از آنجایی که نوع چیدمان اتاق خواب بسیار مهم می باشد ، وسایلی که درون اتاق خواب شما قرار دارند هم از اهمیت بالایی برخوردار هستند . سرویس خواب بخش بیشتری از اتاق خواب را اشغال می کند پس باید هنگام خرید سرویس خواب به نکاتی توه کنید .

در این مقاله مموعه آریا چوب برای شما اطلاعات مفیدی در این زمینه به اشتراک گذاشته است .

یک سرویس خواب شامل چه مواردی می شود ؟

تخت خواب دو نفره

پا تختی

آیینه

میز آرایش

پاف

انواع مدل سرویس خواب ؟

سرویس خواب سلطنتی : این سرویس خواب ها با تاج منبت کاری شده و پشتی لمسه کاری شده ، تولید می شوند . این نوع سرویس خواب برای افرادی که به چیدمان اشرافی علاقه مند هستند بسیار مناسب است .

سرویس خواب مدرن : مهم ترین ویژگی این سرویس خواب ، سادگی آن می باشد که برای افراد ساده پسند می تواند انتخاب مناسبی باشد . هم چنین سرویس خواب های مدرن به دلیل قیمت مناسبی که دارند ، بسیار پر طرفدار هستند .

سرویس خواب کلاسیک : سرویس خواب های کلاسیک ، تلفیقی از سبک سلطنتی و مدرن می باشد که می توان گفت در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند .

انواع متریال سرویس خواب چیست ؟

داشتن خوابی راحت و آسوده ملزم به داشتن یک سرویس خواب خوب و با کیفیت می باشد پس سعی کنید هنگام خرید به متریال سرویس خواب مورد نظر توجه کنید.

چوب ، فلز ، ام دی اف ، نئوپان ، چرم ، پارچه  و . . . از جمله متریال های ساخت سرویس خواب می باشد.اگر بر حسب اولویت بخواهیم قیمت گذاری کنیم بی تردید چوب از ام دی اف گران تر است و ام دی اف هم به طبع از ملامینه  و فلز گران تر می باشد.

امیدواریم که مطالبی که گفته شد مفید واقع شده باشد .