شاید به خاطر شرایط اقتصادی ، همه گیری کرونا ، به این فکر افتاده باشید که کسب و کار خانگی کم سرمایه ای برای خودتون راه‌اندازی کنید. به همین خاطر دنبال شغلی می گردید که در کنارکارهایی که دارید اون را انجام بدید و یا حتی بتونید  توی خونه خودتون اون را پیش ببرید  تا هم کمک خرجتون باشه و هم سرمایه زیادی هم نیاز نداشته باشه.

حوزه های مختلفی برای راه‌اندازی این جور کسب و کارها وجود داره که بخش مهمی از اون به حوزه اینترنت برمی گرده،  چون علاوه بر راحتی، در همه جا قابل دسترس و استفاده هست و شما می تونید از هر نقطه ای از دنیا که به اینترنت دسترسی دارید،  کسب درآمد کنید.

به طور مثال شما می تونید تو خونه خودتون بشینید و با نوشتن مقالات، طراحی عکس، تدوین و… که در حوزه تولید محتوا هستن، کسب درآمد داشته باشید و یا حتی مهارت هایی که دارید را در پیج های اینستاگرامی آموزش بدین و با فروش دوره های آموزشیتون کسب درآمد کنید.

حالا ما توی این مقاله قصد داریم در مورد این حوزه ها بیشتر صحبت کنیم تا به شما کمک کنیم کسب و کار خانگی با سرمایه کم ، راه‌اندازی کنید و در نهایت از این طریق کسب درآمد کنید.

 با این وجود تا به حال به این فکر کردی که میتونی یه کسب و کار و با مدیریت کسب و کار اینترنتی یه درآمد عالی داشته باشی؟ اگر دوس داری از این به بعد کسب و کار خانگی کم سرمایه خودتو داشته باشی، این آموزش رو دنبال کن.

  • کسب و کار خانگی کم سرمایه
  • ایده کسب و کار خانگی کم سرمایه
  • ایده کسب و کارهای خانگی اینترنتی
  • ایده کسب و کار خانگی مواد غذایی
  • ایده   کسب و کارهای کشاورزی و باغبانی

چه باید کرد؟!

این روزها شاید کرونا باعث شده که خیلیا به فکر راه انداختن یک کسب و کار خانگی بیفتن. اما چون هیچ اطلاعاتی ازش ندارن، از راه اندازی کسب و کار‌های خانگی کم سرمایه، منصرف میشن. ولی میخوام بهتون بگم که اتفاقا نه بخاطر کرونا، بلکه کلا یه موج جدیدی از کسب و کار تو دنیا راه افتاده که بهش میگن: کسب و کار خانگی.

اگر سری به مقالات سایت بزنید و ویدیوهای پیج ماهان تیموری رو ببینید، متوجه میشید که بیش از صد تا آموزش تو این زمینه براتون آماده کردیم و این نشون میده که چقدر این مسئله مهمه. اما خب، حالا که این فرصت وجود داره، چطور میتونیم کسب و کارهای خانگی کم سرمایه راه بندازیم؟

 

ایده های راه اندازی کسب و کار خانگی کم سرمایه

برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی کم سرمایه، چند تا مسئله هست که باید بصورت عمومی در خودتون تقویت کنید و یک مسئله‌ی مهم هست که من توی این مقاله بهتون یاد میدم. اون مسائل عمومی، شامل انگیزه، اراده و پشتکار میشه.

یادتون باشه که راه اندازی کسب و کارهای خانگی کم سرمایه، نیاز به اراده و پشتکار زیادی داره. چون شما قراره کاری رو راه اندازی کنید که از صفر تا صدشو خودتون باید مدیریت کنید و به نوعی مسئولش هستید. پس باید تمام اراده‌ی خودتون رو جمع کنید تا بتونید به بهترین نتیجه برسید.

اما وقتی که مبانی اولیه کسب و کارهای خانگی کم سرمایه رو در خودتون دیدید، باید به دنبال ایده باشید. چیزی که کسب و کارهای خانگی کم سرمایه رو به سود دهی میرسونه یک ایده‌ی خوبه و متاسفانه تو بخش ایده، خیلیا به نتیجه نمیرسن و بیخیال این میشن که کار خودشونو داشته باشن.

اما من میخوام بهت چندین ایده‌ی کسب و کارهای خانگی کم سرمایه بدم و تمرکزم رو میخوام بزارم بر روی عملی بودنش. چون ایده‌های زیادی میشه داد، اما بحث اینه که چقدر از این ایده‌ها رو ما بتونیم در کسب و کارهای خانگی کم سرمایه عملی کنیم.