بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که میدانید سرویس خواب از اجزاء مختلف و متفاوتی تشکیل شده است که هر یک  از آنها دارای ویژگی و کاربرد های خاص خود هستند .

امروز مجموعه آریا چوب در این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهتر با این ویژگی ها و کاربردها آشنا بشوید . هم چنین این مجموه دارای محصولات متنوعی از سرویس خواب دونفره می باشد که می توانید با مراجعه به این مجموعه از خدمات آنها بهره مند شوید.

پا تختی ها سرویس خواب چیست؟

پا تختی ها یکی از لوازم جانبی سرویس خواب هستند که مانند سایر اجزاء مثل میز آرایش در ابعاد و اشکال مختلف دلخواه شما تولید می شوند. البته پا تختی ها برای یک اتاق خواب بسیار ضروری هستند زیرا وسایل زیادی را در خود جای می دهد .

ابعاد استاندارد پا تختی سرویس خواب دو نفره چیست؟

ارتفاع استاندارد پا تختی ها از سطح زمین اصولا 18 سانتی متر می باشد و حداقل طول و عرضی که برای پا تختی ها توصیه می شود ، 40 تا 50 سانتی متر است.

کاربرد پا تختی در سرویس خواب چیست ؟

پا تختی یکی از وسایل کاربردی سرویس خواب دو نفره می باشد.هم چنین پا تختی ها جنبه تزئینی هم دارند.این میز محل نگه داری وسایل مورد نیاز شما هنگام استراحت در طول شبانه روز می باشد.

شما می توانید سایل تزئینی مثل آباژور ، مجسمه و . . .  را روی پا تختی ها قرار دهید . البته پا تختی ها باید به صورت قرینه درکناره های تخت خواب قرار بگیرند.

مزایای استفاده از پا تختی ها چیست؟

وجود پا تختی ها در اتاق خواب بسیار الزامی است  چرا که شما وسایلی  مثل دار ، لیوان آب و هر چیز دیگری که در اتاق خواب به آن نیاز دارید را روی پا تختی های خود قرار می دهید.