همانطور که میدانید خرید سرویس خواب یکی از مهم ترین و اصلی ترین خرید های  منزل به شمار می رود چراکه اتاق خواب هم به نسبت دیگر بخش های خانه از اهمیت یشتری برخوردار است.

سرویس خواب دو نفره از اجزاء مختلف و متفاوتی تشکیل شده است که هرکدام از این اجزاء دارای ویژگی منحصر ب فرد خود می باشند. در ادامه این مقاله مجموعه آریا چوب به شما کمک خواهد کرد تا در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پاف چیست؟

پاف ها از جمله مواردی هستند که به عنوان یک اکسسوری در اتاق خواب شما استفاده میشوند. پاف ها امروزه بسیار کاربردی هستند زیرا علاوه بر جنبه دکوری به عنوان نشینمن در اتاق خواب استفاده می شوند. یکی از ویژگی های شاخص پاف ها ، ارتفاع کم آنها می باشد.

چه رنگی مناسب پاف سرویس خواب دو نفره است؟

پاف سرویس خواب می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد و حتما نیازی نیست که مطابق رنگ سرویس خواب شما باشد. با انتخاب رنگ مناسب و درست پاف سرویس خواب خود ، می توانید اتاق خوابی زیبا تر داشته باشید.

چه ابعادی برای پاف سرویس خواب مناسب است؟

پاف سرویس خواب باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که از عرض هر دو طرف تخت حدود 20 سانتی متر کمتر باشد. با رعایت اینکه پاف شما کوچک تر از تخت خواب باشد ، ظاهراتا ق خواب شما زیباتر می شود.

چه ارتفاعی مناسب پاف می باشد ؟

بهتر است ک پاف ها ارتفاع کم تری داشته باشند. مناسب ترین و بهترین ارتفاع برای ساخت پاف ها ، 15 الی 20 سانتی متر پایین تر از سطح تخت خواب است . هم چنین اگر تخت خواب شما بلند است می توانید پاف متناسب با آن را سفارش دهید.

انواع جنس پاف؟

پاف ها جنس های مختلفی دارند مثلا در قسمت نشینمن از پارچه ، چرم و مخمل استفاده می شود و در قسمت پایه چوب و فلز هم قابل استفاده هستند .

البته باید به این نکته اشاره کنم که معمولا جنس پارچه با جنس سرویس خواب شما یکی می باشد.

انواع مدل پاف تخت خواب ؟

پاف ساده : این نوع پاف ها ، اولین مل پاف ها هستند که به عنوان صندلی در کنار تخت خواب قرار میگیند و داراع تنوع خیلی زیادی هستند. البته ین نوع پاف ها دارای دسته و  تکیه گاه نیستند.

پاف صندوفی : پاف های صندوقی گزینه مناسبی برای اتاق خواب های کوچک هستند زیرا لوازم زیادی را درون خود جای می دهند.

پاف دسته دار : این مدل پاف ها دارای طرح های مدرن و کلاسیک هستند و فضای راحت تری را برای افراد جهت نشستن فراهم میکنند.