توجیه گپ تحصیلی می‌توانند با هر سنی در انگلیس درس بخوانند، اما باید بدانید دانشگاه‌های این کشور ترجیح می‌دهند در رشته‌های خاصی مانند پزشکی و دندان پزشکی افرادی را پذیرش کنند که سن کمتر از 40 سال دارند.

این دانشگاه‌ها تنها در صورتی افراد بالای 40 سال را در این رشته‌ها می‌پذیرند که شخص مورد نظر شرایط زیر را داشته باشد.

  • مونث بودن فرد
  • شخص در سن 16 سالگی درس را رها کرده باشد.
  • متاهل بودن فرد
  • داشتن فرزندانی بزرگ

دیگر افراد با هر سنی می‌توانند در هر رشته‌ای درس بخوانند. حتی افراد با سن بالای 50 سال نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می‌توانند برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنند.

کسب و کار نوین

 

کسب و کار نوین همان طور که از نامش هم پیداست مربوط به مشاغلی است که در قرن 21  و در دهه  اخیر رواج پیدا کرده است و گاهاً از شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنند. بنابراین استفاده از اینترنت می تواند در گسترش و رشد این کسب وکارها  نقش مهمی ایفا کند .

اما این موضوع به این معنی نیست که همه کسب وکارهای نوین حتما از اینترنت استفاده می کنند.

این نوع کسب وکارها به این دلیل مهم هستند که می توانند در نوع مصرف مشتریان تغییرات بزرگی ایجاد کنند. به طور مثال شرکت هایی مانند دیجی کالا و اسنپ را در نظر بگیرید؛این دوشرکت نمونه از هزاران  کسب وکارنوینی هستند که توانسته اند تغییرات زیادی در نحوه مصرف مشتریان خود ایجاد کنند.

ایده های زیادی برای کسب و کارهای نوین وجود دارد.  مانند حسابداری آنلاین، آموزش آنلاین، بازارهای مالی جهانی ، خدمات پیک پزشکی، کپی رایتینگ وهزاران شغل دیگر که بر بستر اینترنت کار می کنند و شما می توانید با راه اندازی آن ها ، به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کنید.

آیا به دنبال ایده های نوین هستید؟

به دنبال یک ایده کسب و کار نوین هستید؟ این ایده ها به شما کمک می کند  یک کسب و کار موفق ایجاد کرده و بسط دهید.

قبل از شروع کسب و کار ، تعیین کنید آیا تقاضا برای آنچه می خواهید ارائه دهید وجود دارد یا خیر.
این مقاله برای کسانی است که به دنبال ایده های پولساز برای راه اندازی یک کسب و کارنوین هستند.

. اگر می خواهید کارآفرین شوید ، مهم است که با یک ایده تجاری عالی شروع کنید. زمانی که راجع به ایده‌ای که دارید‌، اطلاعات مختلف را بررسی کردید، نوبت به آن می‌رسد که آن را عملی کنید.

 

چرا کسب و کارهای نوین و خلاق اهمیت دارند؟

 

کسب و کار های نوین از آنجایی حائز اهمیت هستند که می توانند به تدریج الگو های رفتاری و فکری جامعه را تغییر دهند. برای مثال شما دیجی کالا را در نظر بگیرید این شرکت پس از راه اندازی کاری کرد که روز به روز اعتماد مردم به فضای اینترنت و خرید اینترنتی تغییر کند تا اینکه بسیاری از مردم امروزه اکثر خریدهایشان را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند.

این کسب و نوین و خلاق با کاری که انجام داد، میخ کسب و کارهای اینترنتی را در ایران کوبید و بسیاری از آنها  امروز مدیون آن هستند.
یکی دیگر از مهم ترین اهمیت های کسب وکارهای نوین این است که به دلیل خلاقیتی که در این کسب و کار ها وجود دارد می تواند تا حد زیادی گسترش پیدا کند و از این طریق افراد بسیاری را جذب خود کند.

از طرفی با توجه به شرایط کرونا و افزایش محدودیت ها، کسب و کار های اینترنتی به دلیل امکان دورکاری و …. گزینه بسیار خوبی به حساب می آید که اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید بهتر است که راجع به راه اندازی آن تحقیقاتی را انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای کسب و کار های نوین این است که شما می توانید با هزینه بسیار پایین تری نسبت به کسب وکار های سنتی کسب و کارتان را راه اندازی کنید. فقط نیار به ایده ای مناسب دارید.

چند ایده عالی برای مشاغل کوچک

 

اگر آمادگی راه اندازی کسب و کارنوین خود را دارید ، هر یک از این ایده های تجاری عالی را در نظر بگیرید.

مشاوره

اگر در کار خاصی مهارت و تجربه دارید، کسب درآمد از طریق مشاوره می تواند یک گزینه سودآور باشد. برای مثال شما می‌توانید خدمات مشاوره کسب و کار، مشاوره تحصیلی، مشاوره بازاریابی و… را به دیگران ارائه کنید. از مزایای مهم این کسب و کار این است که می‌توانید مشاغل مشاوره ای خود را به تنهایی و با حداقل هزینه شروع کنید ، سپس کسب و کارتان را توسعه دهید و به مرور زمان مشاوران دیگری را استخدام کنید. از طرفی می‌توانید با صرف کمی خلاقیت، موارد مرتبط به حوزه کاریتان را با هم ترکیب کنید و از این طریق درآمد بیشتری به دست بیاورید.

برای مثال اسنپ دکتر یکی از کسب‌ و کارهای نوینی است که با در اختیار گرفتن تعداد زیادی از مشاوران در حوزه های مختلف، روانشناسان و پزشکان، انواع خدمات مشاوره در حوزه سلامت و روانشناسی را به دیگران ارائه می‌کند. همچنین اسنپ دکتر در کنار این خدمات به گرفتن تست کرونا در محل، فروش دارو و… نیز می پردازد.

 

راه اندازی کسب و کار خانگی با سرمایه کم

 

شاید به خاطر شرایط اقتصادی ، همه گیری کرونا ، به این فکر افتاده باشید که کسب و کار خانگی کم سرمایه ای برای خودتون راه‌اندازی کنید. به همین خاطر دنبال شغلی می گردید که در کنارکارهایی که دارید اون را انجام بدید و یا حتی بتونید  توی خونه خودتون اون را پیش ببرید  تا هم کمک خرجتون باشه و هم سرمایه زیادی هم نیاز نداشته باشه.

حوزه های مختلفی برای راه‌اندازی این جور کسب و کارها وجود داره که بخش مهمی از اون به حوزه اینترنت برمی گرده،  چون علاوه بر راحتی، در همه جا قابل دسترس و استفاده هست و شما می تونید از هر نقطه ای از دنیا که به اینترنت دسترسی دارید،  کسب درآمد کنید.

به طور مثال شما می تونید تو خونه خودتون بشینید و با نوشتن مقالات، طراحی عکس، تدوین و… که در حوزه تولید محتوا هستن، کسب درآمد داشته باشید و یا حتی مهارت هایی که دارید را در پیج های اینستاگرامی آموزش بدین و با فروش دوره های آموزشیتون کسب درآمد کنید.

حالا ما توی این مقاله قصد داریم در مورد این حوزه ها بیشتر صحبت کنیم تا به شما کمک کنیم کسب و کار خانگی با سرمایه کم ، راه‌اندازی کنید و در نهایت از این طریق کسب درآمد کنید.

 با این وجود تا به حال به این فکر کردی که میتونی یه کسب و کار و با مدیریت کسب و کار اینترنتی یه درآمد عالی داشته باشی؟ اگر دوس داری از این به بعد کسب و کار خانگی کم سرمایه خودتو داشته باشی، این آموزش رو دنبال کن.

  • کسب و کار خانگی کم سرمایه
  • ایده کسب و کار خانگی کم سرمایه
  • ایده کسب و کارهای خانگی اینترنتی
  • ایده کسب و کار خانگی مواد غذایی
  • ایده   کسب و کارهای کشاورزی و باغبانی

چه باید کرد؟!

این روزها شاید کرونا باعث شده که خیلیا به فکر راه انداختن یک کسب و کار خانگی بیفتن. اما چون هیچ اطلاعاتی ازش ندارن، از راه اندازی کسب و کار‌های خانگی کم سرمایه، منصرف میشن. ولی میخوام بهتون بگم که اتفاقا نه بخاطر کرونا، بلکه کلا یه موج جدیدی از کسب و کار تو دنیا راه افتاده که بهش میگن: کسب و کار خانگی.

اگر سری به مقالات سایت بزنید و ویدیوهای پیج ماهان تیموری رو ببینید، متوجه میشید که بیش از صد تا آموزش تو این زمینه براتون آماده کردیم و این نشون میده که چقدر این مسئله مهمه. اما خب، حالا که این فرصت وجود داره، چطور میتونیم کسب و کارهای خانگی کم سرمایه راه بندازیم؟

 

ایده های راه اندازی کسب و کار خانگی کم سرمایه

برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی کم سرمایه، چند تا مسئله هست که باید بصورت عمومی در خودتون تقویت کنید و یک مسئله‌ی مهم هست که من توی این مقاله بهتون یاد میدم. اون مسائل عمومی، شامل انگیزه، اراده و پشتکار میشه.

یادتون باشه که راه اندازی کسب و کارهای خانگی کم سرمایه، نیاز به اراده و پشتکار زیادی داره. چون شما قراره کاری رو راه اندازی کنید که از صفر تا صدشو خودتون باید مدیریت کنید و به نوعی مسئولش هستید. پس باید تمام اراده‌ی خودتون رو جمع کنید تا بتونید به بهترین نتیجه برسید.

اما وقتی که مبانی اولیه کسب و کارهای خانگی کم سرمایه رو در خودتون دیدید، باید به دنبال ایده باشید. چیزی که کسب و کارهای خانگی کم سرمایه رو به سود دهی میرسونه یک ایده‌ی خوبه و متاسفانه تو بخش ایده، خیلیا به نتیجه نمیرسن و بیخیال این میشن که کار خودشونو داشته باشن.

اما من میخوام بهت چندین ایده‌ی کسب و کارهای خانگی کم سرمایه بدم و تمرکزم رو میخوام بزارم بر روی عملی بودنش. چون ایده‌های زیادی میشه داد، اما بحث اینه که چقدر از این ایده‌ها رو ما بتونیم در کسب و کارهای خانگی کم سرمایه عملی کنیم.

 

آیتم های مهم در افزایش و رشد کسب و کار

 

برای اینکه در کسب و کار خود با رشد همراه شوید نیاز است تا مراحلی را پشت سر بگذارید. هر یک از این اقدامات می تواند به نوبه خود برای رسیدن به هدف به شما کمک نماید.
آیتم های مختلفی توسط شرکت ها و یا مشاورین مختلف بیان شده است ولی در این بحث به چند مورد اصلی و مهم اشاره می کنیم. اگر شما قصد دارید به صورت حرفه ای تر وارد شغل خود شوید پیشنهاد می کنیم حتما با یک مشاوره و متخصص در زمینه کسب و کار خود صحبت کرده و مشاوره دریافت نمایید.
نکته:
شاید هزینه ای بابت مشاوره کسب و کار پرداخت کنید ولی این هزینه می تواند به شما در افزایش سرمایه و بهتر شدن کسب و کار کمک کند. پس بی درنگ برای داشتن یک کسب و کار موفق با متخصصین مشورت نمایید.

پیدا کردن نوع محصول و کسب و کار متناسب با بازار

اگر شما به تازگی وارد بازار کار شده اید و قصد راه اندازی و فروش محصول خاصی را در نظر دارید باید به نوع نیاز بازار نیز توجه کافی داشته باشید.
برای موفقیت در نوع کسب و کار خود باید به بازار توجه کرده و سپس اقدام به راه اندازی کرد. شاید شما سرمایه زیادی در این زمینه ارائه کرده باشید ولی به دلیل نداشتن نیاز در بازار با شکست رو به رو شوید.
پس اولین اقدام برای راه اندازی، توجه به نیاز بازار و مردم است. با دقت این موضوع را مورد بررسی قرار داده و سپس کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

داشتن تمایز بی نظیر با سایر کسب و کارها

وقتی که به راه اندازی یک کسب و کار متمایز می پردازید باید بین شما و رقبا یک وجه تمایز باشد. ایا برند شما با رقیباتان متمایز است؟ آیا شما نسبت به او برتری دارید؟ چه تفاوت هایی بین شما و آن ها وجود دارد؟
وقتی که توانستید جواب درستی برای سوال های فوق داشته باشید پس یک کسب و کار موفق هستید. در غیر این صورت باید یک تمایز مناسب و خاص پیدا کرده و سپس به راه اندازی نوع کسب و کار خود اقدام کنید.

داشتن یک برنامه ریزی دقیق

برای اینکه به رشد کسب و کار خود کمک کنید باید در اولین قدم ها اقدام به برنامه ریزی منسجم و پایدار نمایید. در این صورت می توانید با کمک این برنامه ریزی مسیر خود را به درستی تشخیص داده و روال عادی کار را پیش ببرید.
در واقع داشتن برنامه ریزی می تواند به شما در افزایش و رشد کسب و کار کمک کند. همچنین باعث می شود زمان های اضافی شما را در به خوبی مدیریت کرده و برای تمام زمان ها برنامه ریزی درستی داشته باشید.
با توجه به اینکه گاهی نیاز به مراجعه به دفترچه برنامه ریزی است شما می توانید با نوشتن برنامه به وصورت روزانه، ماهانه و حتی سالانه برنامه های خود را به درستی پیش ببرید.

 

بوم ناب کسب و کار چیست؟

 

بوم ناب کسب و کار چیست؟ بوم ناب کسب و کار به صاحبان مشاغل دید و وضوح کافی می دهد. این بوم به کارآفرینان و استراتژیست ها ابزاری برای تحلیل، سازماندهی و ارتقا کسب و کار می دهد و در عین حال تصویری از آینده پیش رو سازمان فراهم می کند.

بوم ناب کسب و کار توسط الکساندر استروالدر استراتژیست و کارآفرین معرفی شد که یک ارائه بصری از 9 عامل اصلی تشکیل دهنده هر کسب و کار موفق است. این یک نقشه راه است که به کارآفرینان کمک می کند تا با رویکردی منسجم تر کسب و کار خود را طراحی و مدیریت کنند.

دلیل محبوبیت بوم ناب کسب و کار سادگی آن است. بوم و یا کانواس کسب و کار به شما کمک می کند تا بدون غرق شدن در جزئیات تحلیل های پیچیده را به خوبی اجرا کنید. با وجود اینکه هر بوم به صورت اختصاصی برای هر کسب و کاری طراحی می شود اما همه آنها شامل 9 بلوک اصلی زیر هستند:

بخش های مشتری
گزاره ارزش
کانال ها
ارتباط با مشتری
جریان های درآمد
منابع کلیدی
فعالیت های کلیدی
شرکای کلیدی
ساختار هزینه ها

بخش های مشتری در بوم ناب کسب و کار

 

اولین بلوک در کانواس کسب و کار شناسایی مهم ترین مشتری سازمان است که این خدمات به او ارائه می شوند. یا به عبارت دیگر مشتریان هدف چه کسانی هستند؟ چه کار می کنند؟

و چرا باید محصول شما را بخرند و یا از خدمات شما استفاده کنند. هیچ سازمانی بدون مشتریان خود نمی تواند دوام بیاورد، بنابراین باید به بخش مشتریان در بوم مدل کسب و کار توجه ویژه ای داشته باشید.

یک تمرین عالی برای تعریف بخش مشتریان، طوفان فکری و تعریف پرسونای خریداران سازمان است. شخصیت خریداران تصویر خیالی از مشتری ایده آل و فرضی شما است. معمولا کاربران تصور می کنند برای تعریف شخصیت خریداران به روش طوفان فکری باید تمام مشخصات خریداران مانند سن، جنس، درآمد، شغل، نیاز ها و اهداف را تعریف کنند. با این حال در این مرحله نیازی به جزئیات این چنینی نیست و فقط به یک تصویر کلی از بخش مشتریان نیاز داریم.

  

گزاره ارزش در بوم ناب کسب و کار چیست؟

مرحله دوم در طراحی بوم مدل کسب و کار یا کانواس درک و تعریف گزاره ارزش سازمان و از همه مهم تر گزاره ارزش منحصر به فرد UVP است. دلیل اینکه مشتری ها در میان رقبای بازار به شما مراجعه کنند. کدام یک از مشکلات آنها را سازمان شما به بهترین شیوه حل می کند؟

هر گزاره ارزش شامل مجموعه ای از خدمات و کالاهایی است که متناسب با نیاز های پرسونای خریدار از بخش مشتریان است. در واقع یک تعاملی بین آنچه سازمان شما ارائه می دهد با دلیل و یا انگیزه مشتری ها برای خرید وجود دارد. چند سوال مهم زیر را برای تعیین گزاره ارزش منحصر به فرد باید از خودتان بپرسید:

خدمات سازمان بر کدام مشکل منحصر به فرد مشتری تمرکز و آن را حل می کند؟
خدمات شما مرتبط با چه مشاغلی است؟
چگونه گزاره ارزش ویژه شما مشکلات مشتری را به حداقل می رساند؟
چه خدمات و محصولاتی برای نیازهای اختصاصی مشتری ارائه می دهید؟

 

چگونه کسب و کار بین المملی خود را مدیریت کنیم؟

 

همه ی ما می دانیم که کسب و کار بین المللی مسیر طولانی و پر فراز ونشیبی را طی کرده تا توانسته به مقاصد بین المللی خود برسد. درواقع برای این که شما بتوانید مدیریت کسب و کار خود را به سمت مرزهای بین الملی بکشانید می بایست، سیر طولانی و ناهمواری را طی کنید. اما رسیدن به این هدف، ارزش فراوانی دارد، و به نوعی نتیجه دلخواه و مطلوبی را، فراسوی تجارت داخلی به شما می دهد.

مفهموم مدیریت کسب و کار بین المللی

کسب و کار های بین المللی، مشاغلی هستند که خارج از مرزهای داخلی، شعبه و دفاتری داشته،که امور مربوط به خارج از ایران را انجام بر عهده دارند.
درواقع ممکن است که این شعبه های بین المللی، فعالیت های شعبه ایران را ادامه دهند و یا اینکه که فعالیت های جدیدی را جدا از شعبه اصلی خود، آغاز کنند.

شخصت حقوقی کسب و کارهای بین المللی

با توجه به اینکه شعبه های ایرانی، در خارج از ایران دفتر دارند، لذا هویت آن ها ایرانی است و صرفا دارای نماینده جهت پیشبرد امور خارج از ایران خود هستند. بدین معنی که، آن شرکت ایرانی است، اما امور مربوط به مشتریان خارجی خود را انجام می دهد. پس نتیجه میگریم که مشتریان این نوع شرکت ها صرفا در داخل ایران مشتری ندارند بلکه، مشتریان آن ها خارج از کشور هستند که تقاضای دریافت خدمات از شرکت های ایرانی را دارند.
چگونه یک کسب وکار خارجی را ایجاد کنیم؟
به بیانی دیگر، شما می توانید به راحتی در ایران سکونت داشته باشید، اما درآمد از کسب وکارتان، خارج از ایران باشد. با توجه به فضای دیجیتال امروزی، دیگر نیاز نیست که حتما به طور مستقیم و خارج از ایران دارای دفتر و شعبه باشید و می توانید از ایران نیز فعالیت های زیادی در حوزه کسب و کارتان انجام دهید.
البته لازم به ذکر است که درمورد تمامی مشاغل صدق نمی کند و یک سری از شغل ها را نمی شود بدین گونه هدایت کرد.
به طور مثال، مشاغلی مانند: رمز ارزها، مهاجرت، آنلاین شاپ های متفاوت و حوزه دیجیتال مارکتینگ را، می توان تحت عنوان کسب وکار های بین المللی دانست.

چگونه مشتریان بین الملی داشته باشیم؟

مدیریت کسب و کار بین المللی، صرفا بدین معنی نیست که شما برای جذب مشتری به خارج از ایران بروید، بلکه می توانید، از ابزارهای محتلف جهت بازاریابی و تبلیغ محصولات خود استفاده کیند.این موضوع، به خصوص زمانی که در دوران بیماری کرونا هستیم به روشنی قابل درک است. لازم به ذکر است که بسیاری از شرکت های ایرانی به صورت غیر مستقیم فعالیت خود را در خارج از ایران، ادامه ادامه میدهند، و بدون آن که بخواهند برای تبلیغات خود، به خارج از ایران بروند، مشتریان خارجی را سمت کالا و خدمات خودشان هدایت می کنند.
به فرض مثال، تبیلغات و بازاریابی هایی که از طریق پلتفرم های مجازی صورت می گیرد، یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتریان خارجی است. در واقع شما اطلاعات محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، و مشتریان، خود با بررسی نیاز هایشان، کالای خود را خریداری و یا از خدمات آن ها، استفاده می کنند.
روش دیگری که امروزه نیز کاربرد فراوانی در مدیریت کسب و کار بین المللی دارد، همکاری با اشخاص ایرانیست که، خارج از ایران فعالیت می کنند و به دو زبان نیز، مسلط هستند.
در واقع آن ها به عنوان نماینده یا بازاریاب، به مدیریت کسب و کار بین المللی، ارزش افزوده قابل توجه ایی و فروش بالایی را اضافه خواهند کرد.

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد