کسب و کار جدید اینترنتی این امکان را فراهم کرده‌اند که هر کس بتواند با 20 میلیون تومان کسب و کار راه اندازی کند. شما می‌توانید یکی از کسب و کارهای جدید خدماتی که در فضای اینترنت وجود دارند را انتخاب کنید و از طریق آن درآمدزایی کنید. برای مثال به عنوان پیشنهاد کسب و کار می‌توانیم به تولید محتوا، سئو و… اشاره کنیم. شما صرفا با داشتن یک موبایل یا سیستم می‌توانید این کار را انجام دهید.

کسب و کار با 40 میلیون

40 میلیون سرمایه‌ای است که دست شما را در انتخاب شغل کمی بازتر می‌گذارد. کسب و کار خدماتی و فروش محصول و همچنین کسب و کاراینترنتی از جمله مواردی است که می‌توانید با 40 میلیون سرمایه شروع کنید.

نکته‌ای که راجع به سرمایه 40 میلیون و 20 میلیونی وجود دارد این است که شما باید به صورت آنلاین خودتان را معرفی کنید و نمی‌توانید مکانی را برای عرضه محصولات یا خدماتتان اجاره کنید. در قسمت معرفی ایده کسب و کار، میزان سرمایه برای هر کار را به شما بیان می‌کنیم که از این طریق بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

کسب و کار با دویست میلیون تومان

شما با 200 میلیون تومان می‌توانید انواع کسب و کارهای تولیدی مانند کسب و کار پرورش قارچ و کسب و کار عروسک سازی، کسب و کار های مبتی بر فروش محصول مانند فروشگاه و کسب و کار عطر فروشی را راه اندازی کنید. در این کسب و کار اگر با شخص دیگری شراکت کنید، می‌توانید مکانی را برای فعالیت‌هایتان اجاره کنید.

ایده کسب وکار

در ادامه برخی از بهترین ایده های کسب و کار را به شما معرفی می کنیم.

کسب و کار عکاسی

شما می‌توانید با خرید دوربین عکاسی canon 80d و دیدن آموزش‌های عکاسی این کسب و کار را شروع کنید. قیمت این دوربین حدود ۳۵ میلیون تومان است. برای شروع بهتر است که دسته کاریتان را مشخص کنید. از خودتان بپرسید که می‌خواهید عکاسی از افراد انجام دهید یا قصد دارید که عکاسی صنعتی برای کسب و کارهای مختلف انجام دهید.

کسب و کار تولید زغال

زغال جز کسب و کار های تولیدی است که  قدمتی طولانی در ایران دارد و شما با 200 میلیون سرمایه می‌توانید این کسب و کار را شروع  کنید. تولید ذغال به دو صورت سنتی و فشرده قابل انجام است.

کسب و کار عطاری

عطاری یک کسب و کار عالی است به شرطی که بتوانید محتوای با کیفیت برای آن تولید کنید. بهتر است که این کار را با سرمایه ۴۰ میلیون و در فضای آنلاین شروع کنید. بهتر است که بانکی جامع راجع به داروهای مختلف درست کنید.