انتخاب یک تخت خواب باکیفیت و زیبا جزء اصلی ترین مواردی است که در چیدمان اتاق باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین کیفیت جنس تخت نیز اهمیت زیادی دارد چرا که استفاده از تخت نامناسب، باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری به سلامتی افراد می شود. در اینجا با تخت خواب بادی  آشنا خواهیم شد:

تخت خواب بادی چگونه تختی است؟

تخت خواب بادی همان طور از نامش مشخص است توسط باد پر می شود.ساختار ظاهری تخت خواب های بادی شبیه به تخت خواب های چوبی و فلزی است ، رویه مواج در تخت خواب های بادی باعث می شود تا انعطاف پذیری سطح تخت بسیار بیشتر شود به همین دلیل رویه فرم پذیر تری داشته باشند ، همچنین این رویه ها باعث می شود تا فشار کمتری بر روی اندام ها وارد شود تا در نهایت خواب سبک تر و راحت تری داشته باشید ، علت این سبکی و راحتی نیز جریان داشتن طبیعی خون در بدن حتی در حالت خوابیده است ، در این صورت هیچگاه در اندام ها و عضلات خود گرفتگی نخواهید داشت .جنس استفاده شده در ساخت بیشتر تخت خواب های بادی که استاندارد هستند از پی وی سی الیاف دار می باشند.

تحمل وزن تخت خواب بادی چقدر است؟

تخت های بادی تک نفره می توانند از وزن 70 کیلوگرم تا 125 کیلوگرم و تخت بادی دو نفره تا 275 کیلوگرم  می توانند تحمل  کنند.

مزایای تخت خواب بادی

از مزایای تخت خواب بادی می توان به پرتابل بودن و قابل حمل بودن ، سبک بودن و کم جا بودن آنها اشاره کرد که این امر باعث شده است که طرفدارهای زیادی داشته باشد.