سرویس خواب فانتزی

سرویس خواب های فانتزی، در اشکال و انواع گوناگون در بازار موجود هستند و مدل های بسیار متنوعی دارند، که در اینجا به برخی سرویس خواب فانتزی اشاره می کنیم :

سرویس خواب فانتزی به شکل کلبه و یا خانه:

تصور کنید که تخت فرزند شما در یک قاب شبیه خانه قرار گرفته است، این مورد بسیار زیبا به نظر خواهد رسید و احساس آرامش و امنیت را برای فرزندان به دنبال خواهد داشت.

سرویس خواب فانتزی به شکل ماشین:

ماشین مسابقه‌ای و یا هر مدل ماشینی، که به تختخواب تبدیل شده باشد، قطعاً یک مورد جذاب برای کودکان بالاخص پسربچه ها  خواهد .

تخت خواب مدل قصر:

در این مدل تخت خواب، همانند یک قصر طراحی شده است و بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.

سرویس خواب فانتزی در طرح کشتی و قایق:

تختی در طرح قایق چوبی، یک انتخاب آگاهانه از سوی والدین برای کودکشان خواهد بود. زمانی که کودکان تصور کنند ملوان یک کشتی در حال حرکت هستند، قطعاً جذب فضای اتاق خوابشان خواهند شد.

تخت خوابی در طرح عروسکی:

تمامی دختران عاشق شخصیت عروسکی هستند، تختی با سرتختی به شکل و طرح عروسک انتخابی جذاب برای دختران است.

رنگ سرویس خواب فانتزی و تخت خواب فانتزی

با توجه به اینکه طرح انتخابی تخت فانتزی شما چه طرحی است، رنگ آن هم متفاوت خواهد بود. زمانی که از فانتزی بودن سرویس خواب، حرف می زنیم تصویری که در ذهن نقش می بندد، یک فضا با لوازمی فانتزی و همچنین رنگ های فانتزی است. رنگ های صورتی، نارنجی، قرمز، سبز، آبی و به طور کلی رنگ های شاد. رنگ ها در اتاق کودکان و سرویس خواب فانتزی آنها، می‌تواند بر اساس جنسیت فرزند شما نیز تغییر کند.

جنس تخت خواب فانتزی و سرویس خواب فانتزی

تخت خواب های فانتزی معمولاً جنس چوبی دارند. قبل تر گفتیم که تخت خواب و سرویس خواب های فانتزی در طرح های ماشین، کشتی،کلبه، قصری و ... هستند. ساخت تخت در این مدل ها فقط با جنس چوبی امکان‌پذیر است، زیرا جنس چوبی از زیبایی و ظرافت بالایی برخوردار می باشد و تولیدکنندگان هر طرحی را که در ذهن دارند، می توانند بر روی کار پیاده کنند و رضایت مشتریان گرامی را فراهم سازند.

تخت های دو طبقه فانتزی

اگر شما دارای چند فرزند هستید و اتاق خواب آنها مشترک است، می توانید از تخت های دو طبقه فانتزی استفاده کنید. این تخت ها در طرح های ماشینی، عروسکی، کارتونی و... هستند و در دو طبقه ساخته و ارائه می‌شوند.