سالن زیبایی

 

امروزه و در چند سال اخیر روش های زیادی در سالن زیبایی های مختلف برای زیبا تر کردن خانم ها بوجود آمده که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است و به همین سبب سالن های بسیار زیادی تاسیس شدند که جزو بهترین سالن زیبایی در تهران هم هستند و مشتریان زیادی دارد و خدمانت متنوعی هم ارائه میکنند که هزینه های مختلفی دارد و با توجه به سطحی و درجه ای که دارند قیمت تعیین میکنند در ادامه و در همین پست دوتا از خدماتی که بیشتر از همه مد شده و خیلی از سالن ها آنرا ارائه میدهند را خدمت شما عرض میکنم.

 

اکستنشن مو

 

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن مو توجه بیشتری را در مخاطب ایجاد می کند، قیمت این موها بالا می باشد و همچنین اکستنشن موی طبیعی مانند موی خودتان قابلیت رنگ و دکلره و هایلایت کردن و.. را شامل می شود.دوام اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی شخص از ۳ ماه تا ۶ ماه می باشد، اما هر۴۵ روز یکبار باید توسط متخصص، ترمیم انجام شود.برای تشخیص طبیعی بودن با آتش زدن چند تارمو از بوی سوختن مو میتوان متوجه شد،موهای که تارهای ضخیم دارند طبیعی نیستند.

 

لیفت مژه

 

یک گزینه خوب برای پرپشتی و تقویت مژه با مواد طبیعی(کراتین،مکمل ویتامین) لیفت مژه است در واقع لیفت مژه یعنی فر کردن، حالت دادن و رنگ با مواد هست. در این روش چون مژه از پایه فر می شود باعث می شود مژه ها بلندتر شوند. استفاده از لیفت مژه برای همه مناسب است حتی خانم های باردار و شیرده هیچ مشکلی در انجام آن ندارند.

 

در واقع لیفت و لمینت مژه تفاوت هایی باهم دارد و فرق میکنند . خیلی از بانوان عزیز این دو مورد را با هم اشتباه میکنند و در آخر دچار نا رضایتی از انجام زیبایی میشوند قبل از انجام هر گونه خدمات زیبایی میتونید در مورد آن تحقیق و از اطرافیان خود پسر و جو کنید.