همانطر که می دانید مبلمان خانه که شامل سرویس خواب ، مبل و میز نهار خوری ، میز کنسول و .  . . . می شود . ما در ادامه مطلب با شما اطلاعات مفیدی در رابطه با چگونگی ضد عفونی کردن سرویس خواب و سایر مبلمان خانه  در شرایط کرونا به اشتراک گذاشته ایم .

نحوه ضد عفونی کردن مبلمان و سرویس خواب در کرونا :

اکثر افراد بر این باور هستند که ویروس کرونا تنها از فردی به فرد دیگر منتقل می شود اما جالب است بدانید که با توجه به توصیه پزشکان علاوه بر رعایت های شخصی مانند ضدعفونی کردن دست و زدن ماسک ، ضد عفونی کردن سطوح وسایل خانه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که در منزل سطوح مختلفی وجود دارد که ممکن است ویروس در انجا تجمع کند .

به هیچ وجه تسلیم نشوید و نگذارید تلاش چند ماه شما برای مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامتی خانوادتان هدر رود ،تنها کافیست با رعایت یکسری اقدامات نظافتی ساده خیالتان را راحت کنید، باید دقیقا همانطور که نسبت به مسائل بهداشتی و حفاظتی خارج از خانه جدیت و وسواس به خرج می‌دهید به همان اندازه حواستان به سطوح پرخطر خانه مثل مبل راحتیتان باشد چرا که ممکن است با هر رفت و آمد از خارج به داخل خانه میکروب را وارد فضای امن منزلتان کنید .

ترفند های ضد عفونی کردن مبلمان :

اگر مبل های پارچه ای دارید بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید .

با توجه به سخنان پزشکان ویروس کرونا در دمای بالا از بین می رود پس استفاده از بخارشو می تواند انتخاب مناسبی باشد .

هنگام تمیز کاری حتما از دستکش استفاده کنید و پس از اتمام کار آن را دور بیندازید .

 اگر تختخواب و یا مبلی دارید که در آن از پارچه مخملی استفاده شده است بجای تمیزکاری با انواع مواد شوینده کافیست آن را با پارچه و ملافه رنگ روشن بپوشانید تا از معرض ویروس کرونا در امان بماند .

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مجموعه آریا چوب سر بزنید .