در این مقاله سعی داریم یادگیری زبان در خانه را، و از کجا باید شروع کرد را آموزش دهیم. این روش می تواند از هر روشی برای یادگیری زبان آسان تر و کم هزینه تر باشد. البته ما به شما نمیگوییم روش های دیگر اشتباه یا غلط است ، این روش کمی بهتر از روش های سنتی است. ielts ukvi چیست؟

در این روش شما متوجه میشوید که قدم اول برای یاد گیری زبان کار پیچیده و سختی نیست، و بر خلاف تصورات شما این روش بسیار ساده و لذت بخش می باشد. همان طور که همه ما میدانیم یادگیری زبان انگلیسی به یکی از شاخص های ضروری تبدیل شده است.و امروزه این زبان به عنوان نخستین زبان ارتباطی در سراسر جهان شناخته شده است.

ضمیر های انگلیسی

یادگیری زبان در سطوح های مختلفی صورت میگیرد،وجود آموزشگاه های متعدد میتواند شما را در انتخاب یک مرکز اموزشی دشورار کند.چگونه در منزل زبان انگلیسی یاد بگیریم

در گذشته، خانه و مدرسه تنها منابع آموزشی بوده‌اند؛ اما امروزه با پیشرفت علم، روش‌های یادگیری، بسیار گسترده‌تر و قابل دسترس‌تر شده‌اند. در حال حاضر، کیفیت یادگیری بسیار بالاتر از روش‌های قدیمی است. بسیاری از افراد هستند که به دلایل مختلف تمایل دارند، آموزش زبان را در منزل و بدون کلاس، فراگیرند؛ اما نمی‌دانند از کجا و چگونه شروع کنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا که در این مقاله سعی شده است تا با بیانی ساده و روان به ارائه روش‌های موثر آموزش زبان انگلیسی در خانه بپردازیم.

برای آموزش زبان انگلیسی در خانه چه باید کرد؟

مهم نیست که در چه سطحی قرار دارید؛ مبتدی هستید یا شاید تا کنون در کلاس‌های بسیاری شرکت کرده‌اید و یا از کودکی در آموزشگاه‌های بسیاری ثبت نام کرده باشید؛ اما همچنان به نتیجه دلخواه در صحبت کردن به شکل روان نرسیده‌اید. روش‌های بسیاری برای آموزش در منزل وجود دارد که هر کسی باید با توجه به روش مورد علاقه خود پیش برود.

برای آموزش زبان انگلیسی در خانه، در قدم نخست باید انگیزه بالایی داشته باشيد و با برنامه‌‌ریزی اصولی و دقیق، پیش برويد. باید در ابتدا برای خود به طور مفصل، مزایای آموزش زبان در خانه را يادآور شويد و به آن کاملا پایبند باشيد تا انگیزه لازم، برای ادامه مسیر با قدرت هرچه بیشتر را داشته باشيد و بتوانيد تصمیم قطعی براي آموزش زبان در خانه را بگیريد؛ زیرا که بسیاری از افراد به صورت مقطعی تصمیم می‌گیرند، اما بعد از مدتی به کلی همه چیز را فراموش می‌کنند.

يادگيري باید به صورت پیوسته و مرتب انجام شود؛ سعی کنید مثلا روزانه یک ساعت را به آموزش زبان در خانه اختصاص دهید. همچنین، در فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، زمان‌های مرده بسیار زیادی پیدا می‌شود که اصلا فکرش را نمی‌کنید که بتوان از آن برای یادگیری زبان انگليسي استفاده کرد. از زمان‌های مرده خود، مانند زمانی که در اتوبوس یا مترو هستید، در این راستا استفاده کنید.

بهترین روش های آموزش زبان در خانه

امروزه، به دلیل مشغله‌های کاری بسيار و نياز مبرم به آموزش زبان انگليسي و تقويت آن براي مهاجرت، ارتقاء شغلي و ساير موارد، بسیاری از افراد تمایل دارند که انگلیسی را بدون حضور در کلاس، یاد بگیرند.

در ادامه، به کارآمد‌ترين روش‌ها و استراتژی های یادگيري زبان انگلیسی در خانه مي‌پردازيم:

  • ابتدا مشخص کنيد هدف از آموزش زبان انگليسي چيست
  • زبان انگلیسی را صبح زود و شب‌ قبل خواب بخوانید
  • کتاب داستان انگليسي مطالعه کنيد
  • ترانه های انگلیسی گوش کنید
  • شخصي را پيدا کنيد که بتوانيد باهم انگليسي صحبت کنيد
  • با خودتان انگليسي صحبت کنيد وحتي به انگليسي فکر کنيد
  • در معرض شنیدن زبان انگليسي قرار بگيريد
  • از سايت‌های آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید

 

ü هدف از آموزش زبان انگليسي را ابتدای کارتان مشخص کنید!

اگر از ابتدا براي خود هدفي تعيين کنيد، انگيزه و اراده بيشتري براي ادامه آموزش خواهيد داشت، همچنين، با داشتن هدف مشخص، در زمان کمتري پيشرفت خواهيد کرد. از نمونه اهدافي که مي‌توان نام برد: مهاجرت یا تحصیل، سفر به کشورهای دیگر، رسيدن به نمره مدنظر در تافل و یا آیلتس، توانایی دیدن فیلم‌های زبان اصلی بدون زیرنویس، توانایی گفتگو با پارتنر انگلیسی زبان و … .