بسم الله الحمن الرحیم

خرید جهیزیه برای عرس ها، یکی از سخت ترین و در عین حال دلنشین ترین کارهاست . البته اتاق خواب ها هم عنصر های اصلی خانه هستند که متناسب با چیدمان دیگر بخش های خانه ، طراحی و چیده میشوند. امروز مجموعه آریا چوب که یکی از معتبر ترین مجموعه هاست این مقاله را برای شما طراحی کرده تا بتواند به شما در خرید سرویس خواب مورد نظر خود کمک کند. هم چنین سرویس خواب هندی یکی از محصولات این مجموعه قابل اطمینان است و در ادامه به مواردی از این محصول و مجموعه میپردازیم.

البته قبل از خرید سرویس خواب عروس ،سعی کنید که فضای اتاق خواب خود را در نظر بگیرید تا بتوانید سرویس خواب مورد نظر و مناسب اتاق خواب را سفارش بدهید

انواع سرویس خواب های عروس:

امروزه سرویس خواب های متنوعی در ابعاد و اشکال مختلف  و دلخوا شما تولید می شوند .هم چنین به تعدادی از این مدل ها اشاره خواهیم کرد.

سریس خواب عروس کلاسیک:این مدل سرویس خواب شامل مواردی مثل تخت خواب ، میز آرایش ، آیینه ، پاف و پاتختی میباشد.برای ساخت این سرویس خواب از متریال های مختلف و متفاوتی استفاده می شوداما محبوب ترین آنها چوب و ام دی اف میباشد

سرویس خواب سلطنتی: این سرویس خواب از دیرباز در منازل ایرانیان استفاده شده است و مخاطبان خاص خود را دارد.سرویس خواب سلطنتی  به دلیل نقش و نگار های خاصی که دارند بسیار شیک و زیبا هستند و سرویس خواب مناسبی برای اتاق خواب های با فضای کافی  هستند.

سرویس خواب مدرن: این دسته از سرویس خواب بسیار ساده و شیک است و عموما در رنگ های سفید و طوسی تولید می شوند و مناسب خانه هایی با دکوراسیون مدرن هستند. از سوی دیگر اگر فضای کمی برای چیدمان سرویس خواب دارید ، این سرویس خواب را به شما پیشنهاد میدهم.

 

سرویس خواب عروس شامل چه وسایلی میشود؟

اصولا سرویس خواب عروس شامل یک تخت دونفره،پا تختی ،میز ارایش همراه با آیینه و صندلی ، خوشخواب مناسب و پاف میباشد.

اگر فضای کافی داشته باشید میتوانید تمامی این موارد را سفارش دهید اما اگر اتاق خواب کوچکی دارید بهتر است موارد مورد نیاز را فقط سفارش دهید.

 

ابعاد و اندازه سرویس خواب عروس باید چگونه باشد؟

دانستن ابعاد و اندازه استاندارد تخت خواب سبب میشود که شما یک انتخاب خوب و ایده آل داشته باشید. البته ابعاد تخت خواب به فضای شما هم  بستگی دارد اما ی تخت دو نفره استاندارد 200 سانتی متر طول و 160 یا 180 سانتی متر عرض دارد.

کیفیت یک سرویس خواب خوب به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت یک سرویس خواب خوب به عوامل متععدی بستگی دارد که یکی از مهم ترین این عوامل ، جنس سرویس خواب شما خواهد بود . در ساخت سرویس خاب ظرافت و تمیزی کار حرف اول را میزند . معمولا برای ساخت سرویس خواب از چوب استفاده میکنند که یکی از بهترین جنس های سرویس خواب می باشد و به طبع قیمت بالاتری هم دارد.

تشک یا خوشخواب شما باید مناسب تخت خواب شما باشد تا در آینده دچار مشکلات جسمی مثل کمردرد نشوید .

 

سرویس خواب را از کجا تهیه کنیم؟

شما میتوانید سرویس خواب مورد نیاز خود را از فروشگاه های سراسر کشور تهیه کنید اما همانطور که میدانید خرید حضوری تایم و زمان زیادی نیاز دارد .شما از طریق خرید های اینترنتی میتوانید یک خرید آسان و راحت داشته باشید.مجموعه آریا چوب یکی از مجموعه هایی است که شما میتوانید به راحتی از آنها خرید کنید.