کدام جزدر سرویس خواب  اهمیت بالاتری دارد؟

همان اندازه که تخت خواب اهمیت بالایی دارد  سایر اجزای سرویس خواب مانند درآور، پاتختی‌ها و حتی آینه میز آرایش مهم هستند.

شما نیز برای خرید سرویس خواب به این موضوع دقت فرمایید. دراین مقاله میخواهیم کمی شما را با این موضوع آشنا کنیم:

سرویس خواب ها شامل : سرویس خوابی کامل است که تمامی لوازم مورد نیاز در اتاق خواب را دارا باشد. از تخت خواب گرفته تا پاتختی، کمد، آینه، پاف، کتابخانه، دراور، میز آرایشی یا توالت و ... که همگی در یک جنس و طرح همسان ساخته می شوند.

پاتختی: ازجمله وسایلی است که در کنار تخت خواب قرار می‌گیرد .پاتختی‌ها اندازه و ابعاد گوناگونی دارند.عموما تخت خواب تک‌نفره، یک پاتختی و دونفره، دو پاتختی دارد. ابعاد پاتختی نیز متفاوت است و بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متر متغیر است.

دراور:دراور یکی دیگر از تجهیزات دکوراسون داخلی منزل می باشد که در اتاق خواب ها  بیشتر دیده می شود و افراد از آن برای نگهداری لباس و وسایل خصوصی خود استفاده می کنند .

آینه:معمولاً آینه‌ها به دو صورت جدا و متصل به میز آرایش وجود دارند. نکته‌ای که وجود دارد این است که از آینه‌های قدی به دلیل اشغال فضای زیاد در اتاق‌های کوچک نباید استفاده کرد.

میز آرایش :محل قرارگیری میز آرایش معمولاً در کنار و یا روبروی تخت خواب است.

تخت خواب مکانی برای استراحت و آرامش است ،بدون وجود تخت خواب جایی برای خوابیدن نخواهید داشت و بدون وجود درآور و پاتختی‌ها تمام وسایل ضرورریتان بدون هدف در اتاق رها می‌شوند. نبود میز آرایش نیز سبب می‌شود که وسایل آرایشی‌تان به دلیل چیدمان نامنظم آسیب ببینند .

بنابراین تمام وسایل خواب در قالب یک مجموعه منسجم باید در اتاق خواب قرار بگیرند تا به راحتی بتوانید وسایلتان را نظم دهید .