Cloudflare چیست؟ چه مشکلی را برای کسب و کارهایی که دارای وسعت جهانی یا حتی غیره هستند حل می کند؟ در این مقاله بنا است تا حتی الامکان سوالات شما را در رابطه با این موضوع پاسخ دهیم.

با رسیدن اینترنت به دورترین نقاط جهان، برای آن دسته از مشاغلی که می خواهند با مردم در هر نقطه از جهان ارتباط برقرار کنند، سرعت سایت مناسب دسترسی به وب سایت کسب و کار شما با حداقل تاخیر مرتبط با جغرافیا و خطر شکست ایجاد می کند البته راه های مختلفی برای رسیدگی به مشکلات تاخیر در اینترنت وجود دارد که یکی از آنها CDN (شبکه تحویل محتوا) است. CDN از شما می‌خواهد که چندین مرکز داده را در سرتاسر جهان مستقر کنید و یک سیستم DNS درخواست‌های شما را به نزدیک‌ترین سرور لبه هدایت کند و در دسترس بودن بالا با حداقل مشکلات تأخیر ارائه کند.

بیشتر بدانید: بهترین پلاگین های سئو


استقرار اطلاعات برای شناسایی تهدیدات جدید:

Cloudflare با سیستم‌های هوشمندی عرضه می‌شود که از حملات به هر سایتی یاد می‌گیرند و حفاظت بهبود یافته را بر اساس این یادگیری فوراً به سایر سایت‌ها گسترش می‌دهند.

شبکه چین:

Cloudflare تنها شبکه جهانی واقعا متحد و یکپارچه با مشارکت های استراتژیک در چین است که تجارب سریع، ایمن و قابل اعتماد را برای مشتریان شما در داخل و خارج از چین ارائه می دهد.

تجزیه و تحلیل:

بینش عمیق و هوشمندی که رویکردی جزئی به داده‌های ذخیره‌ شده شما دارد، داشبوردهای غنی ویژه محصول را ارائه می‌دهد، همچنین به داشبوردهای سفارشی با استفاده از GraphQL و Analytics API اجازه می ‌دهد.