یراق سرویس خواب

در زمان انتخاب تخت خواب حتما به یراق آلات آن توجه کنید. مهمترین یراق در سرویس خواب، یراقی است که در محل اتصال تاج جلو و عقب با قیدهای کناری بکار می رود.یراق ها انواع مختلفی دارند به شرح آنها می پردازیم :

یراق تخت خواب شامل موارد زیر است:فرنگ تخت / یراق تخت تاشو / یراق تخت نوزاد

فرنگ تخت چیست؟یکی از پر کاربرد ترین یراق آلات اتاق خواب فرنگ تخت است. این محصول با توجه به نیاز مشتریان در سایزهای متنوع، طراحی و تولید شده است. فرنگ تخت موجب اتصال چهار گوشه ی بدنه تخت خواب به یکدیگر می‌شود. در زمان انتخاب فرنگ تخت، لازم است از استحکام و کیفیت مطلوب فرنگ تخت اطمینان کافی داشته باشید، تا در طول زمان دچار شکستگی یا آسیب نشود.

یراق تخت تاشو چه کاربردی دارد؟یکی دیگر از یراق آلات مدرن و پر فروش در دسته یراق تخت خواب، کلاف فلزی تخت تاشو است. کلاف فلزی بدنه اصلی تخت محسوب می‌‌‌‌‌شود.تخت خواب تاشو یک گزینه مناسب و ایده آل برای اتاق خواب هایی با فضای کوچک است. تخت خواب کمجا، قابلیت جمع شدن در داخل یک فضای تعیین شده را دارد و در دو حالت عمودی یا افقی، به صورت داشبوردی باز و بسته می‌شود.

یراق تخت نوزاد چیست؟گهواره سنتی به حالت ننو باعث آرامش نوزادانی است که راحت نمی خوابند. اغلب والدین برای نوزادان خود در سال اول زندگی از گهواره استفاده می کنند. در دنیای امروز و ورود به عصر مدرنیته بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از ننو نوزاد مکانیکی استفاده کنند.