خرید سرویس خواب به دقت نظر کافی احتیاج دارد زیرا شما باید سعی کنید سرویس خواب را با توجه به مقدار فضایی که دارید سفارش دهید و در اتاق خواب خود بچینید. البته نوع چیدمان سرویس خواب دو نفره هم در زیبایی اتاق خواب شما بسیار تاثیر گذار می باشد. مجموعه آریا چوب در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با خرید سرویس خواب دئ نفره به شما به اشتراک میگذارد.

 

یک سرویس خواب شیک متشکل از چه اجزایی است؟

تخت خواب

پا تختی

ایینه

میز ارایش

پاف

کمد

 

انواع سرویس خواب شیک و جدید در بازار چیست؟

سرویس خواب های سلطنتی : این نوع سرویس خواب ها از زمان های قدیم طرفداران زیادی داشته است و یکی از بهترین سرویس خواب ها برای زوجین محسوب میشود .

سرویس خواب های مدرن: سرویس خواب های مدرن به دلیل قیمت مناسبی که دارند بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اند . همچنین این سرویس خواب ها برای خانه هایی ک دکوراسیون مدرنی دارند انتخابی بسیار مناسب می باشند.

سرویس خواب سورتمه ای شکل: همانطور که از اسم این سرویس خواب مشخص می باشد ، تخت خوابی شکل سورتمه دارد . تمام اجزای این سرویس خواب از چوب ساخته شده  دارای نقش های ظریف و زیبایی میباشد.

سرویس خواب کلاسیک: این سرویس خواب پرفروش ترین نوع سرویس خواب ها می باشد چرا که در عین سادگی دارای نقش های بسیار زیبایی روی چوب خود دارد که بسیار زیبا هستند.

کیفیت مناسب :

کیفیت مناسب شامل تمام متریال هایی که در سرویس خواب شما به کار میرود ، می شود و یکی از مهم ترین و اساسی ترین رکن های یک تخت خواب خوب به شمار میرود.

تشک تخت یکی از موارد قابل توجه میباشد که بسیار باید به آن توجه کرد. خوشخواب مناسب ، تشکی است  که وقتی با انگشت به ان فشار وارد میکنید حدود 7 سانتی متر واگر با دست فشار دهید حدود 4 انگشت به داخل فرو رود. از عوارض استفاد از تشک نامناسب کمردرد، سردرد و سایر مشکلات فیزیکی میباشد پس سعی کنید بیشتر به نکته اهمیت بدهید تا دچار مشکل نشوید.

 

 

سرویس خواب های دو نفره چه قیمتی دارند؟

باید به این نکته اشاره کرد که سرویس خواب ها دارای قیمت های متفاوتی هستند چرا که در اشکال و سایز های مختلفی تولید میشوند. مجموعه آریا چوب دارای سیر متنوعی از محصولات با کیفیت می باشد که ارزان ترین محصول این مجموعه از قیمت یک میلیون و پانصد تومان  شروع می شود و تا قیمت هفت میلیون تومان ادامه دارد .