طبیعی است که همه ی افرادی که در جامعه مشغول به کار هستن، مدیر و یا صاحب یک کسب و کار نیستن و خب خیلی از آدمایی که ما هر روز می بینیمشون و دارن میرن سر کارشون، قشر کارمند و کارگر هستند. در بحث کارگاه خانگی پردرآمد هم همین ماجرا رو داریم. طبیعتا همه ی مردم ما نمی تونند خودشان مدیر و یا صاحب یک کسب و کار باشن و این نیاز هم وجود داره که هر کس با توجه به مهارتی که در اختیار داره، برای یک کارفرما شروع به کار کند. چون اگر همه بخان مدیر باشن، پس چرخ تولید و کسب و کار رو کی بگردونه؟

پس کسب و کار در منزل، به کارهایی گفته می شه که شما بر اساس مهارت خودتون و بر اساس نیازهای یک کارفرما و یا چند کارفرما، بصورت پروژه ای قبول به کار می کنید و کار خودتون رو توی اون حوزه شروع می کنید. اما با چند تفاوت اصلی:

1- دیگه نیاز نیست به سر کار مشخصی بری.

کار در منزل، همونجوری که اسمش روی کار هست، نیاز به رفتن سر کار مشخصی نداره و این شما هستید که می تونید در بازه های مختلف زمانی، کارهای متفاوت رو انجام بدید. بعنوان مثال اگه شما یک برنامه نویس هستید، لزومی نداره که هر روز به محل کار برید و یک کار مشخص داشته باشید. می تونید بر اساس پیشنهاد هایی که می شه، شرکت های مختلف و یا چند مجموعه ی متفاوت رو برای کار کردن انتخاب کنید

2- آزادی عمل داری.

سیستم کسب درآمد ،کار در خونه به شما آزادی عمل بسیاری می ده. چرا که شما دیگه یک کارمند نیستید، بلکه یک انسان مستقل در کسب و کارتون هستید که قدرت انتخاب کار مشخص، در ازای درآمد مشخص رو دارید. بگذارید یک مثال براتون بزنیم .

اگه شما یک گرافیست هستید و تصمیم گرفته اید که به جای کارمند بودن در منزل کار کنید، این آزادی عمل رو دارید که در هر حوزه ای که دلتون بخواهد طراحی انجام بدید. مثلا یک روز پوستر یک کنسرت رو طراحی کنید و روز دیگه طراحی گرافیک یک سایت رو در دست بگیرید. در حالی که اگه کارمند جایی خاص باشید، باید هر روز یک طرح مشترک رو با المان های مشترک طراحی کنید که موجب کسل شدن و روزمرگی در شما می شه.

3- زمان بندی کارت با خودته.

طبیعیه که هر کارفرمایی و یا هر صاحب پروژه ای، کارش رو در زمانی معین به شما می سپارد. اما این شمایید که تصمیم می گیرید در همون زمان مشخص، چقدر بر سر کار او وقت بگذارید. فرض کنید که شما یک ادمین در شبکه های اجتماعی هستید. اگه کارمند یک مجموعه باشید، باید هر روز در یک ساعت مشخص، بدون هیچ آزادی عملی، یک میزان مشخص از کار شبکه های اجتماعی اون مجموعه رو انجام بدید.

اما اگه کار در منزل رو انتخاب کنید، می تونید هر میزان که بخواهید پروژه دریافت کنید و تصمیم بگیرید که چه وقتی و در چه زمان، کار رو به کارفرما تحویل بدید. اگه کارفرمایی سه روز به شما مهلت انجام کاری رو واگذار کرد. این شمایید که برنامه ریزی می کنید، در سه روز کارش رو انجام بدید و یا بگذارید در روز آخر و در کل یک روز کارش رو انجام بدید و اون دو روز دیگه رو به پروژه ای دیگه بپردازید.

4- هیچ سقفی در کسب درآمد ندارید.

کسب و کار و تولید خانگی ،بیشترین انگیزه رو به کسایی میده که می خواهند یک کار پردرآمد در منزل داشته باشن. با کارمند بودن در یک مجموعه، شما یک درآمد ثابت دارید و هیچ وقت فرصت رشد کسب نخواهید کرد. اما وقتی که کار در منزل رو برای درآمد زایی انتخاب می کنید، می تونید تا بی نهایت درآمد زایی کنید .

این دیگه بسته به مهارت شما و بسته به زمانی داره که شما پای کار در منزل می گذارید. بعنوان مثال، اگه شما برای یک مجموعه صنایع دستی کار می کنید و کارتون تولید سبدهای حصیری است، بسته به وقتی که پای کار می گذارید، می تونید از یک سبد تا بی نهایت سبد برای اون مجموعه تولید کنید و درآمدتون رو افزایش بدید. حتی می تونید در کنار اون، سفارش های دیگه ای رو نیز دریافت کنید که به رشد درآمد شما کمک کند.