بسیاری از PhD های انگلیس با بودجه ای که قبلاً ضمیمه شده اند به عنوان پروژه های خاص تبلیغ می شوند. این در موضوعات STEM (علوم، فناوری، مهندسی و پزشکی) بسیار رایج است اما برخی از دکترا های علوم انسانی، علوم انسانی و علوم اجتماعی نیز از این طریق کار می کنند در این مقاله بصورت مقطعی درباره تحصیل در انگلستان در مقطع دکترا صحبت کردیم و شما را راهنمایی کردیم برای اینکه دید باز تری نسبت به تصمیم گیری در این زمینه داشته باشید.

درخواست برای یکی از این دکترا بسیار شبیه درخواست کار است : اگر برای انجام "کار" (تحقیق) پذیرفته شوید، همچنین "حقوق" (بودجه) را نیز دریافت خواهید کرد که به طور معمول هزینه ها، هزینه های تحقیق و تحقیق را پوشش می دهد.

کمک هزینه زندگی:شما می توانید از FindAPhD برای مرور تمام پروژه های دکترا فعلی ما با بودجه بین المللی استفاده کنید.همه پروژه ها در دسترس همه دانشجویان نیست، زیرا برخی منابع مالی دولت (مانند دوره های دانشجویی شورای تحقیق) محدود به متقاضیان انگلیس و اتحادیه اروپا است.با این حال، این مجموعه ای برای تغییر در سال تحصیلی 2021-22، هنگامی که دانشجویان بین المللی خواهد واجد شرایط برای بودجه شورای تحقیقات باشد. بورسیه های بین المللی دکترا جداگانه در صورت پیشنهاد دکترا یا درخواست برای پروژه ای که بودجه شما در دسترس نیست، در دسترس است.بسیاری از سازمانهای مختلف این موارد را ارائه می دهند. این بخش بورسیه های بین المللی عمومی دکترا از دولت انگلستان و همچنین مؤسسات خیریه و اعتمادهای بزرگ را شامل می شود. در پایین صفحه، اطلاعات مربوط به بودجه ملیت های خاص یا دانشگاه های خاص وجود دارد.

  • بورسیه های دکترای مشترک المنافع

بورسیه های مشترک المنافع توسط وزارت توسعه بین المللی انگلستان (DFID) به شهروندان کشورهای مشترک المنافع ارائه می شود.

سه بورسیه اصلی PhD مشترک المنافع وجود دارد. اینکه کدام یک را درخواست کنید بستگی به این دارد که اهل کجا هستید و می خواهید دکترای خود را در کجا بخوانید. این بورسیه ها برای دانشجویان دکترا از کشورهای خاص مشترک المنافع است تا حداکثر 12 ماه دکترا را در یک دانشگاه انگلستان بگذرانند. آنها بودجه كاملي را براي دكتراي دكترا در انگلستان ارائه نمي دهند، اما مي توانند راهي براي دسترسي به تجهيزات و تخصص خاص براي تحقيقات شما و نيز به دست آوردن فرصت هاي جديد شبكه در زمينه رشته شما باشند.

 چرا تحصیل دکتری در انگلستان به دانشجویان بین المللی بسیار توصیه می شود؟

بریتانیا دومین جایگاه را به عنوان معروف ترین مقصد برای تحصیلات خارج از کشور پس از ایالات متحده آمریکا دارد. کشور انگلستان نیز دارای دانشگاه های بسیار برجسته و نظام آموزشی غنی در سطح جهانی می باشد.

از جمله دلایلی که تحصیل دکتری در انگلستان را به انتخابی برتر برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

دانشگاه های تاریخی و برجسته

تاریخچه سیستم و نظام دانشگاهی بریتانیا حداقل به قرن یازدهم بر می گردد و در برخی از مهمترین پیشرفت های علم غربی، علوم پزشکی، هنر و فلسفه تأثیر گذار بوده است.

بسیاری از دانشگاه های کشور انگلستان دارای پیشینه تاریخی غنی و معتبر در سطح جهانی می باشند. البته که تحصیل در این دانشگاه ها و اخذ مدارک دانشگاهی انگلستان (خصوصا مدرک دکتری)، یک امتیاز عالی برای متقاضیان به حساب می آید.

اعتبار جهانی دانشگاه های انگلستان

مدرک دکتری انگلستان در سراسر دنیا معتبر و مورد تأیید می باشد. این مدرک به عنوان گواهی و نشان برای اثبات توانایی انجام تحقیقات دقیق و پیچیده بسیار کاربردی است.

فارغ التحصیلان دوره دکتری در انگلستان با ارائه این مدرک، امکان کاریابی و همچنین انجام انواع فعالیت های آموزشی در بهترین نقاط دنیا را خواهند داشت.

سیستم آموزش خلاقانه

دانشگاه های انگلستان دوره های تحصیلی دکتری را با آموزش های ویژه ارائه می دهند. دوره های اضافی کاربردی و فوق برنامه بسیاری در طول تحصیل دکتری در انگلستان ارائه می شوند.