سرویس خواب 

سرویس خواب مجموعه‌ای از اجزا و وسایلی است که در اتاق‌خواب قرار می‌گیرند. سرویس خواب ها از لحاظ ابعاد انواع مختلفی دارند. برای مشاهده ی انواع آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شرکت آریاچوب مراجعه فرمایید و اما در ادامه ی این مقاله خواهیم خواند:

سرویس خواب چه چیزهایی را شامل می‌شود؟ سرویس خواب کامل شامل تمامی لوازم مورد نیاز در اتاق خواب را دارا باشد. از تخت خواب گرفته تا پاتختی، کمد، آینه، پاف، کتابخانه، دراور، میز آرایشی یا توالت و ... که همگی در یک جنس و طرح همسان ساخته می شوند.

پاتختی:

ازجمله وسایلی است که در کنار تخت خواب قرار می‌گیرد .پاتختی‌ها اندازه و ابعاد گوناگونی دارند.عموما تخت خواب تک‌نفره، یک پاتختی و دونفره، دو پاتختی دارد. ابعاد پاتختی نیز متفاوت است و بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متر متغیر است.

کمد:

یکی از اقلام که در برخی سرویس خواب ها وجود ندارد کمد است. با ظهور و محبوبیت کمدهای دیواری در منازل استفاده از این وسیله در سرویس خواب کاهش پیداکرده است.

دراور:

دراور یکی دیگر از تجهیزات دکوراسون داخلی منزل می باشد که در اتاق خواب ها  بیشتر دیده می شود و افراد از آن برای نگهداری لباس و وسایل خصوصی خود استفاده می کنند .

آینه:

معمولاً آینه‌ها به دو صورت جدا و متصل به میز آرایش وجود دارند. نکته‌ای که وجود دارد این است که از آینه‌های قدی به دلیل اشغال فضای زیاد در اتاق‌های کوچک نباید استفاده کرد.

پاف:

نوعی مبل یا راحتی بدون پشتی هستند که معمولاً ارتفاع کمی دارند و محلی برای استراحت موقت و نشستن شما هستند. پاف تقریبا ظاهری مانند کوسن دارد، مربعی یا گرد است که در ابعاد بزرگ، ضخیم و حجیم و البته در سایز بزرگتر ساخته می شود. بدون پشتی و دسته است و ارتفاع کوتاهی دارد. ممکن است پاف چارچوبی چوبی داشته باشد که از بیرون دیده نمی شود. پاف چهارپایه ای است که تماما از پارچه ساخته شده که کل بدنه آن را پوشش می دهد.

میز آرایش :

محل قرارگیری میز آرایش معمولاً در کنار و یا روبروی تخت خواب است.

چه عواملی بر قیمت سرویس خواب ها تأثیر می گذارد؟

این عوامل تاثیر گذار است: کشور تولید کننده/مرکز ارائه دهنده/مرغوبیت کالا/نوع برند محصول/متریال و مواد اولیه/کیفیت مواد مورد استفاده/نحوه برش چوب های مصرفی/مدت دوام محصول/گارانتی تعویض/خدمات پس از فروش/مالیات/دلالان لوازم خواب/نرخ ارز