سرویس خواب مدرن

یکی از مهم‌ترین عناصر در مرحله دکوراسیون اتاق خواب سرویس خواب آن است. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد سرویس خواب مدرن در اختیار شما قرار دهیم:

سرویس خوابِ مدرن مناسب چه کسانی می باشد؟

سرویس خوابِ مدرن به صورت تک نفره و دونفره وجود دارد، که امروزه بیش تر مورد توجه جوان ها قرار می گیرد. سرویس خواب مدرن، مناسب ساده پسندان و کسانی که از شلوغی تزئینات گریزان هستند ولی در عین حال دنبال کار شیک و خاص می باشند، می باشد.سرویس خواب را حتما با سلیقه خود و علاقه انتخاب کنید، زیرا این سرویس خواب قرار است سال های زیادی جلوی چشم شما باشد و به اتاق خواب شما جلوه دهد. پس سرویس خواب تان  را طوری انتخاب کنید که، حس خوبی از آن بگیرید.باید از متریال محکم و مقاوم برای ساخت آن استفاده شده باشد. هم چنین باید استاندارد باشد تا هم به راحتی در اتاق خواب شما جا بگیرد و هم این که قابلیت جابه جایی داشته باشد. مثلا افرادی که هرچند وقت جا به جا می شوند باید سرویس خوابی را انتخاب کنند که قطعات آن به راحتی از هم جدا شده و به سادگی بشود آن را جا به جا کرده و هم چنین به سادگی بتوان قطعات آن را روی هم سوار کرد.

مشخصات سرویس خواب مدرن

سرویس خوابِ مدرن نیز مانند بقیه سرویس خواب ها شامل تخت خواب، پا تختی ، آینه، میز توالت، کمد و پاف (مبل پا تختی که از اجزای ضروری نبوده و قابل حذف است) می باشد که شما با توجه به فضای داخل اتاق خواب، سلیقه و انتخاب خود از همه اجزا یا تعدادی از آن ها در اتاق خود، استفاده می کنید.با سرویس خوابِ مدرن، شما می توانید فضای اتاق خواب خود را لوکس و فانتزی کنید.معمولا متریال این نوع سرویس خواب، از انواع چوب، ام دی اف وکیوم شده، هایگلاس یا فلز می باشد.در این سبک از ترکیب جنس های مختلف استفاده می شود. مثلا پارچه و چرم و تزئیناتی نظیر آینه کاری و حکاکی های سبک مدرن با متریال این سبک، ترکیبی استفاده می شود. ام دی اف وکیوم شده علاوه بر استحکام و مقاومت بیش تر(مقاوم در برابر رطوبت، الکل، اسید و…)، جلوه و زیبایی خاصی به سرویس خواب و به دنبال آن به اتاق خواب می دهد. هم چنین تمیز کردن آن راحت تر و عمرشان بیش تر می باشد.